මට බදින්න ප්රපෝසල්ස්... 10-22-2018 08:36 PM boda diya malu banne nathuwa pala higana wesige puthe![]()

පව් අනේ ඔයා මට සෑහෙන්න රිදුන ඔයා රෙප් කාපුවම මගේ![]()



Dan ithin ubata heta kanda wenne na neh.
Duka thama hitan.![]()



real photo ekk profile pic ekata da ganna kondak nathi ponna wesila Dena talk ane puke gahann Pala ube pirimikama![]()
ubata Nam bsc/phd thiyena kenek puka debee wenn ma Aral wage![]()
හත් දෙය්යියනේ යකෝ ගෑනියෙක් ට සැප දෙන්න ඇයි බන් ඔච්චර දුක් විඳින්නෙ?? උඹ උසස් පෙල කාලෙ ඉඳලම සෑහෙන්න මහන්සි උනාලු නේද ඕකට.
සිරාවටම ඇයි බන්?
ගෝත ඩයල්නේ බං. මුන් බදින්න ගෑණු තොරන්නේ හරියට කම්පැණියක වැඩට ගන්න වගේ අධ්යාපන සුදුසුකම් බලලා.
ඔන්න ඔය උබේ මහලොකු මිත්යාදුශිටික ඩිග්රිය බල්ලාට දාලා හොයපන් කෙල්ලක්. උබේ ඩිග්රිය බදින කෙල්ලට අදාල වෙන්නේ නෑ. උබ හීනමාන කාරයෙක්ද? නැත්නම් අඩු කුලේද? උබට ඩොක්ටර්ල බදින්න වෙන්නේ නැ යකෝ. උබේ phd ඩොක්ටර්කම ඇත්ත ඩොක්ටලා බල්ලාමාක් එකට දාන්නේ.. ඒ නිසා ලොකු ලයින් නැතුව අයින් වෙලා පයින් වරෙන්...
Bro ohoma kiyana uba kamathi da Uba hoda job ekak karanawa Nam garment kellek badinna?

, this is the first time I'm seeing this kind of stupid thread... OP you should really adjust your attitude accordingly. 