Koheda ube nama tiyenne. As pottada? Nathnam R & O Akura aduranne nadda pons? Uba pahugiya tikema meke ungen ambaaneta kicha una neda mahindata hama dema sadaranawa dakinawa kiya kiya kade gihin. Thoge gaanita mahinda avith hukala giyath ane sadu kiyana ponnayek ban uba. Petrol adu karapu eke suthtara dada ganan hadala eken saheemak nati topi wage ponnainge gaanu kohoma jivath wenawada danndne thopi wage harak ekka. Mata one Thread wala mama comment karanawa. Ay uba Adminda meke mawa nawathtanna. Balan inna barinam ignore karapan. Mudukku bashawen kiwwe ehema ipadumu topi wage jaathake upset un ta terenne ehema kiwwama nisae. Ahaka yana thoppi adala daagathtata mata karanna deyak ne. Reply karanna bari nam nikan hitapan. Tho wage gon harakekta mokuth kiyanne naththe terum ganna molayak nathi manda buddikayekta kiyala wadak nati nisa.උබට කලිනුත් කිව්වා මගේ මතේ ගැන. උබට ඒක ඉවසන්න බැරි නම් මගේ කමෙන්ට්ස්,ත්රෙඩ්ස් වලට රිප්ලයි කරන්න එපා. මාව වෙන කමෙන්ට්වලට ගාවන්නත් එපා. උබට වඩා විරුද්ද අදහස් තියෙන උන්ට පොන්නොයෝ කියන්නේ කොහොමද? එහෙම කියන එකා තමා මහම පොන්නයා. වැදගත් විදියට කතා කරපන් මුඩුක්කු කාරයෙක් වෙන්නෙ නැතිව. උබට උබේ මතේ කියන්න අයිතියක් තියෙනවා වගේම අපිටත් අයිතියක් තියෙනවා.මේක උබේ ෆෝරම් එක නෙමේ.අපි හැමෝගෙම. උබට වඩා මම මේකේ පරනයි.උබ වගේ උන් එනවා කාලයක් ආතල් දෙනවා ආපහු යනවා.අපි මේකේ එදත් අදත් හෙටත් ඉන්නවා.
අනික උබට දේශපාලනෙන් කුට්ටි හම්බවෙනවා ඇති.ඒත් අපිට ලැබෙන ලබ්බක් නෑ. ඒ නිසා උබලා වගේ දෙශපාලනේ අපි සීරියස් කරගන්නේ නෑ.
කරුනාකරලා මිනිහෙක් නම් අනෙක් උන්ගේ මතේට ගරු කරන්න ඉගෙන ගනින්.
මේකට රිප්ලයි අවශ්යත් නෑ මම අයේ රිප්ලයි කරන්නෙත් නෑ

