මට්චන්ලා මට පොඩි බඩ්ඩක් උනා
මට්චන්ලා මට පොඩි බඩ්ඩක් උනා.. මම අද BUX.TO එකට ගිහින් වෙනදා වගේ ADD Click කරා.. අම්මා වැඩකට කතා කරපු නිසා Sign out වෙලා ආයිත් Sign in උනා... මෙන්න බොලේ ADD 75ක් විතර තියනවා.. ඒවා ඔක්කොම Click කරා.. සල්ලිත් Account එකට ඇවිල්ලා.. ආයිත් Sign out වෙලා Sign in උනා ටිකකට.. මෙන්න බොලේ තව ADD 35ක් විතර තියනවා.. මරු බන්... උබලත් Gihin බලපන්


මට්චන්ලා මට පොඩි බඩ්ඩක් උනා.. මම අද BUX.TO එකට ගිහින් වෙනදා වගේ ADD Click කරා.. අම්මා වැඩකට කතා කරපු නිසා Sign out වෙලා ආයිත් Sign in උනා... මෙන්න බොලේ ADD 75ක් විතර තියනවා.. ඒවා ඔක්කොම Click කරා.. සල්ලිත් Account එකට ඇවිල්ලා.. ආයිත් Sign out වෙලා Sign in උනා ටිකකට.. මෙන්න බොලේ තව ADD 35ක් විතර තියනවා.. මරු බන්... උබලත් Gihin බලපන්


