මගේ වෙලව බලපු එකා කියපුවා ඇත්ත වේගෙන වගේ එන්නේ..

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,873
    1
    51,848
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ඇයි එහෙම කියන්නෙ? උඹෙන් ඉල්ලුවොත් නොදී ඉදියිද උඹ?

    මන් දැනටත් ඒ ක්‍රෂ් එකට දෙන්න කියලා ගිෆ්ට් එකක් දීලා තියෙන්නේ (ගෙවල් ලඟලු තියෙන්නේ දෙන්නගෙම). ඒකෙ ලෙටර් එකක් දැම්මා. දැන් අර කෙල්ල ඒක කියෙව්වොත් දැනගන්නවනෙ මන් ඇත්තටම කැමති ඒ අස්වෙලා ගිය කෙල්ලට කියලා.
    ඕව කෙරෙන වැඩ නෙමෙයි. නිකමට හරි සෙට් උනොත් දෙකටම ගහපන්
     

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    උඹේ වෙලාව බලන්න ඕන නෑ බං ඔය ටික කියන්න.. උඹ මේකෙ හැසිරෙන විදිහෙන් කියන්න පුලුවන් .. :rofl:
    දැන්වත් රනිල්ට කඩේ යන එක නවත්තල තමන්ට ගේමක් ගහ ගනින් කොල්ලෝ ..
    :sorry:
    tho wage baka panditha wesige puthekta kawadawath hari yanne naha,
    issella life eke aththa widiyata jiwath wenna purudu weyan, boruwa atha erapan,
    thoma dannawa tho me kiriye fake hadena mona tharan boru kiuwada kiyala,

    tho benna neda medaperadiga wahal job karanne kiyala, dan balapan thota anthimata visa nathi una,

    thota panditha kamata thota genu hari yanne naha, job ekak hari yanneth naha, rata giyath tho kelawa gannawa thoge bad attitude walata,
    wayase hatiyata masussayek weyan


    @nevermindNevergiveup mn deyak kiuwoth mokada wenne kiyapan???

    me tika edit kiyala tho kiuwe boru, thota thiyenne baduwak gahala nathi asahanaya, asahanaya wedi unahama kawadawath geniyek sathutu karana beri wenawa,


    IMG_9358.png


    IMG_9361.png
    ම්ම්...‍රට යන එක නෙමේ අවුල දැන් මට යන්න දුකයි කට්ටියව දාලා .
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    uba crush ekata denna gift dila tiyeddith uba mekita චොකලට් dunnahama meki gihin arakita kiyanawa, passe dennama katha wenne uba hena peniya dakin dakin kella passe yana ekek kiyala,

    ube kiyanna thibba ehema dakina dakina kellanata චොකලට් dena jathiye ekek newei, araya bokkenma love karan oyata චොකලට් denna be, love eka goda giyoth dennata 5 star level eke treat ekak denawai kiyala respect pita yanna thibba,

    dan crush ekata uba gena thibba points adu wela thiyenne
    කවද හරි මූට මොකෙක් හරි එකෙක් ගෑනියෙක් පෙන්නල පුකෙත් අරිනව. 😄
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කවද හරි මූට මොකෙක් හරි එකෙක් ගෑනියෙක් පෙන්නල පුකෙත් අරිනව. 😄

    aniwa oka wenawa,
    menna muta wenne okama thamai

    :sorry:

    ම්ම්...‍රට යන එක නෙමේ අවුල දැන් මට යන්න දුකයි කට්ටියව දාලා .
    visa reject unaham sitha niwana katha
    ------ Post added on Feb 25, 2025 at 8:41 PM
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    muge boru ban, koheth innawa kuddange namak kiyagena aduranawai kiyana ewun
    ඕකත් අර ඉන්දරේ වගේ අවධාන පොන්නයෙක්. අර එකෙක් එක්ක ගේම ඉල්ලල ඌ මූව හොයන් ආව වෙලාවෙ ඈඳ යට රින්ගපු එකානෙ.
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඕකත් අර ඉන්දරේ වගේ අවධාන පොන්නයෙක්. අර එකෙක් එක්ක ගේම ඉල්ලල ඌ මූව හොයන් ආව වෙලාවෙ ඈඳ යට රින්ගපු එකානෙ.

    katin bathala hitawama ewun ban, ekane visa kela une ponnayayta,
    habai kathawa yureni noshikata hukanna
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    :dull:අරන් දුන්නෑ බං ඉල්ලපු හින්දා දුන්නෙ

    පැනියෙක් නම් නිකනුත් අරන් දෙනවනෙ

    ඒ කෙල්ල නිවාඩු යනවා කිව්වා මේ සිකුරාදා. එදා උදේ ගිහින් ක්‍රෂ් එක තියන කෙල්ලට දෙන්න කියලා මොනාහරි අරන්දෙනවා. මෙයාටත් පොඩි මොනාහරි අරන් දෙනවා
    huththo kellata talk karahan ekita niwadu dwase ubtath wdak thiyenwa eki moko karanne kiyala edata .

    uba kiyapan edata ubae wade iwara wela mokak hari scenic location ekakta gihin kala beela poddak wela idala enna hithan inne,
    thaniyen enna awul wage nam yaluwek ekka enna kiyapan ,

    eki aniwa okay wenwa

    nedakin to :dull:
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    katin bathala hitawama ewun ban, ekane visa kela une ponnayayta,
    habai kathawa yureni noshikata hukanna
    ඔය වගේ උන් ආතල් එකට ගන්න එක හෙණ විනෝදයි මිට්ටො. ඉන්දරෙ බලපන් ගෑනියෙක් මෙන්ශන් කරල පයියට දාහෙකොල තියන් එන්නෙ. 😁
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඔය වගේ උන් ආතල් එකට ගන්න එක හෙණ විනෝදයි මිට්ටො. ඉන්දරෙ බලපන් ගෑනියෙක් මෙන්ශන් කරල පයියට දාහෙකොල තියන් එන්නෙ. 😁

    dennama manasika leddu jiwitheta baduwak gahala naha, gahanneth naha, innema fantasy loke,
     
    • Haha
    Reactions: Bimmer

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කෙලලා තියෙන කෙබර හැටියට වාරික වශයෙන් ප්‍රතිපල ලැබේවි පුකේ අමාරිස්ට..............

    danui patan aran thiyenne
     
    • Haha
    Reactions: gama22

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    dennama manasika leddu jiwitheta baduwak gahala naha, gahanneth naha, innema fantasy loke,
    ස්ටාලින් පොන්නයනම් පව්, ඌට මෙලෝ ලබ්බක් නෑ ඌට ආසයි සමාජයක් ආශ්‍රය කරනව කියල පෙන්නන්න. උබ උනත් පොඩි ආතල් එකක් දියන් කුඩු සලිදු උගෙ යාලුව කියන එක අහන්න ඌ හෙන ආසයි.
    ඉන්දරේනම් ඉතින් උගෙ පයිය තමා ලන්කාවෙ ලොකුම පයිය කියන එක අහන්න.. ඔය ඌ දාන ත්‍රෙඩ් වල පොඩියට මෙන්ශන් කරපන්කො උගෙ පයිය ගැන.. හෙන ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන්. :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri and Bimmer