මචන්..ගෑණි පුපේ අරින්න දෙන්නේ නෑ,

Lankaputhra16

Well-known member
  • Oct 12, 2016
    4,178
    5,232
    113
    කහටගස්දිගිලිය
    මචන්..ගෑණි පුපේ අරින්න දෙන්නේ නෑ,

    මචන්ලා.. මගේ ගෑණි බැක්සයිඩ් එකෙන් අරින්න දෙන්නෙම නෑ.. ඊයේ රෑ කරන්න ගිහින් මගේ කම්බුලට ගහලා මූණට කෙලත් ගහලා “තමුසෙට මොලේ හොද නැද්ද වනචරයෝ?” කියලා ඇදෙනුත් නැගිටල ගියා.. ඇගි බන් ලන්කාවේ ගෑණු මෙහෙම හැසිරෙන්නේ? මහ ආදීකාලීන අදහස් තියෙන යක්ශනියෝ මුන් නම්... උබලගේ ගෑණුත් මෙහෙමද? ගෑණු ජාතියම එපා වෙලා බන් ඊයේ ඉදන්.. Ashavindi ge වැලක් බල බල අත මරල නිදා ගත්තා ඉස්සරහා කාමරේ තනියම... :(:(
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,939
    4,352
    113
    මචන්ලා.. මගේ ගෑණි බැක්සයිඩ් එකෙන් අරින්න දෙන්නෙම නෑ.. ඊයේ රෑ කරන්න ගිහින් මගේ කම්බුලට ගහලා මූණට කෙලත් ගහලා “තමුසෙට මොලේ හොද නැද්ද වනචරයෝ?” කියලා ඇදෙනුත් නැගිටල ගියා.. ඇගි බන් ලන්කාවේ ගෑණු මෙහෙම හැසිරෙන්නේ? මහ ආදීකාලීන අදහස් තියෙන යක්ශනියෝ මුන් නම්... උබලගේ ගෑණුත් මෙහෙමද? ගෑණු ජාතියම එපා වෙලා බන් ඊයේ ඉදන්.. Ashavindi ge වැලක් බල බල අත මරල නිදා ගත්තා ඉස්සරහා කාමරේ තනියම... :(:(

    :angry::angry::angry::angry:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මචන්ලා.. මගේ ගෑණි බැක්සයිඩ් එකෙන් අරින්න දෙන්නෙම නෑ.. ඊයේ රෑ කරන්න ගිහින් මගේ කම්බුලට ගහලා මූණට කෙලත් ගහලා “තමුසෙට මොලේ හොද නැද්ද වනචරයෝ?” කියලා ඇදෙනුත් නැගිටල ගියා.. ඇගි බන් ලන්කාවේ ගෑණු මෙහෙම හැසිරෙන්නේ? මහ ආදීකාලීන අදහස් තියෙන යක්ශනියෝ මුන් නම්... උබලගේ ගෑණුත් මෙහෙමද? ගෑණු ජාතියම එපා වෙලා බන් ඊයේ ඉදන්.. Ashavindi ge වැලක් බල බල අත මරල නිදා ගත්තා ඉස්සරහා කාමරේ තනියම... :(:(

    hanuma dara palanawa wage eka paratama arinna yanna epa oi. udeta shopping arab gihin lassana adumak ehema aran deela, genige gedara visit ekak dala, lunch ekaka aran film ekaka balala. shape eke enter wenna ona, geniwa boruwata hari murunga aththe thiaypan. lassana warnana karapan.

    genu rawattanna hari lesi ban
     

    guideline

    Well-known member
  • Dec 1, 2015
    1,927
    417
    83
    Ashavindi ge වැලක් බල බල අත මරල නිදා ගත්තා ඉස්සරහා කාමරේ තනියම :lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:
     
    • Haha
    Reactions: Cenon

    Lankaputhra16

    Well-known member
  • Oct 12, 2016
    4,178
    5,232
    113
    කහටගස්දිගිලිය
    hanuma dara palanawa wage eka paratama arinna yanna epa oi. udeta shopping arab gihin lassana adumak ehema aran deela, genige gedara visit ekak dala, lunch ekaka aran film ekaka balala. shape eke enter wenna ona, geniwa boruwata hari murunga aththe thiaypan. lassana warnana karapan.

    genu rawattanna hari lesi ban

    අඩෝ. මේ සුත්ති මගේ වයිපරේ බන්.. පුප කිව්වම යකා කමින්පරට්ටිට
     

    Tharaka_x

    Well-known member
  • Dec 25, 2017
    7,320
    9,212
    113
    26
    Matara
    hanuma dara palanawa wage eka paratama arinna yanna epa oi. udeta shopping arab gihin lassana adumak ehema aran deela, genige gedara visit ekak dala, lunch ekaka aran film ekaka balala. shape eke enter wenna ona, geniwa boruwata hari murunga aththe thiaypan. lassana warnana karapan.
    genu rawattanna hari lesi ban

    kasada bendala ochchra dangalanna onada ban owata.ithin kasada bandala geniyek genawa kyala wadak nane.:(
     
    • Like
    Reactions: ENRIQUEADDS

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,033
    35,976
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    hanuma dara palanawa wage eka paratama arinna yanna epa oi. udeta shopping arab gihin lassana adumak ehema aran deela, genige gedara visit ekak dala, lunch ekaka aran film ekaka balala. shape eke enter wenna ona, geniwa boruwata hari murunga aththe thiaypan. lassana warnana karapan.

    genu rawattanna hari lesi ban


    menna mekata tamay ban oluwa athagala pukata arinawa kiyanne

    uba kello kiyakage puk paluwada mage miture... :baffled::baffled: