සහෝදරවරුන්ගේ නිවසක කාමරෙක ඉන්න බැරිද? ජොකාගේ ඉදන් සහෝදරවරුන්ගෙන් ලැබෙනව නම් , උන්ට ගෙදර එක කාමරයක් නවතින්න් දෙන්න බැරි කමක් නැනේ
ඒ කියන්නේ උබ ඇමතිලාගේ කටට ගන්නවා ?ube amma amathilatath redda ussalada?
ubawa bite karala athi wela thiyenne, dan athi, 2025 ubalawa atha erala danawa wedak nahaඒ කියන්නේ උබ ඇමතිලාගේ කටට ගන්නවා ?
හතිද , අමාරුද , ඇති වෙලා වගේද . අත අරින්න හිතෙනවදubawa bite karala athi wela thiyenne, dan athi, 2025 ubalawa atha erala danawa wedak naha
ඔයාට තේරෙන්නේ නෑ ඩිලාන් ඒක...දැන් අර පක්ෂේ අරමුදලෙන් බලාගන්න එක නැවතිලා ද ?![]()
මේවා මීට වඩා විධිමත් විදියට, ඒ කියන්නේ මේවා නොයිල්ලයි කියලා බලාපොරොත්තු උනා නේද සඕදරයා?malimawata chande dunna ubalage wedanawa apita therenawa ban
හතිද , අමාරුද , ඇති වෙලා වගේද . අත අරින්න හිතෙනවද![]()
මේවා මීට වඩා විධිමත් විදියට, ඒ කියන්නේ මේවා නොයිල්ලයි කියලා බලාපොරොත්තු උනා නේද සඕදරයා?
ඇත්ත කියපන්
මොකද හැල්ලු කරා කියලා අන්තිමට අවබෝධ උන නිසා නේballo ain karanna theeranaya kara
ඇත්ත කිව්ව එකායි ,පච කෙලලා දැන් වරප්රසාද ගන්න එවුනුයිසිරසේ සුරංග ඒකාලේ මැරෙන්ඩ හැදුව නේද මන්ත්රී වරප්රසාද ගැන කියල
මොකද හැල්ලු කරා කියලා අන්තිමට අවබෝධ උන නිසා නේ. එකනේ කිව්වෙ තර්ක කරලා වැඩක් නෑ උබ වැරදි කියලා
දාපුව තේරුම්ගන්න බැරි බව කියන්න ලැජ්ජාවට දැන් ආඩපාලි කියලා ආදා වගේ ලිස්සලා පලයන් .hallu karapu thenak ubata jiwitheta pennanna beri nisa uba wage ballo madawala wedk naha