මගේ බොට්නෙට් එකෙන් අන්වර් මනතුංගට Ddos ඇටැක් &

තොත්ත බබා

Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    botnet.jpg


    මචන්ලා මොකද කියන්නේ අන්වර් මනතුංග.කොම් එකට ddos පාරක් දාලා කෙලවමුද ? මගේ බොට්නෙට් එක මම ටිකක් ස්ට්‍රොන්ග් කරගෙන යනවා. තාම සොම්බි 1200යි තියන්නේ. ළඟදීම ඕකට දෙමු වැඩේ. උඹලා වැඩේට මොකද කියන්නේ ? උඹලගේ අයිඩියා දීපල්ලා :yes::yes:

    Error in 365 days

    ඇයි පැටියො එහෙම කරන්නෙ ??
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    අන්න කොල්ලෝ කරනවන්ම් වැඩ.. හැබැයි ඔය අන්වර්ද මොකාද කියන එකා දැන් චාටර් කුකුලෙක් බන්. ඕකව අල්ලවත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඉස්සර රැව්ල කොන්ඩේ කපලා ලස්ස්සනට උන්න එකෙක්ලු. දැන්නම් අමු ඌරා.. අර ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ගනිකාවක් විසින් රචිත පතිවෘතාව ගැන ඩේලි මැනුවල් එක කියෝලා ඒකෙන් බ්‍රේන් වොශ් වෙලා අල්ලව අල්ලන් නටනවා. ඔයිට හොදා මාටින් වික්‍රමසිංහගේ මඩොල්දූව කියෙව්වනම්.. වටිනා උපදෙස් ටිකක්වත් ඒකේ තියෙනවා
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    රත්තරං;15108281 said:
    අන්න කොල්ලෝ කරනවන්ම් වැඩ.. හැබැයි ඔය අන්වර්ද මොකාද කියන එකා දැන් චාටර් කුකුලෙක් බන්. ඕකව අල්ලවත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඉස්සර රැව්ල කොන්ඩේ කපලා ලස්ස්සනට උන්න එකෙක්ලු. දැන්නම් අමු ඌරා.. අර ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ගනිකාවක් විසින් රචිත පතිවෘතාව ගැන ඩේලි මැනුවල් එක කියෝලා ඒකෙන් බ්‍රේන් වොශ් වෙලා අල්ලව අල්ලන් නටනවා. ඔයිට හොදා මාටින් වික්‍රමසිංහගේ මඩොල්දූව කියෙව්වනම්.. වටිනා උපදෙස් ටිකක්වත් ඒකේ තියෙනවා

    ඔව් බං.. සිරාවට දැන් කුකුලට ඇපත් නෑ.. අර වීඩියො එකකින් පිළිතුරු අහල ඌ ගූ නෑව නෙ.. උබ දැක්ක නේද සිද්දිය.. හිනා කාල මලා බං :rofl::rofl:
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    එකෙක් මගෙන් උකා ගන්ඩ අසයිද කියලා අහනවා බන් :( බයේ බෑ


    මේවගේ ත්‍රෙඩ් වලදී -rep දෙන අයගේ විශේෂත්වය නම් rep power 0 වීමයි... (මේක කීවට මට රෙප් එපාය. කොටු 11ක්ම පිරී ඇත :))
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    ඔව් බං.. සිරාවට දැන් කුකුලට ඇපත් නෑ.. අර වීඩියො එකකින් පිළිතුරු අහල ඌ ගූ නෑව නෙ.. උබ දැක්ක නේද සිද්දිය.. හිනා කාල මලා බං :rofl::rofl:

    මොකක්ද බං වීඩියෝ එක???:confused::confused:
     

    Wehigala

    Member
    Aug 31, 2012
    94
    4
    0
    botnet.jpg


    මචන්ලා මොකද කියන්නේ අන්වර් මනතුංග.කොම් එකට ddos පාරක් දාලා කෙලවමුද ? මගේ බොට්නෙට් එක මම ටිකක් ස්ට්‍රොන්ග් කරගෙන යනවා. තාම සොම්බි 1200යි තියන්නේ. ළඟදීම ඕකට දෙමු වැඩේ. උඹලා වැඩේට මොකද කියන්නේ ? උඹලගේ අයිඩියා දීපල්ලා :yes::yes:

    Error in 365 days

    කෝ ඒකා ??
     

    dimu999

    Member
    Dec 9, 2010
    1,608
    123
    0
    somewhere in this earth.
    එකෙම්ම බහිමු වැඩේට... උබට DDOS වැඩේට ඕනේ මැශින් ගාන කීයද? මම දෙනව 16ක්.වැඩේ සෙට් කරල කියපන්.
    LANKAWE GODAK SITE WALATA MEEKA KARANNA ONI...LAHASTIVEYAN... MAMA INNAWA.
     

    Xxo0oxX

    Member
    Oct 2, 2012
    1,585
    114
    0

    Error365!

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,096
    9,833
    113
    එක තැනක නෑ
    තොත්ත බබා;15108201 said:

    ඇයි පැටියො එහෙම කරන්නෙ ??

    අන්වර් පැටියා නටනවා වැඩි තොත්ත බබෝ.. එකයි :yes::yes:

    අන්න පට්ට වැඩේ.. උබ කිව්ව වගේම කරහන් හරිය..
    good luck ;)

    ඉවසපන් ඉවසපන්. අනිවා වැඩේ දෙනවා. වැඩේට ඇත ගහලා තියන්නේ :yes::yes:

    රත්තරං;15108281 said:
    අන්න කොල්ලෝ කරනවන්ම් වැඩ.. හැබැයි ඔය අන්වර්ද මොකාද කියන එකා දැන් චාටර් කුකුලෙක් බන්. ඕකව අල්ලවත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඉස්සර රැව්ල කොන්ඩේ කපලා ලස්ස්සනට උන්න එකෙක්ලු. දැන්නම් අමු ඌරා.. අර ගෝත්‍රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ගනිකාවක් විසින් රචිත පතිවෘතාව ගැන ඩේලි මැනුවල් එක කියෝලා ඒකෙන් බ්‍රේන් වොශ් වෙලා අල්ලව අල්ලන් නටනවා. ඔයිට හොදා මාටින් වික්‍රමසිංහගේ මඩොල්දූව කියෙව්වනම්.. වටිනා උපදෙස් ටිකක්වත් ඒකේ තියෙනවා

    අනිවා මචන් එක ඇත්ත. මුට ගේම දෙන්ඩ හිතුවේ ඒ කාලෙම තමයි මචන්. එත් දැන් තමයි හරියටම සංවිධාන ගත උනේ :yes::yes:

    එකෙම්ම බහිමු වැඩේට... උබට DDOS වැඩේට ඕනේ මැශින් ගාන කීයද? මම දෙනව 16ක්.වැඩේ සෙට් කරල කියපන්.
    LANKAWE GODAK SITE WALATA MEEKA KARANNA ONI...LAHASTIVEYAN... MAMA INNAWA.

    එල එල ළඟදීම දැනුම් දෙන්නම් බොස්. අපිට තව උදව් අවශ්‍යයි :yes::yes:

    ela kiri machan...

    :D

    LET's GO BOT NET

    :yes::yes:

    oya server eka me site tikath host karanawa

    1. www.forzapro.com
    2. www.propanetankcovers.com
    3. www.dcpadres.com
    4. www.enerdel.com
    5. www.easterncutt.com
    6. www.anvermanatunga.com
    7. www.freemumia.com
    8. www.nothankstocake.com
    9. www.nykyungbock.com
    10. www.lindareateam.com
    11. www.maren-encinas.com

    owa okkoma lankawe newyi man hithanne host karanne blue host eken
    hoda waddek witharak wadeta athagahanna :rolleyes: back trace wenne na kiyala surenam
    mokada oya attack karanne US server ekak nisa

    තැන්ක්ස් මචන් ඉන්ෆෝ වලට :yes::yes:

    anwar ta ridila :rofl:

    දැන් නම් අන්වර්ට ගොඩක් අමරුයිලු :yes::yes: