මගේ නමට කවුද ෆෝන් එකක් අරන්.. මන් මොකද කරන්න ඕනේ? 😳

Black Rider

Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    මට ඊයේ රෑ (පෙබරවාරි14, 2021) ඊමේල් එකක් ආවා ෆෝන් එකක Smart Warrenty කියලා එකක්.. බලනකොට ඒකේ Customer Details තියෙන්නේ මගේ First Name එකයි, ඊමේල් එකයි.. හච් (078-**) ෆෝන් නම්බර් එකකුත් තිබුනා.. Address එක නම් බියගම කියලා තිබුනේ..

    Seller Details වලට තිබුනේ බියගම Phone Shop එකක Details..

    කවුද එකෙක් මගේ Details වලට ෆෝන් එකක් අරන්..

    ෆෝන් එකේ ව්ර්ගය POCO M3 කියලා එකක්..

    මන් මේකට මොකද කරන්න ඕනේ? නීතිමය පැත්තට යා යුතුද?

    Update: Phone Number එක Register කරලා තියෙන්නේ මගේ නමට නෙමෙයි කියලා හච් එකෙන් ඇහුවම කියුවා..
    කඩේ උන් කියුවා ඊයේ මේ ජාතියේ Phone එකක් විකිණුනේ නෑ කියලා.. Warrenty එකේ Screenshots එවන්න කියුවා.. කම්පැනියත් එක්ක බලලා අද දවස ඇතුළත කියන්නම් කියුවා..
     
    Last edited:

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    සල්ලි දුන්නේ උබ නෙවේ නම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ නේ
     
    • Like
    Reactions: asylum

    Black Rider

    Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    දැන් කෝල් කරනවා මචං .. බියගම Liger Mobile කියලා shop එකක්..
     

    Black Rider

    Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    මන් කඩේට කතා කළා දැන්. ඊයේ නම් මේ ජාතියේ ෆෝන් එකක් ගියේ නෑ කිවුවා.. කම්පනියත් එක්ක කතා කරලා අද දවස ඇතුලත මට කියන්නම් කියුවා.. මන් හිතාගත්තා පොලිසියේ කම්ප්ලෙන් එකක් දාන්න..
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,165
    3
    118,940
    113
    Gampaha
    පොලීසියේ පැමිණිල්ලක් දාපන්. ෆෝන් එක පාවිච්චි කරලා මොකක් හරි ජඩ වැඩක් කරොත් උඹේ එක තමයි ලාච්චුවට දාන්නෙ

    hodama de ube details use karala ph ekak aran kiyala oya mail eke copyak aran ikmanta dapana antryak. eka ube safetyata hodai.
    👆👆👆
     

    pdn.ac.lk

    Well-known member
  • Apr 22, 2012
    2,275
    2,399
    113
    මට ඊයේ රෑ (පෙබරවාරි14, 2021) ඊමේල් එකක් ආවා ෆෝන් එකක Smart Warrenty කියලා එකක්.. බලනකොට ඒකේ Customer Details තියෙන්නේ මගේ First Name එකයි, ඊමේල් එකයි.. හච් (078-**) ෆෝන් නම්බර් එකකුත් තිබුනා.. Address එක නම් බියගම කියලා තිබුනේ..

    Seller Details වලට තිබුනේ බියගම Phone Shop එකක Details..

    කවුද එකෙක් මගේ Details වලට ෆෝන් එකක් අරන්..

    ෆෝන් එකේ ව්ර්ගය POCO M3 කියලා එකක්..

    මන් මේකට මොකද කරන්න ඕනේ? නීතිමය පැත්තට යා යුතුද?

    Update: Phone Number එක Register කරලා තියෙන්නේ මගේ නමට නෙමෙයි කියලා හච් එකෙන් ඇහුවම කියුවා..
    කඩේ උන් කියුවා ඊයේ මේ ජාතියේ Phone එකක් විකිණුනේ නෑ කියලා.. Warrenty එකේ Screenshots එවන්න කියුවා.. කම්පැනියත් එක්ක බලලා අද දවස ඇතුළත කියන්නම් කියුවා..
    නම විතරක් නෙවේ, මේල් එකත් යූස් කරල නේද?

    මන් කඩේට කතා කළා දැන්. ඊයේ නම් මේ ජාතියේ ෆෝන් එකක් ගියේ නෑ කිවුවා.. කම්පනියත් එක්ක කතා කරලා අද දවස ඇතුලත මට කියන්නම් කියුවා.. මන් හිතාගත්තා පොලිසියේ කම්ප්ලෙන් එකක් දාන්න..
    අනිවා දාන්න,
    ------ Post added on Feb 15, 2021 at 10:31 AM