මට හරියන degree1ක් හොයාගන්න උදව් ක‍රන්න..

Frankonlinenet

Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    මට හරියන degree1ක් හොයාගන්න උදව් ක‍රන්න..

    මම මේ පාර maths වලින් A/L කරන්න ඉන්නේ. එත් මට campus යන්න තරම් result1ක් එන්නේ නැහැ. :( හැමෝම කරන්නන්වාලේ මටත් ඔන්න ඔහේ IT course එකක් කරන්න බැහැ. මම ඉගෙන ගන්නේ හොඳ රස්සාවක් හොයාගන්න. මන් පොඩිකාලේ ඉඳලම ආස computer field 1න් ඉස්සරහටම යන්න. එත් මට කරන්න ඕනේ මොකද්ද කියල හරිහැටි අවබෝධයක් නැහැ. BIT වගේ degree 1කින් කරන්නේ Information ගැන මිසක් software engineering නෙමෙයි නේ. ඉතින් මට ඕනේ software පැත්තෙන් ඉස්සරහට යන්න. හොඳ වැටුපක් තියෙන රස්සාවකට පුළුවන් තරම් ඉක්මනින් යන්න. මට දන්න අය කියන්න මම යන්න ඕනේ direction1. මගේ අම්මට අසනීප හින්ද මට පිටරට jobs කරන්න යන්න බැහැ. ඒ නිසා ලංකාව ඇතුලේ කරන්න පුළුවන් jobs ගැන කියනවනම් ගොඩක් හොඳයි. :)

    Eg : ඔයා XXXXX degree1 කරන්න. එකට X years යනවා. X years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට XXXXX කෙනෙක් වෙලා මාසෙට XXXXX වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    හැමෝටම ස්තුතියි! :)
     
    Last edited:

    aromaticplace

    Member
    Aug 14, 2009
    211
    3
    0
    Matara
    macho mamath oi uba kiyana wage SSE kenek thamai mamanam kere SLIIT. but danatanm normally hoda thanaka innewa. but mama ubata podi awawadayak dennam. machan field ekata ennath kalin loku salary gana hina dakinna epa coz mama dannewa api hamotama money problem thiyanewa but uba SE side eken digatama issarahata yanna hithan innewanam, mulma 1-2 years wela sallary ekata wada well structured company ekaka podi sallary ekakata hari working EXP ganin. (mama me kiyana de ubata danma therenne neha) mokada malli uba loku salary ekaka ganna kalin hodata subject eka alla ganin mokada man hithanne neha lankawe monama UNI ekakewath ubalata Industrial working welata oni knowledge eka denewa kiyala. so eka uba alla ganna oni work kerelamai. eka nisa muladi uba loku sal ekakata giyoth company eka uben loku deyak palaporotthu wenewa so ubata subject eka egana ganna wenne neha ekama dee kere kere inna thamai wenne... so mulin hodata subject eka eganagena kotima kiyanewanam wada karuwek weyan eta passe malli salli kiyanne walle wali wage thamai....
     

    Frankonlinenet

    Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    b ump machan

    thanks mchn

    macho mamath oi uba kiyana wage SSE kenek thamai mamanam kere SLIIT. but danatanm normally hoda thanaka innewa. but mama ubata podi awawadayak dennam. machan field ekata ennath kalin loku salary gana hina dakinna epa coz mama dannewa api hamotama money problem thiyanewa but uba SE side eken digatama issarahata yanna hithan innewanam, mulma 1-2 years wela sallary ekata wada well structured company ekaka podi sallary ekakata hari working EXP ganin. (mama me kiyana de ubata danma therenne neha) mokada malli uba loku salary ekaka ganna kalin hodata subject eka alla ganin mokada man hithanne neha lankawe monama UNI ekakewath ubalata Industrial working welata oni knowledge eka denewa kiyala. so eka uba alla ganna oni work kerelamai. eka nisa muladi uba loku sal ekakata giyoth company eka uben loku deyak palaporotthu wenewa so ubata subject eka egana ganna wenne neha ekama dee kere kere inna thamai wenne... so mulin hodata subject eka eganagena kotima kiyanewanam wada karuwek weyan eta passe malli salli kiyanne walle wali wage thamai....

    thnks aiye :) PMed.

    SLIIT SE krahan

    thanks mchn. job market1 khmda?
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    machan IIT eketh SE thiyenwa..but wena side ekakin nathuwa danata IT side eken nan degree ekak karanne hoda SLIIT thama.IIT walta wada SLIIT eke Employees la wadiy.anika hoda uni ekka affiliate wela ine.So anagathaya hodai. :)

    mehemai machan SE paththen yanwanam work experience illanawa hodata.hodatama.puluwan nam degree eka karana gamanma Software developing podi job ekak set kara ganna.ehema bari unoth graduate unu gaman podi salary ekakata hari job ekak set karaganna.passe hoda ekakata yanna eka sahena wateewi. :)

    Salary nam machan loke purama katha kaloth 40,000 idan 20 lakh wage wenakan yanawa.mehe mulin job ekak karanawanam about 40,000 wage thama hamba wenne. 3 years withara experience thiyenawanam 1 and half lakhs wage earn karanna puluwan. 7/8 years wage experience thiyenawa nam UK wala about 20 lakhs withara ganna puluwan maximum. habai hodata skills pennanna one. So salary depends on the Skills and Experience. :)

    Job eka gana kiyanawanam Uba machan hoda katu kanna purudu wela inna.samahara welawata hoda companies wala time limt ekak nathuwa wada watenwa.ea welawata epa wela nam hariyan na machan.ewata ready wenna. hodata ekathana putuwe wadi wela inne purudu wenna wei ;) languages walata asa nam, problem solve karanna asa nam,creative nam ubata job eka amaru wenne na.asawen karanna puluwan.ea wagema oya field eke hoda thanakata ynnath puluwan.anyway Good luck!! :)
     

    Frankonlinenet

    Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    machan IIT eketh SE thiyenwa..but wena side ekakin nathuwa danata IT side eken nan degree ekak karanne hoda SLIIT thama.IIT walta wada SLIIT eke Employees la wadiy.anika hoda uni ekka affiliate wela ine.So anagathaya hodai. :)

    mehemai machan SE paththen yanwanam work experience illanawa hodata.hodatama.puluwan nam degree eka karana gamanma Software developing podi job ekak set kara ganna.ehema bari unoth graduate unu gaman podi salary ekakata hari job ekak set karaganna.passe hoda ekakata yanna eka sahena wateewi. :)

    Salary nam machan loke purama katha kaloth 40,000 idan 20 lakh wage wenakan yanawa.mehe mulin job ekak karanawanam about 40,000 wage thama hamba wenne. 3 years withara experience thiyenawanam 1 and half lakhs wage earn karanna puluwan. 7/8 years wage experience thiyenawa nam UK wala about 20 lakhs withara ganna puluwan maximum. habai hodata skills pennanna one. So salary depends on the Skills and Experience. :)

    Job eka gana kiyanawanam Uba machan hoda katu kanna purudu wela inna.samahara welawata hoda companies wala time limt ekak nathuwa wada watenwa.ea welawata epa wela nam hariyan na machan.ewata ready wenna. hodata ekathana putuwe wadi wela inne purudu wenna wei ;) languages walata asa nam, problem solve karanna asa nam,creative nam ubata job eka amaru wenne na.asawen karanna puluwan.ea wagema oya field eke hoda thanakata ynnath puluwan.anyway Good luck!! :)

    thanks mchn :) it really helped
     

    Cox

    Member
    Jul 3, 2013
    115
    7
    0
    Eg : ඔයා XXXXX degree1 කරන්න. එකට X years යනවා. X years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට XXXXX කෙනෙක් වෙලා මාසෙට XXXXX වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    ඔයා degree magul nathuwa hotel dip eka කරන්න. එකට 3 years යනවා. 0 years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට dessert chef කෙනෙක් වෙලා මාසෙට 90,000 වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.
     

    Frankonlinenet

    Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    Eg : ඔයා XXXXX degree1 කරන්න. එකට X years යනවා. X years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට XXXXX කෙනෙක් වෙලා මාසෙට XXXXX වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    ඔයා degree magul nathuwa hotel dip eka කරන්න. එකට 3 years යනවා. 0 years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට dessert chef කෙනෙක් වෙලා මාසෙට 90,000 වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    eka hariyanne naha bn. mn asa field1n issarahata yannai mata one. thanks anyways :)
     

    Good Heart

    Well-known member
  • Jun 24, 2013
    3,079
    754
    113
    ape akka kenek sliit eke aurudu 4kada koheda sw eng.digree 1k kara.laksha 5k withara giya kiwwa.dan eya company ekakata join wela work karanawa.thawa danna ayya kenek company ekakata join wennathuwa private sw hadana wade gedarata wela indagena karanawa.sallery eka depend wenne hadana sw eka hatiyatalu.man nan owa gana wadiya danna.
     

    aromaticplace

    Member
    Aug 14, 2009
    211
    3
    0
    Matara
    Job eka gana kiyanawanam Uba machan hoda katu kanna purudu wela inna.samahara welawata hoda companies wala time limt ekak nathuwa wada watenwa.ea welawata epa wela nam hariyan na machan.ewata ready wenna. hodata ekathana putuwe wadi wela inne purudu wenna wei ;) languages walata asa nam, problem solve karanna asa nam,creative nam ubata job eka amaru wenne na.asawen karanna puluwan.ea wagema oya field eke hoda thanakata ynnath puluwan.anyway Good luck!! :)

    machan ubata lokuma tikaka amathak una personal life ekak gana hithanna welawak neha... kallak hariyata maintain kereganna widiyak neha (got money but no time), anika ethin hodata bonna kerannath purudu wenna wenewa coz 90% of SE filed eke un inne hodata gahana un but podi adiyak dekaka gahana un laga inne puso wage but baluwahama un kalderam kata thiyan bonne :lol::lol::lol:... anika thamai ethin personal maintain(6pack, are pack) ahema hada ganna time naha... mulikawama time eka thamai lokuma prob eka........

    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    aromaticplace

    Member
    Aug 14, 2009
    211
    3
    0
    Matara
    ape akka kenek sliit eke aurudu 4kada koheda sw eng.digree 1k kara.laksha 5k withara giya kiwwa.dan eya company ekakata join wela work karanawa.thawa danna ayya kenek company ekakata join wennathuwa private sw hadana wade gedarata wela indagena karanawa.sallery eka depend wenne hadana sw eka hatiyatalu.man nan owa gana wadiya danna.

    akka kawuda kiyanna mona year ekeda kiyanna.. mokeda mamatha SLLIT ekema nisai ahanne........... :P :P
     

    aromaticplace

    Member
    Aug 14, 2009
    211
    3
    0
    Matara
    Eg : ඔයා XXXXX degree1 කරන්න. එකට X years යනවා. X years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට XXXXX කෙනෙක් වෙලා මාසෙට XXXXX වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    ඔයා degree magul nathuwa hotel dip eka කරන්න. එකට 3 years යනවා. 0 years working experience 1න් පස්සේ ඔයාට dessert chef කෙනෙක් වෙලා මාසෙට 90,000 වගේ salary1ක් ගන්න පුළුවන්.

    machan 90k kochcherekalekin 200k wage kera ganna puluwanda....?
     

    Frankonlinenet

    Active member
  • Jan 12, 2009
    377
    89
    28
    Piliyandala
    ape akka kenek sliit eke aurudu 4kada koheda sw eng.digree 1k kara.laksha 5k withara giya kiwwa.dan eya company ekakata join wela work karanawa.thawa danna ayya kenek company ekakata join wennathuwa private sw hadana wade gedarata wela indagena karanawa.sallery eka depend wenne hadana sw eka hatiyatalu.man nan owa gana wadiya danna.

    thanks mchn :)

    machan ubata lokuma tikaka amathak una personal life ekak gana hithanna welawak neha... kallak hariyata maintain kereganna widiyak neha (got money but no time), anika ethin hodata bonna kerannath purudu wenna wenewa coz 90% of SE filed eke un inne hodata gahana un but podi adiyak dekaka gahana un laga inne puso wage but baluwahama un kalderam kata thiyan bonne :lol::lol::lol:... anika thamai ethin personal maintain(6pack, are pack) ahema hada ganna time naha... mulikawama time eka thamai lokuma prob eka........

    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:

    hehehehe :lol: time awulak na bn. mona kattak kaala hari honda thenakata anthimedi ennai one.. thanks bn :)
     

    elama tama

    Well-known member
  • Feb 26, 2012
    1,370
    71
    48
    gulf
    machan IIT eketh SE thiyenwa..but wena side ekakin nathuwa danata IT side eken nan degree ekak karanne hoda SLIIT thama.IIT walta wada SLIIT eke Employees la wadiy.anika hoda uni ekka affiliate wela ine.So anagathaya hodai. :)

    mehemai machan SE paththen yanwanam work experience illanawa hodata.hodatama.puluwan nam degree eka karana gamanma Software developing podi job ekak set kara ganna.ehema bari unoth graduate unu gaman podi salary ekakata hari job ekak set karaganna.passe hoda ekakata yanna eka sahena wateewi. :)

    Salary nam machan loke purama katha kaloth 40,000 idan 20 lakh wage wenakan yanawa.mehe mulin job ekak karanawanam about 40,000 wage thama hamba wenne. 3 years withara experience thiyenawanam 1 and half lakhs wage earn karanna puluwan. 7/8 years wage experience thiyenawa nam UK wala about 20 lakhs withara ganna puluwan maximum. habai hodata skills pennanna one. So salary depends on the Skills and Experience. :)

    Job eka gana kiyanawanam Uba machan hoda katu kanna purudu wela inna.samahara welawata hoda companies wala time limt ekak nathuwa wada watenwa.ea welawata epa wela nam hariyan na machan.ewata ready wenna. hodata ekathana putuwe wadi wela inne purudu wenna wei ;) languages walata asa nam, problem solve karanna asa nam,creative nam ubata job eka amaru wenne na.asawen karanna puluwan.ea wagema oya field eke hoda thanakata ynnath puluwan.anyway Good luck!! :)

    ahinsaka kollanta boru loka mawanna epa bung !!! laksha 20 kese wetat 20000k ganna puluwan ekat loku deyak.