මට උදව්වක් කරන්න මේක කියවලා

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    :yes: machan salli hamba karanna onawata oya wage case daganna epa machan, un nam monawa hari kiyala berewi, ubala api wage haal masso thamai anthimata ahuwenne

    හ්ම්ම් එක ඇත්ත මචන් මන් මේක කරන්නේ නෑ දැන් මේ පොස්ට් එක දැකලා ගොඩක් අය මැසේජ් කරලා තිබුණා එපා කියලා ඒක නිසා කරන එක නැවත්තුවා

    කවුද දන්නවා ද මුන් , අකුරෙන් සංවිධානය නම තියෙන්නේ අර වාහාන වල එහෙම පිටි පස්සේ ස්ටිකර් අලවන් යන්නේ අන්න එවුන්
     
    Last edited:

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    ලක්ෂ දෙකක් දෙනවා කිව්වා මට
    මාසෙට ලක්ෂයක් දෙනවා කිව්වා ඒවාට අමතරව
    තව සයිට් තියෙනවා කිව්වා කරන්න
    මේ ආණ්ඩුවේ ඇමති කෙනක් ජානාදිපති වෙනවා කිව්වා එතකොට මට ලොකු රස්සාවක් දෙනවා කියලා කිව්වා ඒ ගෑනි ඒවා නම් හින කියලා මම දන්නවා මම බබෙක් නමේ නේ අර දෙනවා කියන ලක්ෂ 7 නිසා මේක කරන්න හිතුවේ මොකද කිසිම කෙනක් ඔචර ගානක් දෙන්නේ නැහැනේ බ්ලොග් එකකට

    හ්ම්ම් එක ඇත්ත මචන් මන් මේක කරන්නේ නෑ දැන් මේ පොස්ට් එක දැකලා ගොඩක් අය මැසේජ් කරලා තිබුණා එපා කියලා ඒක නිසා කරන එක නැවත්තුවා

    කවුද දන්නවා ද මුන් , අකුරෙන් සංවිධානය නම තියෙන්නේ අර වාහාන වල එහෙම පිටි පස්සේ ස්ටිකර් අලවන් යන්නේ අන්න එවුන්

    කොහොමත් උබ ඔය project එක දැන් නම් නොකර ඉන්න තරමට හොදයි....

    දැනටමත් උබ කතා වස්තුව මේකේ පල කරලා...අල කරලනේ තියෙන්නේ....

    -----------------------------------------------------------------------

    ඔය වගේ project නම් බය වෙන්න ඕනේ project නෙමෙයි යකෝ....

    උබට තිබ්බේ මුලින්ම දන්නේ නැ දන්නේ නැ කියා කියා ඉන්නේ නැතුව ...ඔය ඉලන ජාතියේ වෙබ් එකක් මොන වගේ වෙනවද කියල බලන්න...පොඩි research පාරක් දන්නා...

    ඊට පස්සේ එකට ඕනේ කරන content එක ලියල vpn එකකින් හරි හොස්ටින්ග් වැඩේ manage කරගෙන වැඩේ ගොඩ දාගන්න...

    එකත් secure මදි කියල හිතෙනවනම්.....freelance account එකක් හදාගෙන....indian එකෙක්ට පොඩි ගානක් දීල content එකත් දීල උට කියල වෙබ් එක manage කරගන්නවා....උබ monitor කරනවා....

    අර ගැනී දෙන මුදල - මස් පතා දෙන මුදල්...ඔක්කොම freelance account එක හරහා ලංකාවට ගේනවා....

    එතකොට උබට කිසිම කෙනෙක් සල්ලි දීල නැ...උබට සල්ලි එන්නේ freelance වලින්...

    අන්තිම නිගමනය - තමන් කරන ෆිඑල්ඩ් එක සම්බන්දව පුළුල් දැනුමක් නැති කමින්...අතට ලැබෙන්න ගියා සතයත් නැති විය...

    ස්තුත්යි..​