මචන් අර සින්දුවකින් voice අයින් කරන software එක ගැන මචන් අර සින්දුවකින් voice අයින් කරන software එක ගැන දාපු නූලෙ ලින්ක් එක බුක්මාර්ක් කරගත්ත එකෙක් හරි දීපන්කෝ...දැන් පැයගානක ඉදන් හෙවුවා...හෙවුවා..හම්බුනේ නෑ..