මන්ත්‍රීලාට අඩුව ද තෙල් ලැබෙන්නෙ?? 😵😵😵

Die-hard

Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    මේ වගේ වෙලාවක් ආයේ එන්නේ නැහැ, ඒක හින්දා ලැබුන chance එකෙන් වැඩක් ගන්න ඔනි අනිවා.
    ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enne

    eka manthri kenek genne nane yojanava

    kotinma JVP pava

    unta tiyenne vena prashna, sebe prashne tiyenne parliament eke.. mokada me vage set ekak ekka onama president kenekta veda karanna bahe. ekayi thiththa aeththa
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enne

    eka manthri kenek genne nane yojanava

    kotinma JVP pava

    unta tiyenne vena prashna, sebe prashne tiyenne parliament eke.. mokada me vage set ekak ekka onama president kenekta veda karanna bahe. ekayi thiththa aeththa


    රනිලා මෙහෙම කියලානම් ඔකුන්ට වැටුප දීලා, දීමනා/වරප්‍රසාද ටික කපලා දාන්න ඔනි,
     

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,949
    2,127
    113
    ow ban.. mata nam patta tharahak vagema dukak enne

    eka manthri kenek genne nane yojanava

    kotinma JVP pava

    unta tiyenne vena prashna, sebe prashne tiyenne parliament eke.. mokada me vage set ekak ekka onama president kenekta veda karanna bahe. ekayi thiththa aeththa

    JVP un kiwwa ain karanawa kiyala. Unge prathipaththi prakashanayakwat baluwada uba. Digatama thibbane :rolleyes:
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    JVP un kiwwa ain karanawa kiyala. Unge prathipaththi prakashanayakwat baluwada uba. Digatama thibbane :rolleyes:
    ayi karanna hodama velava den

    chandeta yanna kalin... nikan dennam kasi mokatada

    onama 224 kenekta oya panatha genna puluvan..oya boru bayila vedak nahe
     

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,949
    2,127
    113
    ayi karanna hodama velava den

    chandeta yanna kalin... nikan dennam kasi mokatada

    onama 224 kenekta oya panatha genna puluvan..oya boru bayila vedak nahe

    Parliment eke 3k thiyan? Un 3 dena witharak chande dei :lol:

    Gon katha kiyanna epa bn. Rate mechchara prasna tyeddi eth waradi JVP eka :lol:

    Manthrilata labena waraprasada gana openly kathakaranneth JVP un witharai. Anith un kamathi na minissu owa danagannawatawath.
     

    Die-hard

    Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    Parliment eke 3k thiyan? Un 3 dena witharak chande dei :lol:

    Gon katha kiyanna epa bn. Rate mechchara prasna tyeddi eth waradi JVP eka :lol:

    Manthrilata labena waraprasada gana openly kathakaranneth JVP un witharai. Anith un kamathi na minissu owa danagannawatawath.
    yako oya yojanava genna kiyapan

    anith tika minissu karavi :rofl: :lol:

    Kohamada ehama ayin karanne, kauda suggest karanna one ???
    panathak genna ona 224 kenek

    chande nodena aya gena May 09 vage minissu bala gani kiyana eka eththu gennuvama hari

    ehema unama lesiyenma oka sammatha kara ganna puluvan
     

    sanoka

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    yako oya yojanava genna kiyapan

    anith tika minissu karavi :rofl: :lol:


    panathak genna ona 224 kenek

    chande nodena aya gena May 09 vage minissu bala gani kiyana eka eththu gennuvama hari

    ehema unama lesiyenma oka sammatha kara ganna puluvan

    JVP will bring that. I guess its on their promise list too. But oka genna kalin, GotaGoGama wage hashtag or something else, hena popularity ekak denna ona
     
    • Like
    Reactions: Die-hard

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,686
    5,528
    113
    282148223-10160117477193537-5466420319043148221-n.jpg

    281794363-1108841556333159-1344138975459020702-n.jpg