මට බදින්න ප්‍රපෝසල්ස් හොයනවා ගෙදරින්.ලග &#3508

hiro_nakamura

Well-known member
  • Nov 14, 2010
    7,386
    243
    83
    Hu Jinthawoge gedetta allapu gedara
    :baffled: :oo: :angry:
    Haiyo. Garments wala inna kello wada karala mahansi wela products exports karala hambu wena foreign revenue walin thamai lankave economy eka duwanne. Ubata nam Bsc ekak tiyenavada kiyalath sakai tiyena patu mentality eka dakkama posts walin. :baffled:
    more than 10+ years on ElaKiri :D , this is the first time I'm seeing this kind of stupid thread... OP you should really adjust your attitude accordingly. :yes:

    kiyana eka lellatama kiyala thiyenawa macho