මගේ SSD එකේ Image Save කරහම සමහර ඒවට මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි?

DMSPD

Active member
  • Sep 21, 2010
    304
    37
    28
    Pannipitiya
    මගේ SSD එකේ Image Save කරහම සමහර ඒවට මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි?

    View attachment 163696
     

    Attachments

    • fffffffffffffffffffffffffffffffff.jpg
      fffffffffffffffffffffffffffffffff.jpg
      690.8 KB · Views: 217
    Last edited:

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,355
    30,151
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඕකෙ පොටෝවල පහල බාගෙ පේන්නැතිවෙන්න ග්‍රැවිටේශනල් එන්ක්‍රිප්ශන් එකක් දාල ඇත්තේ. කී එක දන්නෙ නැත්තං පොටෝ එක අංසක 90ක් කරකෝල බලන්න.🙄🇱🇰
     

    DMSPD

    Active member
  • Sep 21, 2010
    304
    37
    28
    Pannipitiya
    ඕකෙ පොටෝවල පහල බාගෙ පේන්නැතිවෙන්න ග්‍රැවිටේශනල් එන්ක්‍රිප්ශන් එකක් දාල ඇත්තේ. කී එක දන්නෙ නැත්තං පොටෝ එක අංසක 90ක් කරකෝල බලන්න.🙄🇱🇰
    කලින් වෙන Drive එකක තිබුනේ එතකොට හොදට open වුණා. ස්ස්ඩ් එකට දැම්මට පස්සේ මෙහෙම වුණේ. ඔය සේරම කලා. වැඩක් වුණේ නැහැ.
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    Bad Sector නැහැ පොන්නයෝ


    Full clean up එකක් දැම්ම. මෙහෙම වෙන්නේ සමහර image වලට විතරයි.
    ------ Post added on Mar 15, 2022 at 10:36 AM
    crack copy ekakda? nattam wena image viewer ekak try karala balanna