මේ වගේ වෙලාවක් ආයේ එන්නේ නැහැ, ඒක හින්දා ලැබුන chance එකෙන් වැඩක් ගන්න ඔනි අනිවා.
මේ වගේ වෙලාවක් ආයේ එන්නේ නැහැ, ඒක හින්දා ලැබුන chance එකෙන් වැඩක් ගන්න ඔනි අනිවා.
ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enneමේ වගේ වෙලාවක් ආයේ එන්නේ නැහැ, ඒක හින්දා ලැබුන chance එකෙන් වැඩක් ගන්න ඔනි අනිවා.
ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enne
eka manthri kenek genne nane yojanava
kotinma JVP pava
unta tiyenne vena prashna, sebe prashne tiyenne parliament eke.. mokada me vage set ekak ekka onama president kenekta veda karanna bahe. ekayi thiththa aeththa
ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enne
eka manthri kenek genne nane yojanava
kotinma JVP pava
unta tiyenne vena prashna, sebe prashne tiyenne parliament eke.. mokada me vage set ekak ekka onama president kenekta veda karanna bahe. ekayi thiththa aeththa

ayi karanna hodama velava denJVP un kiwwa ain karanawa kiyala. Unge prathipaththi prakashanayakwat baluwada uba. Digatama thibbane![]()
ayi karanna hodama velava den
chandeta yanna kalin... nikan dennam kasi mokatada
onama 224 kenekta oya panatha genna puluvan..oya boru bayila vedak nahe


yako oya yojanava genna kiyapanParliment eke 3k thiyan? Un 3 dena witharak chande dei
Gon katha kiyanna epa bn. Rate mechchara prasna tyeddi eth waradi JVP eka
Manthrilata labena waraprasada gana openly kathakaranneth JVP un witharai. Anith un kamathi na minissu owa danagannawatawath.

panathak genna ona 224 kenekKohamada ehama ayin karanne, kauda suggest karanna one ???
yako oya yojanava genna kiyapan
anith tika minissu karavi![]()
panathak genna ona 224 kenek
chande nodena aya gena May 09 vage minissu bala gani kiyana eka eththu gennuvama hari
ehema unama lesiyenma oka sammatha kara ganna puluvan
yako oya yojanava genna kiyapan
anith tika minissu karavi![]()
panathak genna ona 224 kenek
chande nodena aya gena May 09 vage minissu bala gani kiyana eka eththu gennuvama hari
ehema unama lesiyenma oka sammatha kara ganna puluvan