Attachments
Last edited:
Kingston SUV500මොකක්ද ssd එකේ වර්ගය ?
Bothdoes this happen when you open the file in an image viewer or when viewing the thumbnail?
nope it's not nvmeNvme ??.
nope it's not nvme
btw op is the same thing happening when you open the images with different image viewers?
try opening an image in a web browser and see if the same thing happens
Op is probably having an os related issue machanමගෙ තියෙන්නෙ A400 120GB එකක්.තවම අව්ලක් නෑ.
check karala balahan ponnayo bad sectors tiyenawada kiyala
කලින් වෙන Drive එකක තිබුනේ එතකොට හොදට open වුණා. ස්ස්ඩ් එකට දැම්මට පස්සේ මෙහෙම වුණේ. ඔය සේරම කලා. වැඩක් වුණේ නැහැ.ඕකෙ පොටෝවල පහල බාගෙ පේන්නැතිවෙන්න ග්රැවිටේශනල් එන්ක්රිප්ශන් එකක් දාල ඇත්තේ. කී එක දන්නෙ නැත්තං පොටෝ එක අංසක 90ක් කරකෝල බලන්න.![]()
yes ssd nemei tmai. just clear some trash and try againMay be not ssd issue. check your OS machan
Bad Sector නැහැ පොන්නයෝcheck karala balahan ponnayo bad sectors tiyenawada kiyala
Full clean up එකක් දැම්ම. මෙහෙම වෙන්නේ සමහර image වලට විතරයි.yes ssd nemei tmai. just clear some trash and try again
crack copy ekakda? nattam wena image viewer ekak try karala balannaBad Sector නැහැ පොන්නයෝ
Full clean up එකක් දැම්ම. මෙහෙම වෙන්නේ සමහර image වලට විතරයි.
------ Post added on Mar 15, 2022 at 10:36 AM