මට පොඩි xxx ස්ටෝරි එකක් මතක් උනා

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,592
    10,421
    113
    44
    Living in an Atom
    no_porn_480-s480x480-33769.gif


    ඉස්සර මම යාළුවෙලා හිටපු කෙල්ල මම වැල බලනවට තදින් විරුද්ධයි. එයාට මම වැල බලනවා අහුඋනා ගොඩක් සැරයක්. බලන අතරේනම් අහු උනේ නැහැ. මගේ කොම්පියුටරේ history එක බලල එයා අල්ල ගන්නවා අතටම. ඉස්සර මම බ්‍රව්සරේ history එක මකන්න දන්නේ නැහැ.

    ඉතින් රන්ඩු . එයා අහනවා " ඔයාට ඇත්තටම මොකක් හරි මානසික අමාරුවක් තියනවද. අනෙක් මිනිස්සු සෙක්ස් කරනවා බලල ෆීලින් එනවද ඔයාට. මටනම් කවදාවත් එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. මටනම් අප්පිරියයි අනෙක් උන් සෙක්ස් කරන ඒවා බලන්න. එහෙම ෆීලින් එනවනම් තමුසෙට මානසික අමාරුවක් තියනවා කියල. ඉතින් මමත් කියනවා පිස්සුද සුදූ මට එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. ඔය වැරදිලා click වෙච්ච එව්වා වෙන්න ඇති. එයා කියනවා මටනම් අනුන් සෙක්ස් කරන ඒවා හරිම අප්ප්‍රියයි කියලා.

    කෙල්ල සෙක්ස් කරන්න දෙන්නෙත් නැහැ. එයා කියන්නේ අපි කසාද බැන්දට පස්සෙලු ඒවා. වැඩිම උනොත් සෙක්ස් එකකට කියල තියෙන්නේ තොලක් දාන එක. එකත් උපරිම තත්පර ගානයි. ඉන් පස්සේ කට සෝදාගෙන දතුත් මැදගෙන තමයි ආපහු එන්නේ.

    දැන් නම් ඒ කෙල්ල මගෙත් එක්ක නැහැ. වෙන එකේ බැඳලා හොඳින් ඉන්නවා. දැන් ඉන්නේ කැනඩාවේ .

    උබලගේ කෙල්ලෝ , වයිෆ් ල වැල බලනවට අකමැතිද
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    no_porn_480-s480x480-33769.gif


    ඉස්සර මම යාළුවෙලා හිටපු කෙල්ල මම වැල බලනවට තදින් විරුද්ධයි. එයාට මම වැල බලනවා අහුඋනා ගොඩක් සැරයක්. බලන අතරේනම් අහු උනේ නැහැ. මගේ කොම්පියුටරේ history එක බලල එයා අල්ල ගන්නවා අතටම. ඉස්සර මම බ්‍රව්සරේ history එක මකන්න දන්නේ නැහැ.

    ඉතින් රන්ඩු . එයා අහනවා " ඔයාට ඇත්තටම මොකක් හරි මානසික අමාරුවක් තියනවද. අනෙක් මිනිස්සු සෙක්ස් කරනවා බලල ෆීලින් එනවද ඔයාට. මටනම් කවදාවත් එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. මටනම් අප්පිරියයි අනෙක් උන් සෙක්ස් කරන ඒවා බලන්න. එහෙම ෆීලින් එනවනම් තමුසෙට මානසික අමාරුවක් තියනවා කියල. ඉතින් මමත් කියනවා පිස්සුද සුදූ මට එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. ඔය වැරදිලා click වෙච්ච එව්වා වෙන්න ඇති. එයා කියනවා මටනම් අනුන් සෙක්ස් කරන ඒවා හරිම අප්ප්‍රියයි කියලා.

    කෙල්ල සෙක්ස් කරන්න දෙන්නෙත් නැහැ. එයා කියන්නේ අපි කසාද බැන්දට පස්සෙලු ඒවා. වැඩිම උනොත් සෙක්ස් එකකට කියල තියෙන්නේ තොලක් දාන එක. එකත් උපරිම තත්පර ගානයි. ඉන් පස්සේ කට සෝදාගෙන දතුත් මැදගෙන තමයි ආපහු එන්නේ.

    දැන් නම් ඒ කෙල්ල මගෙත් එක්ක නැහැ. වෙන එකේ බැඳලා හොඳින් ඉන්නවා. දැන් ඉන්නේ කැනඩාවේ .

    උබලගේ කෙල්ලෝ , වයිෆ් ල වැල බලනවට අකමැතිද
    ඕය බන් මානසික ලෙඩ්ඩු කෙල්ලො..උන් අඩුම තොලක් දාලා සක් එකක් දෙනවනම් එහෙම කිව්වට අවුලලක් නැහැ..බට් මගේ කැරිත් බීලා හිල විතරක් නොදීපු කෙල්ලො (පවුල් පරිසරය ඕකේ) මට වැල් බලනවට මොකුත් නීති දාලා නැහැ තිබ්බේ..එහෙම නාස් ලනුව දානව කියන්නේ ඒ මගුල වැඩි කල් යන්නේ නැහැ...දැන් බැඳපු එකාටත් එපාවෙලා ඇත්තේ ආයෙ දෙකක් නැහැ....
     
    • Like
    Reactions: sanhen143

    Mr.Wikirana

    Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,592
    10,421
    113
    44
    Living in an Atom
    ඕය බන් මානසික ලෙඩ්ඩු කෙල්ලො..උන් අඩුම තොලක් දාලා සක් එකක් දෙනවනම් එහෙම කිව්වට අවුලලක් නැහැ..බට් මගේ කැරිත් බීලා හිල විතරක් නොදීපු කෙල්ලො (පවුල් පරිසරය ඕකේ) මට වැල් බලනවට මොකුත් නීති දාලා නැහැ තිබ්බේ..එහෙම නාස් ලනුව දානව කියන්නේ ඒ මගුල වැඩි කල් යන්නේ නැහැ...දැන් බැඳපු එකාටත් එපාවෙලා ඇත්තේ ආයෙ දෙකක් නැහැ....
    yes
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    උබට එකී කිව්ව දේ තේරිලා නෑ .. ඒකයි ඒක තේරෙන එකෙක් එක්ක ගිහින් තියෙන්නේ. 🥱

    uba ai ban mata issara une, math okamai kiyanna awe.
    sure ekata aruta thawama therila nathuwa athi.
     

    ranatheman

    Well-known member
  • Jan 17, 2010
    1,366
    2,748
    113
    no_porn_480-s480x480-33769.gif


    ඉස්සර මම යාළුවෙලා හිටපු කෙල්ල මම වැල බලනවට තදින් විරුද්ධයි. එයාට මම වැල බලනවා අහුඋනා ගොඩක් සැරයක්. බලන අතරේනම් අහු උනේ නැහැ. මගේ කොම්පියුටරේ history එක බලල එයා අල්ල ගන්නවා අතටම. ඉස්සර මම බ්‍රව්සරේ history එක මකන්න දන්නේ නැහැ.

    ඉතින් රන්ඩු . එයා අහනවා " ඔයාට ඇත්තටම මොකක් හරි මානසික අමාරුවක් තියනවද. අනෙක් මිනිස්සු සෙක්ස් කරනවා බලල ෆීලින් එනවද ඔයාට. මටනම් කවදාවත් එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. මටනම් අප්පිරියයි අනෙක් උන් සෙක්ස් කරන ඒවා බලන්න. එහෙම ෆීලින් එනවනම් තමුසෙට මානසික අමාරුවක් තියනවා කියල. ඉතින් මමත් කියනවා පිස්සුද සුදූ මට එහෙම ෆීලින් එන්නේ නැහැ. ඔය වැරදිලා click වෙච්ච එව්වා වෙන්න ඇති. එයා කියනවා මටනම් අනුන් සෙක්ස් කරන ඒවා හරිම අප්ප්‍රියයි කියලා.

    කෙල්ල සෙක්ස් කරන්න දෙන්නෙත් නැහැ. එයා කියන්නේ අපි කසාද බැන්දට පස්සෙලු ඒවා. වැඩිම උනොත් සෙක්ස් එකකට කියල තියෙන්නේ තොලක් දාන එක. එකත් උපරිම තත්පර ගානයි. ඉන් පස්සේ කට සෝදාගෙන දතුත් මැදගෙන තමයි ආපහු එන්නේ.

    දැන් නම් ඒ කෙල්ල මගෙත් එක්ක නැහැ. වෙන එකේ බැඳලා හොඳින් ඉන්නවා. දැන් ඉන්නේ කැනඩාවේ .

    උබලගේ කෙල්ලෝ , වයිෆ් ල වැල බලනවට අකමැතිද
    ඉස්සෙල්ලම මෙන්න මේක කියල හිටපන් . උබ කෙල්ලව හම්බෙන්න යද්දී උබේ කොම්පියුටරේ උස්සන් යන්නේ ඇයි ? එකී උබව හම්බෙන්න උබේ ගෙදර එනවනම් ඇවිල්ල කරන්නේ උබේ browsing history බලන එකද ?
     

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,687
    21,367
    113
    මට හිතෙන්නෙම උබ ඉන්දරේමයි කියලා... 🙏 :lol:
    ඌ නේද?
    මොකා උනත් අර මුලින්ම දුන්න ලිනක්ස් ආතල් එක තමයි නැගලා ගියේ... ඊට පස්සේ නම් බහින කලාව...බොරින් දැන්...
    ඉන්දරයත් එකම ටික හැමදාම රිපිට් කරන්නේ.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    Yako browser eke history clear karannawath danne nathi ekekda me interview panel eke inne dan? Tahike! :shocked:
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ලොල් තොට අහන්න තිබ්බේ එකිට අප්පිඩිය වෙන්න කොහොමද දන්නේ කියලා බලන්නේ නැතිව.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    gamerlk

    Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    මගේ කොම්පියුටරේ history එක බලල එයා අල්ල ගන්නවා අතටම. ඉස්සර මම බ්‍රව්සරේ history එක මකන්න දන්නේ නැහැ.
    Private window ගැන දන්නවද
    Akamathy na
    Eth balanne th na
    Kammaliy ban ekama deyne
    ඔව් බං මම නම් බලන්නෙ ස්ටෝරි එක යි එකෙන් පස්සෙ විනාඩියක් දෙකක් විතරයි. ඊට පස්සෙ පොසිෂාන්ස් ටික timestamps වලින් ස්කිම් කරල බලල වෙන වීඩියෝ එකක්‌ ගන්නවා
     
    • Like
    Reactions: dilshanniranga