මචන් ඔය ලොකල් ගංජා සහ කේරල ගංජා ගාන අඩු ලංකාවට සප්ලයි එක ලෙසියෙන් දෙන්න පුලුවන් නිසා . ඔය දෙකම ස්ටයිවාna bn. similar wunata wenas. ganja kiwama KG ekai kush ekai ekama high eka neme denne.. gaanath ekama neme. penuma hadaya ehemath wenas. quality ekath wenas
KG 500Rs tibbata Hoda mora/hash Q ekak 8K and upwards. hoda kush ekakuth 1g 7-9 athara. KG nam 1g 1500 ta wge dei.
high ekath KG eke nikan numb wela calm dodhu high ekane ene . but hash wala strain eka anuwa high eka apey moods and thoughts wenas wenwa.
dan lankwe un ganja kiyala 70% ma ewun gahnne gahala tiyenne KG witarai.. mokada ganan adui hoya ganna lesi..
ow ow. ak47 og ela ehema athal high eka. mam kiwe bn mehe un godak ganja ghnwa kiyala gahanne aduwata set wena KG and shoe polish dala aduwata dena manali... qaulity manali n kush ona taram tyne but ganan tama awula.මචන් ඔය ලොකල් ගංජා සහ කේරල ගංජා ගාන අඩු ලංකාවට සප්ලයි එක ලෙසියෙන් දෙන්න පුලුවන් නිසා . ඔය දෙකම ස්ටයිවා
කුශ් ගමු ලංකාවේ වැවෙන් නෑ ඒත් ඉන්දියාවේ ඒම ඉන්දු කුශ් ඒම මනාලි වගේ උතූරු ඉන්දියාවේ වැවෙනවා ගොඩක්ම හැදෙන්නේ පකිස්තාන ඇෆ්ගන් වල .ඇෆ්ගන් කුශ් ඒම ඇෆ්ගන් වලටම ආවේනික . උන්ට අපේ ගංජා මල් සුස්ති වගේ කුශ් තියනවා . ඔය දෙකම මලක් මලක් කිව්වට කොල එක මත එක හැදිලා THC ඔයිල් එකෙන් ගුලි වෙලා ඉන්නේ එකයි බඩ් එකක් කියන්නේ. ඔයා බඩ් එකක් අරන් බලන්න මලක් නෑ කොල තමා රවුමට රවුමට එකිනෙක මත එකිනෙක ඇලිලා ඉන්නේ
වදින විදිය වෙනස් කියන්නේ ස්ටයිවා ඉන්ඩිකා සහ හයිබ්රිඩ් දෙමුහුන් . ඔව් ස්ටයිවා හෙඩ් හයි එකක් දෙන්නේ ඉන්ඩිකා බොඩි හයි එකක් . හයිබ්රිඩ් ඒවගෙන් එක පාර දෙකම ගන්න පුලුවන් උදා ak-47 og blue dream චෙරි පයි වගේ ඒවා .
වසන්ත වැලිඅංග ස ලියපු පොතේ pdf එක ඇති හොයන් කියවන්න ඉගෙන ගන්න පුලුවන් ගස ගැන
ලංකාවේ බඩු නම්ow ow. ak47 og ela ehema athal high eka. mam kiwe bn mehe un godak ganja ghnwa kiyala gahanne aduwata set wena KG and shoe polish dala aduwata dena manali... qaulity manali n kush ona taram tyne but ganan tama awula.
godak awun ohe gannwa. quality balnne na. ekaral ahapo mewada mea ganja kiyne kiyla thama hithan ine. KG tama godak ewun danna ekama ganja eka.ලංකාවේ බඩු නම්. ගුලිය කැඩුවම දුබුරුපාට අවුල් සුවද පොලිශ් සුවද එනවනම් , රත් කරමකොට හික් ගාල ගිනිගන්නවනම් අනිවා පොලිශ් තමා .
Diana amage is on the floorGanja, Hash, Kush are not drugs they are medicines.
ඔව් , සමහරු මොරපු කොල ගහනවා අතු ගහනව. අපේ උන් ගංජා ගහන හැටි දන් නෑ සමහරු ටොක්ස් දුන්නට ඔතාගන්නවත් බෑ. මට සෙට් වෙලා තියනවා හෑශ් ටික රත් කරනකොට මොකද්ද යකෝ ඔය කරන්නේ ඕක ඔතල ගහන්නේ ඕම නෙමෙයි කියලා බෙරිහන් දුන්න උන් . කොටින්ම නයා හදාගන්න ඕනේ කියලවත් දන් නෑgodak awun ohe gannwa. quality balnne na. ekaral ahapo mewada mea ganja kiyne kiyla thama hithan ine. KG tama godak ewun danna ekama ganja eka.
samahra ewun inwa kg gahuwath ekai kush ekath ekai gagena., un danne na strain anuwa high eka wenas wenwa. a a moods wenas wenwa kiyala. ara fb eke ganja group eke balpanko kg tama godak un daannne pics ehema. 400rs - 600rs deela papers pack ekak ganne nathiwa ara loku oil papers saw kola aran kapa kapa dagalanwa. ane manda. mehe unta edibles ekak gena ehema kiwama un hithanne ekath sewangala guli wage kiyala. type eka edibles wunata anithwa wenas itin. ow othanna bari un tama wadi hariyak inne.ඔව් , සමහරු මොරපු කොල ගහනවා අතු ගහනව. අපේ උන් ගංජා ගහන හැටි දන් නෑ සමහරු ටොක්ස් දුන්නට ඔතාගන්නවත් බෑ. මට සෙට් වෙලා තියනවා හෑශ් ටික රත් කරනකොට මොකද්ද යකෝ ඔය කරන්නේ ඕක ඔතල ගහන්නේ ඕම නෙමෙයි කියලා බෙරිහන් දුන්න උන් . කොටින්ම නයා හදාගන්න ඕනේ කියලවත් දන් නෑ
mara huttekne
- බුලත් විට
- මාවා
- බාබුල්
- ගුලි
- අරක්කු /විස්කි /බ්රැන්ඩි/බියර්/කසිප්පු/ටිකිල/සකේ/ජින්/රම්/රා/වොඩ්ක
- සිකැරට්/බීඩි/සුරුට්ටු
- ගන්ජ
- KG
- හෑශ්
- මොරොක්කො
- කුශ්
- පිස්සන්ට දෙන ටැබ්ලට්
- එක්ස්ටසි ටැබ්ලට්
- මෙත් ටැබ්ලට්
- ස්ටෑම්ප්
- මැජික් හතු
- මැන්ඩි
- කොකේන්
- හෙරොයින්
- අයිස්
Ai gahanne nethi ewa thamai right ekata passe kathirayak dala thiyenne
Anik ewa nam den dunnath gahanawa
බඩු බෑස්සට පස්සෙ කොමද සෑප.. මම පාවිච්ච් කරපු හොදම එක තමයි කාට් ඔය ෆීලින්ග් එකමයි හෑබයි එලුවා වගෙ කොල හපන්න ඔනෙ.Ice cream ගහලා තියෙනවා. දවස් තුනක් දින්ද ගියේ නෑ. පට්ට ෆෝකස් සහ එනර්ජී.
කාට් ???බඩු බෑස්සට පස්සෙ කොමද සෑප.. මම පාවිච්ච් කරපු හොදම එක තමයි කාට් ඔය ෆීලින්ග් එකමයි හෑබයි එලුවා වගෙ කොල හපන්න ඔනෙ.
uba cocaine gahala nedda ?mara huttekne