මචං ඉඩම් සම්බන්දෙන් හොදට දන්නා කවුද ඉන්නේ ?

LPMAC

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    1,120
    668
    113
    Kegalle
    මචං ඉඩම් සම්බන්දෙන් හොදට දන්නා කවුද ඉන්නේ ?

    ඉඩමක් තියෙනවා හදපු ගෙයක් එක්ක පාරට මුහුණලා පර්චස් 15 එක්ක තව පර්චස් 20 තියේ ඒ ටිකට රජයට බද්දක් ගෙවනවලු 6000 ගානක්. මේ මුළු ඉඩම අඩු මිලකට දෙනවලු දෙන්නේ මේවා රජයෙන් දුන්න LRC ද මොනාද ඉඩම්. හැබැයි ඔප්පුව පවරන්න පුළුවන් ලු. රජයේ නොවන අඩු අදායම්ලාභී කෙනෙක් ට. අද ඉඩම බලන්න ගියා. තැන නම් අවුලක් නැ.

    මිලත් අඩුයි, ගොඩක් අසාවෙන් ඉදියේ මටම කියලා ඉඩම් කැල්ලක් ගන්න. තැන කීපයකින් ඇහුවාම. අවුලක් නැ. පර්චස් 15 ඕනි දෙයක් කරන්න පුළුවන් ඉතුරු 20 ටිකේ වගාවක් කරන්න පුළුවන් කිවුවා. ( ජයභූමි ඔප්පු වගේ සීන් එකක් )

    මේක ගත්තොත් අමාරුවේ වැටෙද ?

    ගොඩක් අය ගන්නේ නැත්තේ අර රජයෙන් දුන්න ඉඩමක් නිසා, කෙලින්ම බැංකු loan එකක් දාන්නත් බැරි නිසාත්,

    තියෙන සල්ලි ඔක්කොම යට වෙනවා ගත්තොත්, ඉඩම නම් වටිනවා.
     
    Last edited:

    harshana-lk

    Well-known member
  • Oct 3, 2013
    1,071
    616
    113
    ganna epa bn ubata oka kawadath sinakarawa hamba wenne na
    ewagema bank loan denne na
    ubata nikan bodin karayek wage thama land eke inna wenne kawada hari government eke project ekakata land eka one unoth ubata kisima wandiyak labenne na
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    අපිටත් තියනවා සවර්න භුමි ඔප්පු තියන ඉඩමක්. මොනවත් කරගන්න බැරිව ඉන්නේ ගිය ආන්ඩුවේ උන් සින්නක්කර ඔප්පු දේනවා කිවට දුන්නේ නෑ. ටිකක් මහන්සි උනොත් කරගන්න පුලුවන්. හරිම පාරෙන් යන්න ඔනේ වැඩෙට. Bank loan ගත්ත එවුනුත් ඉන්නවා. වැඩේ තියෙන්නේ AG ගේ අතේ. මාත් තාම හොයන ගමන් ඉන්නේ 😃😃👍
     
    • Dislike
    Reactions: jcj

    LPMAC

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    1,120
    668
    113
    Kegalle
    අපිටත් තියනවා සවර්න භුමි ඔප්පු තියන ඉඩමක්. මොනවත් කරගන්න බැරිව ඉන්නේ ගිය ආන්ඩුවේ උන් සින්නක්කර ඔප්පු දේනවා කිවට දුන්නේ නෑ. ටිකක් මහන්සි උනොත් කරගන්න පුලුවන්. හරිම පාරෙන් යන්න ඔනේ වැඩෙට. Bank loan ගත්ත එවුනුත් ඉන්නවා. වැඩේ තියෙන්නේ AG ගේ අතේ. මාත් තාම හොයන ගමන් ඉන්නේ 😃😃👍

    ow loan ganna puluwan kiuwa ekek.
    mokadda thama hoyanne ban ???
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ow loan ganna puluwan kiuwa ekek.
    mokadda thama hoyanne ban ???
    විකුනන්න විදිහක්. විකුනන එකා හරි විදිහට වැඩේ කරලා දෙනකම් ගන්න එපා. පරම්පරාවෙන් අයිති වෙන එකක් නම් උගේ කවුරු හරි කේස් එකක් දැම්මොත් අවුල් යයි. ටිකක් හොයලා බලහන් ඉඩම ගන්න කොහොමත් ලෝයර් කෙනෙක් ඔනේ වෙනවනේ. එහෙම කෙනෙක්ගෙන් උපදෙස් ගන්න. ඔවා හොයන්නේ නැතිව ගන්න එවුන්නම් එනවා. එත් හරි විදිහට දුන්නේ නැත්තම් හැමෝම අමාරුවේ.
     
    • Dislike
    Reactions: jcj

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    LTR newe LRC(Land Reformation Commission) idam. Oka aran therumak naa bn, jayaboomi wage nam wedak na kohomath, oya salli walin oppuwak thiyena idamak ganna. Prashna enne danma newe passe.l
     

    Black King

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    925
    150
    63
    ස්වර්ණ භූමි විකුනන්න බෑ
    අයිති එකාට ඉඩම ඇපයට තියල ගේ හදාගන්න ලෝන් එකක් ගන්න පුලුවන්
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    LRC eke idamak nam kisima awulak na.oka LRC ekak newei wage.Oya 6000 k gewanne waarshika balapathra gasthuwa wenna athi.e kiyanne reservation kotasakata warshika gasthuwa.Road eka ayine nam මාර්ග රක්ශිතය wennath puluwan.kohomath ප්‍රකාශන ඔප්පු nam kohethma ganna epa
     

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    LRC eke idamak nam kisima awulak na.oka LRC ekak newei wage.Oya 6000 k gewanne waarshika balapathra gasthuwa wenna athi.e kiyanne reservation kotasakata warshika gasthuwa.Road eka ayine nam මාර්ග රක්ශිතය wennath puluwan.kohomath ප්‍රකාශන ඔප්පු nam kohethma ganna epa
    Reservation walata permit denne na bn.
     

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    වාර්ශික බලපත්‍ර ගැන බන් මම කිව්වේ
    Warshika balapathrayak wath reservation walata denna thahanam bn, ehema dunnoth AG gus thamaa. Ehema deela kelauna keepadenekuth mama dannawa. 😉 Reservation minissunta use karanna puluwan, habai kisima kenekuta warshika, deergakalina ho denna ba machn,
     

    kepu

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    4,905
    940
    113
    Matale \ Colombo
    Warshika balapathrayak wath reservation walata denna thahanam bn, ehema dunnoth AG gus thamaa. Ehema deela kelauna keepadenekuth mama dannawa. 😉 Reservation minissunta use karanna puluwan, habai kisima kenekuta warshika, deergakalina ho denna ba machn,
    Mama danna than ona tharam thiyenawa ban ehema deepu.awurudu ganak parana ගග රක්ශිත vaarshika balapathra.eth owata anchi adinna kawuruth naththan no case
     

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    Mama danna than ona tharam thiyenawa ban ehema deepu.awurudu ganak parana ගග රක්ශිත vaarshika balapathra.eth owata anchi adinna kawuruth naththan no case
    Ow eka thamai, owa ahuwenne ban a reservation eka use karala government eka a ela or road eka develop karanna hadanakota thama, owa enakota shape eke AG oya minissu ethanin ayin karanawa monawahari seen wenna kalin, mokada api plan hadanakota survey department eken lassanata area eka clear karanawa..😂
     
    • Like
    Reactions: kepu

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    බලපත්‍ර ඉඩම් පවරන්න බෑ, දැනට තියෙන නීතියෙන්. ඕක බයිලාවක්.

    MCC ආවොත් පුලුවන් වෙයි... මුල් අයිතිකාරයා ගෙ දරුවන්ටායිති වෙයි. උඹට හුලන්.