මට ගැලපෙන ඩිවයිස් එකක් කියන්න

fkguy

Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    මට ඕන ගොඩක් වෙලා සාමාන්‍යෙන් පැය 5 ක් වගේ යූටියුබ් වීඩියෝ බලන්න පුලුවන් ෆෝන් එකක් හරි ටැබ් එකක් හරි.
    ඒකෙ බැටරිය කොච්චර mah තියෙන්නෙ ඕන ද?
     
    • Like
    Reactions: Nuranhenuka

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,807
    113
    Ochchara wela balanawanm tab ekakma ganin. As amaru hadenawa phone eka balann innakota.

    Amoled screen තියන tabs තියෙන්නේ galaxy s series විතරයි නේ.
    ෆෝන් යන එක ඇහැට සැපයි බාල screen ටැබක් ගන්නවට වඩා.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    පෝන් එකක් ඕනේ නම් මෙතනින් බලපන් බැටරි ලයිෆ්

    ටැබ්ලට් වලට නම් මෙහෙම ලිස්ට් එකක් හොයාගන්න නෑ දන්න තරමින්.හැබැයි ටැබ්ලට් එකකට යනවා නම් 10,000mAh වගේ පලයන්.

    බැටරි ලයිෆ් වැඩි කරගන්න පුලුවන් වයිෆයි පාවිච්චි කලොත්..
    ටැබ්වල ඩිස්ප්ලේ ටයිප් එකත් බලපානවා බැටරි ලයිෆ් එකට.OLED ඩිස්ප්ලේ සාමාන්‍යයෙන් power hungry කියලා තමයි කියන්නේ ..
     
    • Like
    Reactions: fkguy

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    Amoled screen තියන tabs තියෙන්නේ galaxy s series විතරයි නේ.
    ෆෝන් යන එක ඇහැට සැපයි බාල screen ටැබක් ගන්නවට වඩා.
    Ow neh. OLED naha adu ganan. Eth paya 5k phone eke matanam epa wenawa 🥴
     
    • Like
    Reactions: fkguy and ozykolla

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,014
    12,102
    113
    dan hadana ona phone ekaka tab ekaka paya 5 youtube balanna puluwan kisi awalak nathuwa..
     
    • Like
    Reactions: fkguy

    fkguy

    Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    Amoled screen තියන tabs තියෙන්නේ galaxy s series විතරයි නේ.
    ෆෝන් යන එක ඇහැට සැපයි බාල screen ටැබක් ගන්නවට වඩා.
    amoled screen kiyanne monawada ban
     

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,807
    113
    amoled screen kiyanne monawada ban

    LCD display වර්ග තමයි ඔය බජට් ෆෝන් ටැබ් වල තියෙන්නේ. Oled කලර්ස් හොඳයි. scrolling, gaming ස්මූත් බටර් වගේ. ඒකට පොඩ්ඩක් power ඕන හැබැයි දැන් dynamic refresh rate වගේ software වැඩ කෑලි වලින් power optimization හදාගන්නවා.
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,845
    1
    11,187
    113
    honor eke x9d kiyala aluth model ekak awa.8300mah battery. lankawe thama na mn hithanne
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,562
    113
    අලුත් ඇපල් ඩිවයිස් එකක් මම දැක්ක 1.20 ගානක් . බලන්න m4 චිප් එක තියෙන්නෙ.