මට මේ සර්පයා මොකෙද්ද කියල දන්න කෙනෙක් කිය&#350

Balugoos

Junior member
  • Sep 24, 2017
    87
    29
    18
    ගිය සතියේ මගේ බෙන්ස් එක පස්සට රිවස් කරද්දී හැප්පුනා පොඩි ගරදියාස් එකෙක්. මම එවෙලේම කා එක වොෂ් එකට දාල අවුඩි එකේ ඔපිස් එකට ගියා. ;);)
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    Ohoma kiyanna gihin samaharu anaa gannawa Humped nose viper and Russles Viper wa. Thawa Python and Russels Viper wa.

    Ekek dawasak awa gedarata sarpayek avith Uge ayiya uta kiyala Pimburek pimburek allapan kiyala Muuth panala allala vikunaganna puluwan kiyala hithan. Polagek idala thiyenne. U dila muta elo elo rampeta pori halenna. :lol::lol: Passe awa polagageth athme maru karan shopping urekata dagena. :rofl::lol:

    :rofl::rofl:
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,568
    16,398
    113
    ගිය සතියේ මගේ බෙන්ස් එක පස්සට රිවස් කරද්දී හැප්පුනා පොඩි ගරදියාස් එකෙක්. මම එවෙලේම කා එක වොෂ් එකට දාල අවුඩි එකේ ඔපිස් එකට ගියා. ;);)
    :rofl: nayek wenna barida ahuune.
     

    chrishanelloyd

    Well-known member
  • Oct 20, 2012
    5,680
    890
    113
    කොහොම මැරුණද දන්නේ නෑ එත් දකිනකොට මෙහෙම හිටියේ
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    ටහුඩු පට්ට සර්පයා, මුට හැරිපෝටර්ගේ කබාය හම්බෙලාලුද ?

    tumblr_nsbssbHBFE1rjatglo2_r2_250.gif
     

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    Lankawe ewun welawakata maara athal denne ban. Eka dawasak gaaniye awa Dara maduwen dara kaallak ganna gihin Nayek kala. Eyage akkath laga idala me gani naya adeddi me garadiyek kiyala pollak aran yana ekawa adala aye ara kalin gaanige agata daala. :lol: Uu aye kaala kakul dekatama shot eka deela. :lol:

    ha machan. :)
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    Lankawe ewun welawakata maara athal denne ban. Eka dawasak gaaniye awa Dara maduwen dara kaallak ganna gihin Nayek kala. Eyage akkath laga idala me gani naya adeddi me garadiyek kiyala pollak aran yana ekawa adala aye ara kalin gaanige agata daala. :lol: Uu aye kaala kakul dekatama shot eka deela. :lol:

    මෝඩ ගෑණූ.. බං.. :lol::lol: