මත්ද්‍රව්‍ය පාවිච්චි කරන උන් වරෙවු බලන්න . පොඩි උන් දුප්

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    na bn. similar wunata wenas. ganja kiwama KG ekai kush ekai ekama high eka neme denne.. gaanath ekama neme. penuma hadaya ehemath wenas. quality ekath wenas

    KG 500Rs tibbata Hoda mora/hash Q ekak 8K and upwards. hoda kush ekakuth 1g 7-9 athara. KG nam 1g 1500 ta wge dei.

    high ekath KG eke nikan numb wela calm dodhu high ekane ene . but hash wala strain eka anuwa high eka apey moods and thoughts wenas wenwa.

    dan lankwe un ganja kiyala 70% ma ewun gahnne gahala tiyenne KG witarai.. mokada ganan adui hoya ganna lesi..

    මචන් ඔය ලොකල් ගංජා සහ කේරල ගංජා ගාන අඩු ලංකාවට සප්ලයි එක ලෙසියෙන් දෙන්න පුලුවන් නිසා . ඔය දෙකම ස්ටයිවා

    කුශ් ගමු ලංකාවේ වැවෙන් නෑ ඒත් ඉන්දියාවේ ඒම ඉන්දු කුශ් ඒම මනාලි වගේ උතූරු ඉන්දියාවේ වැවෙනවා ගොඩක්ම හැදෙන්නේ පකිස්තාන ඇෆ්ගන් වල .ඇෆ්ගන් කුශ් ඒම ඇෆ්ගන් වලටම ආවේනික . උන්ට අපේ ගංජා මල් සුස්ති වගේ කුශ් තියනවා . ඔය දෙකම මලක් මලක් කිව්වට කොල එක මත එක හැදිලා THC ඔයිල් එකෙන් ගුලි වෙලා ඉන්නේ එකයි බඩ් එකක් කියන්නේ. ඔයා බඩ් එකක් අරන් බලන්න මලක් නෑ කොල තමා රවුමට රවුමට එකිනෙක මත එකිනෙක ඇලිලා ඉන්නේ

    වදින විදිය වෙනස් කියන්නේ ස්ටයිවා ඉන්ඩිකා සහ හයිබ්‍රිඩ් දෙමුහුන් . ඔව් ස්ටයිවා හෙඩ් හයි එකක් දෙන්නේ ඉන්ඩිකා බොඩි හයි එකක් . හයිබ්‍රිඩ් ඒවගෙන් එක පාර දෙකම ගන්න පුලුවන් උදා ak-47 og blue dream චෙරි පයි වගේ ඒවා .

    වසන්ත වැලිඅංග ස ලියපු පොතේ pdf එක ඇති හොයන් කියවන්න ඉගෙන ගන්න පුලුවන් ගස ගැන
     
    • Love
    • Like
    Reactions: gihand4r and NRTG

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    මචන් ඔය ලොකල් ගංජා සහ කේරල ගංජා ගාන අඩු ලංකාවට සප්ලයි එක ලෙසියෙන් දෙන්න පුලුවන් නිසා . ඔය දෙකම ස්ටයිවා

    කුශ් ගමු ලංකාවේ වැවෙන් නෑ ඒත් ඉන්දියාවේ ඒම ඉන්දු කුශ් ඒම මනාලි වගේ උතූරු ඉන්දියාවේ වැවෙනවා ගොඩක්ම හැදෙන්නේ පකිස්තාන ඇෆ්ගන් වල .ඇෆ්ගන් කුශ් ඒම ඇෆ්ගන් වලටම ආවේනික . උන්ට අපේ ගංජා මල් සුස්ති වගේ කුශ් තියනවා . ඔය දෙකම මලක් මලක් කිව්වට කොල එක මත එක හැදිලා THC ඔයිල් එකෙන් ගුලි වෙලා ඉන්නේ එකයි බඩ් එකක් කියන්නේ. ඔයා බඩ් එකක් අරන් බලන්න මලක් නෑ කොල තමා රවුමට රවුමට එකිනෙක මත එකිනෙක ඇලිලා ඉන්නේ

    වදින විදිය වෙනස් කියන්නේ ස්ටයිවා ඉන්ඩිකා සහ හයිබ්‍රිඩ් දෙමුහුන් . ඔව් ස්ටයිවා හෙඩ් හයි එකක් දෙන්නේ ඉන්ඩිකා බොඩි හයි එකක් . හයිබ්‍රිඩ් ඒවගෙන් එක පාර දෙකම ගන්න පුලුවන් උදා ak-47 og blue dream චෙරි පයි වගේ ඒවා .

    වසන්ත වැලිඅංග ස ලියපු පොතේ pdf එක ඇති හොයන් කියවන්න ඉගෙන ගන්න පුලුවන් ගස ගැන
    ow ow. ak47 og ela ehema athal high eka. mam kiwe bn mehe un godak ganja ghnwa kiyala gahanne aduwata set wena KG and shoe polish dala aduwata dena manali... qaulity manali n kush ona taram tyne but ganan tama awula.
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    ow ow. ak47 og ela ehema athal high eka. mam kiwe bn mehe un godak ganja ghnwa kiyala gahanne aduwata set wena KG and shoe polish dala aduwata dena manali... qaulity manali n kush ona taram tyne but ganan tama awula.
    ලංකාවේ බඩු නම් 🤮 . ගුලිය කැඩුවම දුබුරුපාට අවුල් සුවද පොලිශ් සුවද එනවනම් , රත් කරමකොට හික් ගාල ගිනිගන්නවනම් අනිවා පොලිශ් තමා .
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    ගුලි කාපු එකෙක් කියපන් කොහෙන්ත කොහොමත ගම්නේ කියලා
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    1. බුලත් විට
    2. මාවා
    3. බාබුල්
    4. ගුලි
    5. අරක්කු /විස්කි /බ්‍රැන්ඩි/බියර්/කසිප්පු/ටිකිල/සකේ/ජින්/රම්/රා/වොඩ්ක
    6. සිකැරට්/බීඩි/සුරුට්ටු
    7. ගන්ජ
    8. KG
    9. හෑශ්
    10. මොරොක්කො
    11. කුශ්
    12. පිස්සන්ට දෙන ටැබ්ලට්
    13. එක්ස්ටසි ටැබ්ලට්
    14. මෙත් ටැබ්ලට්
    15. ස්ටෑම්ප්
    16. මැජික් හතු
    17. මැන්ඩි
    18. කොකේන්
    19. හෙරොයින්
    20. අයිස්

    same color - same drug class.
    I haven't tried 18. H & 20. Meth

    Weekly using - 4,7,8,9,11
    Daily - 6

    Most preferred - 11,9

    Best kind of high 18
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    ලංකාවේ බඩු නම් 🤮 . ගුලිය කැඩුවම දුබුරුපාට අවුල් සුවද පොලිශ් සුවද එනවනම් , රත් කරමකොට හික් ගාල ගිනිගන්නවනම් අනිවා පොලිශ් තමා .
    godak awun ohe gannwa. quality balnne na. ekaral ahapo mewada mea ganja kiyne kiyla thama hithan ine. KG tama godak ewun danna ekama ganja eka.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    godak awun ohe gannwa. quality balnne na. ekaral ahapo mewada mea ganja kiyne kiyla thama hithan ine. KG tama godak ewun danna ekama ganja eka.
    ඔව් , සමහරු මොරපු කොල ගහනවා අතු ගහනව. අපේ උන් ගංජා ගහන හැටි දන් නෑ සමහරු ටොක්ස් දුන්නට ඔතාගන්නවත් බෑ. මට සෙට් වෙලා තියනවා හෑශ් ටික රත් කරනකොට මොකද්ද යකෝ ඔය කරන්නේ ඕක ඔතල ගහන්නේ ඕම නෙමෙයි කියලා බෙරිහන් දුන්න උන් . කොටින්ම නයා හදාගන්න ඕනේ කියලවත් දන් නෑ
     
    • Haha
    Reactions: gihand4r

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    ඔව් , සමහරු මොරපු කොල ගහනවා අතු ගහනව. අපේ උන් ගංජා ගහන හැටි දන් නෑ සමහරු ටොක්ස් දුන්නට ඔතාගන්නවත් බෑ. මට සෙට් වෙලා තියනවා හෑශ් ටික රත් කරනකොට මොකද්ද යකෝ ඔය කරන්නේ ඕක ඔතල ගහන්නේ ඕම නෙමෙයි කියලා බෙරිහන් දුන්න උන් . කොටින්ම නයා හදාගන්න ඕනේ කියලවත් දන් නෑ
    samahra ewun inwa kg gahuwath ekai kush ekath ekai gagena., un danne na strain anuwa high eka wenas wenwa. a a moods wenas wenwa kiyala. ara fb eke ganja group eke balpanko kg tama godak un daannne pics ehema. 400rs - 600rs deela papers pack ekak ganne nathiwa ara loku oil papers saw kola aran kapa kapa dagalanwa. ane manda. mehe unta edibles ekak gena ehema kiwama un hithanne ekath sewangala guli wage kiyala. type eka edibles wunata anithwa wenas itin. ow othanna bari un tama wadi hariyak inne.
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,565
    3,384
    113
    1. බුලත් විට ✅
    2. මාවා ✅
    3. බාබුල්✅
    4. ගුලි✅
    5. අරක්කු /විස්කි /බ්‍රැන්ඩි/බියර්/කසිප්පු/ටිකිල/සකේ/ජින්/රම්/රා/වොඩ්ක✅
    6. සිකැරට්/බීඩි/සුරුට්ටු✅
    7. ගන්ජ✅
    8. KG✅
    9. හෑශ්✅
    10. මොරොක්කො✅✅✅✅✅
    11. කුශ්✅✅✅✅
    12. පිස්සන්ට දෙන ටැබ්ලට්✅❌
    13. එක්ස්ටසි ටැබ්ලට්✅❌
    14. මෙත් ටැබ්ලට්❌
    15. ස්ටෑම්ප්✅❌
    16. මැජික් හතු❌
    17. මැන්ඩි❌
    18. කොකේන්✅
    19. හෙරොයින්✅❌
    20. අයිස්✅❌

      Ai gahanne nethi ewa thamai right ekata passe kathirayak dala thiyenne
      Anik ewa nam den dunnath gahanawa
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    1. බුලත් විට ✅
    2. මාවා ✅
    3. බාබුල්✅
    4. ගුලි✅
    5. අරක්කු /විස්කි /බ්‍රැන්ඩි/බියර්/කසිප්පු/ටිකිල/සකේ/ජින්/රම්/රා/වොඩ්ක✅
    6. සිකැරට්/බීඩි/සුරුට්ටු✅
    7. ගන්ජ✅
    8. KG✅
    9. හෑශ්✅
    10. මොරොක්කො✅✅✅✅✅
    11. කුශ්✅✅✅✅
    12. පිස්සන්ට දෙන ටැබ්ලට්✅❌
    13. එක්ස්ටසි ටැබ්ලට්✅❌
    14. මෙත් ටැබ්ලට්❌
    15. ස්ටෑම්ප්✅❌
    16. මැජික් හතු❌
    17. මැන්ඩි❌
    18. කොකේන්✅
    19. හෙරොයින්✅❌
    20. අයිස්✅❌

      Ai gahanne nethi ewa thamai right ekata passe kathirayak dala thiyenne
      Anik ewa nam den dunnath gahanawa
    mara huttekne
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    sarika406

    Well-known member
  • Jun 15, 2008
    2,404
    2,002
    113
    Ice cream ගහලා තියෙනවා. දවස් තුනක් දින්ද ගියේ නෑ. පට්ට ෆෝකස් සහ එනර්ජී.
    බඩු බෑස්සට පස්සෙ කොමද සෑප.. මම පාවිච්ච් කරපු හොදම එක තමයි කාට් ඔය ෆීලින්ග් එකමයි හෑබයි එලුවා වගෙ කොල හපන්න ඔනෙ.
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    අරක්කු /විස්කි /බ්‍රැන්ඩි/බියර්/කසිප්පු/ටිකිල/ජින්/රම්/වොඩ්ක
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    සිගරට් තමා හැබැයි දැන් ගහන් නෑ

    අරක්කු මත්වෙනකන් ලඟදි ගැහුවේ නෑ
    ගෑනි ඔලුව කන හින්දා
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider