මට Lanka Bell 4G Packages ගැන විස්තර ටිකක් දෙන්න පුළුවන්ද?

NEMISIS

Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    මම මේ රෑ වෙලත් ස්පීඩ් ටෙස්ට් එකක් කරලා බැලුවා
    දැන් ඩවුන් ස්පීඩ් එක නම් 4Mbps ලගින් එනවා අප්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක නම් කතා කරලා වැඩක් නැහැ
    6124459352.png


    සමරි එකේ කියනවා Slower than 68% of LK කියලා ඒක දැක්කම තවත් එපා වෙනවා
     
    Last edited:

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    මම මේ රෑ වෙලත් ස්පීඩ් ටෙස්ට් එකක් කරලා බැලුවා
    දැන් ඩවුන් ස්පීඩ් එක නම් 4Mbps ලගින් එනවා අප්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක නම් කතා කරලා වැඩක් නැහැ
    6124459352.png


    සමරි එකේ කියනවා Slower than 68% of LK කියලා ඒක දැක්කම තවත් එපා වෙනවා


    4Mbps limit wenne neane:oo:
    6124507951.png
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    Matanam connection eka honndai mage wada tika karaganna... 25 +25 Gb iwara karaganna me labena speed eka hondatama athi... GB 100k wage yana ayata madida dannea.

    1250 k yanawa.

    mama antenna eka gahnneth netwa use karannea...

    25 GB iwara unaama slow wenna (FUP) hadagannath puluwan ehema natuwa 1GB Rs 200 k ho Rs 300 kata Add karagannath puluwan

    mama ehema heavy user kenek nemei bung.. mata dena 50GB walinuth godak maasa wala 7GB wage daytime ithuru wenawa. night time 10+ ithuru wenawa. ape gewal gawa indala lankabell tower ekak thiyena thanata 500M wath na. palaweni awurudde hondatama thibba. ita passe enna ennama speed adu una. complaint karama kiwe signal strength eka madi. aluthen users la network ekata wadi wenakota speed adu wenawa kiyala. FB eka wath hariyata load wenne nathi thanata awata passei disconnect kare.

    colombo district eke mehema nam anith ewa gena hithaganna puluwanne. Anika ganipu ekek wath oke hondak kiyanawa ahala nam na.. me 1st time hondak ahuwe umben :oo:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    mama ehema heavy user kenek nemei bung.. mata dena 50GB walinuth godak maasa wala 7GB wage daytime ithuru wenawa. night time 10+ ithuru wenawa. ape gewal gawa indala lankabell tower ekak thiyena thanata 500M wath na. palaweni awurudde hondatama thibba. ita passe enna ennama speed adu una. complaint karama kiwe signal strength eka madi. aluthen users la network ekata wadi wenakota speed adu wenawa kiyala. FB eka wath hariyata load wenne nathi thanata awata passei disconnect kare.

    colombo district eke mehema nam anith ewa gena hithaganna puluwanne. Anika ganipu ekek wath oke hondak kiyanawa ahala nam na.. me 1st time hondak ahuwe umben :oo:
    colombo newei damme nam... eth ochcharama usersla wadi wenna umbath mokakhari pradhana town ekakane inne.

    SLT balamuda ?:rolleyes:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Matanam connection eka honndai mage wada tika karaganna... 25 +25 Gb iwara karaganna me labena speed eka hondatama athi... GB 100k wage yana ayata madida dannea.

    1250 k yanawa.

    mama antenna eka gahnneth netwa use karannea...

    25 GB iwara unaama slow wenna (FUP) hadagannath puluwan ehema natuwa 1GB Rs 200 k ho Rs 300 kata Add karagannath puluwan

    slow karanna kiyak wage speed ekatada 128kbps wageda nathm 64kbps da
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    මාතියා Dialog 18mbps+ යනවා තමා මතියා.(මන් SLT ගැන නම් දන්නෑ යකූ:frown::frown:)
    ඒ නිසා Dialog හරි Slt හරි ගන්න තමා මාතියා,
    :lol::lol:

    50Gb ekata oita wada speed wadak neaa. browsing ne...mama areal galawala dala tyenn. gatta package eke 4Mbps denawa kiyala tyenneth. eth 10 limit. eeth athi.. anith package walata 21++ hari athi :dull:
     

    Rapkr9808

    Junior member
  • 50Gb ekata oita wada speed wadak neaa. browsing ne...mama areal galawala dala tyenn. gatta package eke 4Mbps denawa kiyala tyenneth. eth 10 limit. eeth athi.. anith package walata 21++ hari athi :dull:

    Dialog සුපිරි බන්. මගෙ Data ඉවර වෙලා speed limit වැටිලා තියෙන්නේ.ඒත් මන් මේ සති 2කේම එලකිරි ආවේ speed limit එක තියෙද්දි බන්.:cool::cool::cool::cool:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    950 pkg eka use karanawa ,

    signal naththan ganna epa, mata nan aulak ape gewal ehaa paththe unge 4g mokakda pot ekak thiyenawa , oya banina unta godak welawata signal madi ...

    monthly bill eka kiyada enne kiyala mathaka na bn , man internet walata rs 2000k hama masema wen karala thiyenne bila kiya unath 2000 gewala daanawa , godak welawata 1200k witara bill eka enawa athi.. maasa deken dekata thamai gewanne credit limit eka panala connection eka disconnect wenakanuth indala :P

    thaama nan munge bilak aran jeewitheta lankabell ekakata ho food city ekakata gihilla na , gaththu dawase indala online thamai bila gewwe, dan nan bila gewapu gaman active enawa ...issara ehema thibbe na...

    data iwara unata passe connection eka slow wenawa, ita passe apita kamathi nan salli dila thawa data ganna puluwan..!
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    ගන්න එපා බන් චෝර. මම කොළඹ 5 ඉන්නේ. මේ උට්ටේ සිග්නල් නෑ. අඩුගානේ clash of clans වත් ගහන්න බෑ. දෙතුන් පාරක්ම පොලේ ගහන්න හිතුනා.....

    me Colombo 10 walata, meka habai limit na, patteta wadi wena welawal thiyenawa, samahara welawal walata tika welawak yanakan meeta wada adu welath thiyenawa !

    6124601032.png
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    Dialog සුපිරි බන්. මගෙ Data ඉවර වෙලා speed limit වැටිලා තියෙන්නේ.ඒත් මන් මේ සති 2කේම එලකිරි ආවේ speed limit එක තියෙද්දි බන්.:cool::cool::cool::cool:
    ela
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    ගන්නෙපා යකූ..:no: ඕකට ටැක්ස් එක්ක බිල එන්නෙ රු.1252.00

    ගනිපු අලුත හොඳට ස්පීඩ් තිබ්බා ඊට පස්සෙ එන්න එන්න අඩු උනා..කම්ප්ලේන් කරාම උන් ඇවිත් කියපි outdoor antenna එකක් දාන්න කියල. :angry:

    මම මේ ගිය සතියෙ ඩිස්කනෙක්ට් කරා ලයින් එක 2015 ගත්තු එකක්. මාසෙට වැඩිපුර 5GB දුන්න..ඒත් ස්පීඩ් නැතුව මොන මගුල දුන්නත් වැඩක් තියෙද. මම SLT 4G වලට මාරු උනා.

    හතුරෙකුට වත් බෙල් 4G නම් ගන්න කියන්නෙපා :no:

    **උඹට ගන්නම ඕන නම් අරගෙන මාසයක් ඇතුලත ස්පීඩ් / සිග්නල් මදිනම් රිටර්න් කරපන්. එතකොට කනෙක්ශන් ෆී එක රිෆන්ඩ් කරනව. නැත්නම් ඒකටත් බඩු බනිස්...මම ආයෙත් කියන්නෙ ගන්න නම් එපා..

    2014 indan use karanawa kisi awlak nae apitanam
     

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    2014 indan use karanawa kisi awlak nae apitanam

    users la adu paththaka wennathi umba inne. math ganipu mul awurudde hondata thibba. passe thamai kela une. :dull:

    eth godak aya kiyanne signal thibbath speed madi kiyala bung. dialog thamai bestma ganan wadi. SLT walata giye 60GB thiyena nisa..60GB use une nathi unaata Data usage bala bala internet use karanna ba bung :baffled:..hariyata petrol bulb eka dihaa bala bala wahane drive karanawa wage :P :rolleyes:

    man modem eka return karapu nisa mata bell4g speed eka pennanna widiyak na methana. me thiyenne SLT man dan ganipu eka. dan thamai therenne man 4G kiyala mechchara kal pawichchi karala thiyenne dial up connection ekak kiyala :P

    6125347520.png
     

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    Bell Broadband 4G Packages ගැන ඒගොල්ලන්ගේ site එකෙ තියනවා. http://lankabell.com/bell_4g.html

    මට මෙකෙ Starter Pack එක ගැන තව විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන.ඒකිවුවේ,

    1. Monthly Rental Rs 950 තිබ්බට Tax එකතු උනාම කොච්චර ගානක් වෙනවාද?
    2. 25 GB ඉවර උනාම Connection එක Slow වෙනවාද?
    3. අපි කොහොමද මෙකේ බිල ගෙවන්නේ? ( මම ඉන්න හරියෙ ඉදලා ගොඩක් ඇතින් තමයි Branch එකක් තියෙන්නේ)
    4. තව මොනවාද මේක ගන්න කලින් විශේෂයෙන්ම දැනගන්න ඕන දෙවල්?​
    මෙන්න මේවා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවානම් කියන්න.
    6125354681.png


    1. 950+ 210.69 (Feb bill)
    2. ow ban epa wenna slow wenawa :dull: elakiri surf karanna puluwan case ekak natuwa
    3. online using LB 4G portal
    4. Signal natnam ganna epa mata 3/5 signal thiyenne oya speed ekata, raining time ekata podak case yanawa itin
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    ලංකාවෙ උන් ගෙවන ගානට හරියට Service එක දෙන්නෙ නැත්නම් ඉතින් කරන්න වෙන්නෙ හොරට internet යන ක්‍රමයක් හොයල හොරට යන එක තමයි.. :(