මට මේ මාසේ ඇතුලත Passport එක ගන්න ඕන. මං මොකද්ද කරන්න ඕනේ? :(:(:(

ForexGuru

Active member
  • Oct 13, 2015
    123
    37
    28
    මට මේ මාසේ ඇතුලත Passport එක ගන්න ඕන. මොකද්ද මම කරන්න ඕන? ඔන්ලයින් ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තම් බත්තරමුල්ලට ගිහින් ගන්න පුලුවන්ද? එහෙම යනවනම් කීයටද යන්න ඕන? මොනවද ගෙනියන්න ඕන කියල විස්තර ටිකක් කියනවද දන්න කෙනෙක් :(:(:(
     
    • Like
    Reactions: Yeezus

    $onny

    Well-known member
  • May 21, 2012
    3,255
    4,048
    113
    Mulinma 4to aragena online appointment eka dapan.godak durata ubata march wala dinayak set wei.eta passe ubata me mase passport eka ona ekata document proof 1k aragena ude 6 weddi passport office 1 emergency polimata palayan.passe athana inna panel 1ta oka pennapan.athakota laga dinayak dei.
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    Mulinma 4to aragena online appointment eka dapan.godak durata ubata march wala dinayak set wei.eta passe ubata me mase passport eka ona ekata document proof 1k aragena ude 6 weddi passport office 1 emergency polimata palayan.passe athana inna panel 1ta oka pennapan.athakota laga dinayak dei.
    ඌ කියල තියෙන්නෙ මේ මාස ගන්න ඕනෙ කියල මිට්ටො :lol:
     
    • Like
    Reactions: Yeezus and $onny

    lgayyamp

    Well-known member
  • Jan 16, 2019
    3,493
    3,537
    113
    කොලොම්පුරේ
    මේ මාසේ තියන හදිස්සිය proof එක්ක පෙන්නුවොත් ගන්න පුලුවන් වෙයි. ex: visa
    එහෙම පෙන්නන්න මුකුත් නැත්තන් අනිත් මිට්ටෝ වගේ පොළිමේ ඉන්න වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: Yeezus

    ForexGuru

    Active member
  • Oct 13, 2015
    123
    37
    28
    Mulinma 4to aragena online appointment eka dapan.godak durata ubata march wala dinayak set wei.eta passe ubata me mase passport eka ona ekata document proof 1k aragena ude 6 weddi passport office 1 emergency polimata palayan.passe athana inna panel 1ta oka pennapan.athakota laga dinayak dei.
    thanks machan. machan mata meka ape company eken free Hambuna tour ekak. eyala me mase witharai e offere eka denne. ithin mata e wage dekata urgent kiyala proof ekak pennanna puluwanda ban?
     
    • Like
    Reactions: Yeezus

    $onny

    Well-known member
  • May 21, 2012
    3,255
    4,048
    113
    ඌ කියල තියෙන්නෙ මේ මාස ගන්න ඕනෙ කියල මිට්ටො :lol:
    Aka thama Yako kiwwe.uta ada hari online appointment eka danna puluwan nam heta document aran emergency polimata yanna thiyenne.monawa karath mulin appointment eka danna ona.

    thanks machan. machan mata meka ape company eken free Hambuna tour ekak. eyala me mase witharai e offere eka denne. ithin mata e wage dekata urgent kiyala proof ekak pennanna puluwanda ban?
    Ticket book karapu 1k hari companyen letter 1k gaththoth hari yai.
    ------ Post added on Dec 5, 2024 at 1:53 PM