slt adsl wala 16mbps enawane, 60 gb . labai eka.

Ade bn offer ekak nadda bn lanka bell..aduwata ganna.sinhala awruddata wt offer ekak ewida??5000 wediy bn.


Ade bn offer ekak nadda bn lanka bell..aduwata ganna.sinhala awruddata wt offer ekak ewida??5000 wediy bn.

MAchan,rs.2990 monthly bilata add wela adu wela yana widihta krgnna berida??ikman eke thiyenawa ban mn gaththa..
2990i
rs950 package eka.
25+25
![]()
me dawas wala offer ekak thiyenawa. 3000i gana![]()