මට බදින්න ප්‍රපෝසල්ස් හොයනවා ගෙදරින්.ලග &#3508

tclanki

Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    ඔරිජිනල් එකෙන් වරෙන් .... පි එච් ඩි එක පුකේ ගහගනින් ...... උබගේ තියෙන ලොකු කමත් එක්ක ගෑණු හොයනවනම් ඊට පස්සේ වෙන දේවල් වලටත් එක්ක මුහුණ දෙන්න ලෑස්ති වෙලා හිටපන්

    PhD kranna hithan inna ekek.. tiana ekek newe.. tiana aya me wage narrow minded nah.. mn dnna hamoma ehemaii doctorate tiana ... anika ada kale Bsc ekak vtrak tianawa kianne normal deyk.. muhuda hath gawwak tian amuda gahanawa kianne okata
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    උඹටනං මානසික රෝගයක් බං එකට බෙහෙත් ගනිං මුලිං :rofl:
    මාරුවෙන් මාරුවට එක එක ID වලින් එනව නේ පව් ඔයා :lol::lol::lol:

    real photo ekk profile pic ekata da ganna kondak nathi ponna wesila Dena talk ane puke gahann Pala ube pirimikama :lol:
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    හත් දෙය්යියනේ යකෝ ගෑනියෙක් ට සැප දෙන්න ඇයි බන් ඔච්චර දුක් විඳින්නෙ?? උඹ උසස් පෙල කාලෙ ඉඳලම සෑහෙන්න මහන්සි උනාලු නේද ඕකට.

    සිරාවටම ඇයි බන්?

    :lol:
    :lol:
    :lol:
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    download.jpg
     

    KingB

    Junior member
  • Oct 22, 2018
    90
    5
    18
    හත් දෙය්යියනේ යකෝ ගෑනියෙක් ට සැප දෙන්න ඇයි බන් ඔච්චර දුක් විඳින්නෙ?? උඹ උසස් පෙල කාලෙ ඉඳලම සෑහෙන්න මහන්සි උනාලු නේද ඕකට.

    සිරාවටම ඇයි බන්?

    Oya K_zone kiyanneth elakiriye inna patta poi arina kaivaru karayek :rofl:

    Akkekta somiyata ana ana idala balen karagaha ganna unaa. :rofl: Okage bellen allala balen kudalan gihin bandala dunne balla wage. Dan ithin ambul unath midhi pani rahai kiyanawa :rofl:
     

    amawaka.day

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,014
    323
    83
    :angry:
    උඹත් රත්තරන් වගේ පුස් චරිතයක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ. උඹ ජීවිතේ මනින්නේ ළමයි යන ඉස්කෝලේන්, ගෙදර වැඩකාරියෝ ගානෙන්, පදින වාහනෙන්.උඹ ඉන්න පැත්තෙ එවුන්ට ඕවා මැජික් ඇති. උඹ මට වඩා බාල හින්දා පොඩි උපදෙසක් දෙන්නන්. වරිච්චි ගේක කුඹුරක් කොටාගෙන මිනිහෙක්ට සතුටින් හිට්යෑකි. I8 පැදලත් මිනිහෙක්ට සෑහීමකට පත් නොවී හිටියෑකි. බුදුහාමුදුරුවො දුක dissatisfaction කිව්වෙ ඕකට. ඕන්නං මේ quality of life එකෙන් අපි තව අවුරුදු 25 ජීවත්වෙවි වාසනාවන්ත නම්. ඊට පස්සෙ ළෙඩවෙලා ජරාවෙලා වලපල්ලෙ. නොමැරෙන මනුස්සයෙක් විදිහට හිතන්න එපා මල්ලි

    ow uncle ona ma deka saheema thiyenne thaman langa m thamai
     

    amino

    Well-known member
  • Jul 27, 2008
    2,311
    2,769
    113
    Pilimathalawa
    BSC , PHD තිබ්බට සාමාන්‍ය දැනීම 0 :no:
    Marriage එකක්ද ජොබ් එකක්ද හොයන්නේ කියල හිතෙනවා අහල තියන එක දැක්කම :nerd:
    බඳින්නෙ teacherද nurseද බලන්න කලින් බලපං එකට ජීවත් වෙන්න පුළුවන් කෙල්ලෙක්ද කියල :yes:
    ගෙදරින් තදේට proposal වලින් බැදගෙන දවසක්වත් එකට ඉන්න බැරි උනොත්???

    Marry when you want to, not when you have to.

    ඕව ඉතිං ඔය කොළ කෑලි ගනිද්දි කියල දෙන්නෙ නෑ

    True
     

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    ම⁣ට තියන ප්‍රශ්නෙ, මූ කියන විදිහට හෙන ඉරිසියාකාර කුහක හැත්තක් ඉන්න ෆෝරම් එකේ මූ තාම හැමිනි හැමිනි ඉන්නෙ ඇයි කියලා
    Thota puka Da pimpiyo
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    හත් දෙය්යියනේ යකෝ ගෑනියෙක් ට සැප දෙන්න ඇයි බන් ඔච්චර දුක් විඳින්නෙ?? උඹ උසස් පෙල කාලෙ ඉඳලම සෑහෙන්න මහන්සි උනාලු නේද ඕකට.

    සිරාවටම ඇයි බන්?


    :rofl: kari cut eka yako eka