ඒක එක වගේද හරකෝ?![]()
meke comment karanna one tho kiyana krameta da wesiye?
Meke mokek hari goda yanawa dakka ma uba wage nikamonta ridenne puduma ridillk. Mn eka hodata note Kara. Digree ekak gan ahuwoth hugannanta degree mokatad wage comments enne. Mm dapu mul comment eken thota sehenna rdila.pau uba


)
