මධ්‍යම පාන්තිකයකුට බිස්නස් කෙල්ලෙක් ගැලපෙනවද ?

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    Meanwhile EK forum

    images
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    එපා බන්
    එලකිරි ටෝක් එක වෙන එකෙක්ට පාවිච්චි කරන්න වෙන් නෑ උඹ ඕක කර ගත්තොත්
    උදා - අම්මා ගැස්සුවා මට, අම්මට කේන්ති ගිහින්, මම කරපු වැරද්ද මොකක්ද, කෙල්ලගේ කලින් එකා මට ගැහුවා, අම්මයි කෙල්ලයි මැද මම අතරමං වෙලා, කොල්ලනේ මට මැරෙන්න හිතිලා තියෙන්නේ, මට විසඳුමක් දියල්ලා

    උඹ ඔය හිටියා වගේ ඉතිරි ටිකත් අතම පාවිච්චි කරලා යන්න යමන් මචං
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    uba middleda? lowrda baluwada? :lol:

    Middle nam Assets over 100 million + house + car

    Lower class - assets less 10m + no car + no house

    Rich - over 1000mi + several houses + business
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,469
    8,631
    113
    Galaha
    මොනව හරි දේකින් උඩින් ඉන්න ඕනෙ පිරිමියා, එක්කො සල්ලි එහෙම නැත්තන් උගත් කම, හෝ දෙකම.

    එකක් වත් නැත්තන් පාගනව අනිවා.
    ------ Post added on Sep 13, 2025 at 2:37 PM
    එහෙම නෑනේ. මගේ ගෑනී මට වඩා හොඳට ඉගෙනගෙනත් තියෙනව. හොඳ ජොබ් එක්කුත් තියෙනවා මේ හොඳට ඉන්නෙ. wife engineer
    පවු පසුබිමත් හොඳයි මට වැඩියනම් සෑහෙන්න හොඳයි. :yes:
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    නඳුන් තාත්තෙක් වෙන්න ලඟ සීන් එකක්ද දැන්? අපිට බබාලගෙ දේවල් දැනගන්න පුල්වන් ලඟදිම 🥰❤️
    ඇඟේ පතේ fitness ගැන හිතන්න කාලෙ හරි දැන්.
     
    • Haha
    Reactions: Giant

    pradeepsu

    Well-known member
  • Nov 4, 2019
    961
    1,063
    93
    මධ්‍යම පාන්තිකයකුට බිස්නස් කෙල්ලෙක් ගැලපෙනවද ?

    උබලා හිතන්නේ මොකක් ද ?

    දැන් ඔයාට බිස්නස් එකක් තියෙනවා පොඩි, ඔයාට අහම්බෙන් බිස්නස් කරන කෙල්ලෙක් සෙට් වෙනවා එයාගේ ගෙදර අය කැමති හැබැයි
    එයාගේ වටේ ඉන්න මිනිස්සු මධ්‍යම පාන්තිකක් නිසා ඔයාව ගනම් ගන්නේ නැහැ එයාලා දකින්නේ සල්ලි තියෙන කෙල්ලෙක් රවටලා දැලේ දාගත්ත කෙනක් විදියට ඔයාව

    කොටින්ම ගෙදර ඉන්න වැඩ කාරයා උබ ගෙදර යන එන වාරයක් පාසා ගස්සනවා

    එයාගේ බිස්නස් එකේ අය ගනම් ගන්නේ නැහැ උබව උබ මද්‍යම පාන්තිකයෙක් නිසා උබට බිස්නස් එකක් තිබුනත් සෙවකයෝ ඉන්නේ උබට වඩා ඉහලින් උන් හිතන්නේ උබ රවටලා අල්ලගෙන කියලා

    ලොකු මිනිස්සු ඉන්න තැන් වලට එකී උබව එක්කන් යනවා උබට හිතෙනවා නම් උබ නිකන් ලොකු මිනිස්සු ලග කොන් වෙනවා වගේ කියල
    ඒ කෙල්ල කොචර උබට කැමති උනත් උබ ඒ කෙල්ලව අත අරිනවද ? නැත්තම් දිගටම තියන් ඉන්නවද ?


    මම නිකමට අහන්නේ කියපල්ලා
    mata nikamata hithenawa e pankadaya uba kiyala.
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,643
    9,129
    113
    නඳුන් තාත්තෙක් වෙන්න ලඟ සීන් එකක්ද දැන්? අපිට බබාලගෙ දේවල් දැනගන්න පුල්වන් ලඟදිම 🥰❤️
    ඇඟේ පතේ fitness ගැන හිතන්න කාලෙ හරි දැන්.
    Chuwen pushup ghnwlu
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    නඳුන් තාත්තෙක් වෙන්න ලඟ සීන් එකක්ද දැන්? අපිට බබාලගෙ දේවල් දැනගන්න පුල්වන් ලඟදිම 🥰❤️
    ඇඟේ පතේ fitness ගැන හිතන්න කාලෙ හරි දැන්.
    එහෙම දෙයක් නමේ එහෙම, කෙනක් සෙට් වුණා මට
    mata nikamata hithenawa e pankadaya uba kiyala.
    ඔව් බන් , ෆේස් බුක් ගෘප් එක්ක කෙල්ලෙක් දෙයක් අහලා උදව් කලා , පස්සේ මම දෙයක් ඇහුවා ඒ ගෘප් එකේම එයා මට Pvt Msg එකක් එවලා එකට උදව් කළා ඊට පස්සේ මම ඇහුවා කලින් දවසේ කල උදව්ව හරි ගියාද කියලා එකට ගොඩක් Thanks කරලා තව උදව්වක් ඉල්ලුවා..... ඊට පස්සේ නිතර කතාවට වැටුන හවසට එහෙම සෙට් වුනේ. හම්බෙන්න 7-8 සැරයකට වඩා ගියා

    ඔය මම කිව්ව වගේ අවුල් තියෙනවා බන් මට , එයානම් හොදයි
     

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,214
    4,944
    113
    Abyss
    අනේ මේ නදුන් උඹ නිකන් හැසිරෙන්න උබට මාර ලොකු dating පූල් එකක් තියෙනව වගේනේ.


    ඕක බැඳගන්න. වයසත් යනවා. අම්මත් දැන් වයසයි.
     

    DragonT

    Well-known member
  • May 31, 2019
    610
    582
    93
    Nawalapitiya
    මධ්‍යම පාන්තිකයකුට බිස්නස් කෙල්ලෙක් ගැලපෙනවද ?

    උබලා හිතන්නේ මොකක් ද ?

    දැන් ඔයාට බිස්නස් එකක් තියෙනවා පොඩි, ඔයාට අහම්බෙන් බිස්නස් කරන කෙල්ලෙක් සෙට් වෙනවා එයාගේ ගෙදර අය කැමති හැබැයි
    එයාගේ වටේ ඉන්න මිනිස්සු මධ්‍යම පාන්තිකක් නිසා ඔයාව ගනම් ගන්නේ නැහැ එයාලා දකින්නේ සල්ලි තියෙන කෙල්ලෙක් රවටලා දැලේ දාගත්ත කෙනක් විදියට ඔයාව

    කොටින්ම ගෙදර ඉන්න වැඩ කාරයා උබ ගෙදර යන එන වාරයක් පාසා ගස්සනවා

    එයාගේ බිස්නස් එකේ අය ගනම් ගන්නේ නැහැ උබව උබ මද්‍යම පාන්තිකයෙක් නිසා උබට බිස්නස් එකක් තිබුනත් සෙවකයෝ ඉන්නේ උබට වඩා ඉහලින් උන් හිතන්නේ උබ රවටලා අල්ලගෙන කියලා

    ලොකු මිනිස්සු ඉන්න තැන් වලට එකී උබව එක්කන් යනවා උබට හිතෙනවා නම් උබ නිකන් ලොකු මිනිස්සු ලග කොන් වෙනවා වගේ කියල
    ඒ කෙල්ල කොචර උබට කැමති උනත් උබ ඒ කෙල්ලව අත අරිනවද ? නැත්තම් දිගටම තියන් ඉන්නවද ?


    මම නිකමට අහන්නේ කියපල්ලා
    no