මන් අතින් Bicycle එකක ගිය ගෑණු කෙනෙක් හැප්පුනා

EGhewg5

Member
Jul 2, 2018
721
94
0
Salli thiyanawanam dipan bn. Ubene waraddath...
Anika polisi gane gihilla nikan mokatada rasthiyadu wenne..
Lawyer kenek innawanam poddak katha karala balala dipan.
 
Last edited:

TinKiri.com

Junior member
  • Sep 4, 2018
    163
    8
    18
    මොකද්ද මිනිහෝ. පිරිමියෙක් නේද. :rofl: හැප්පුන එකාට මිනිහට හැමිනෙන්න කියල පොලිසි පලයන්. උන් ගැහුවොත් ගුටි කාපන්. 25000ත් ඉතුරු කරගන්න පුළුවන්. පොලිසි ගිහින් සමාදාන වෙන්නන් කියල 25000 දීපං .
     

    සනෝජ්_තරංග

    Well-known member
  • Dec 29, 2012
    1,920
    883
    113
    Colombo
    මන් පොලිසියට ගියා, දැන් අවේ. මන් කිව්වා ගිහින් මෙහෙම සිද්දියක් වුනා කියලා. උන් හෙට එක විභාග කරනවා කිව්වා. මොකද වුනේ කියල කියන්නම්හෙට
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,960
    18,085
    113
    සනෝජ්_තරංග;23764103 said:
    මන් පොලිසියට ගියා, දැන් අවේ. මන් කිව්වා ගිහින් මෙහෙම සිද්දියක් වුනා කියලා. උන් හෙට එක විභාග කරනවා කිව්වා. මොකද වුනේ කියල කියන්නම්හෙට

    Good. Next time

    1. Never admit that you're at fault to anyone.

    2. Don't compensate the other party without getting authorities involved

    3. Lawyer up ASAP
     

    hchri

    Well-known member
  • Jan 2, 2007
    1,696
    488
    113
    united kingdom
    සනෝජ්_තරංග;23764103 said:
    මන් පොලිසියට ගියා, දැන් අවේ. මන් කිව්වා ගිහින් මෙහෙම සිද්දියක් වුනා කියලා. උන් හෙට එක විභාග කරනවා කිව්වා. මොකද වුනේ කියල කියන්නම්හෙට

    Uba policeyata giya eka hodai....
     
    Jan 30, 2016
    284
    21
    0
    Moratuwa
    උබේ හොඳකමෙන් අයුතු ප්‍රයෝජන ගන්නව වගේ උන්. අනික උබේ ලයිෂන් ඉන්ෂූරන්ස් ඇයි උන්ට දුන්නෙ? පොලීසියකට මිසක් එහෙම දෙන්න එපා ලොවෙත්. නිකම් 25000වල් දෙන්න යන්න එපා. උන් පස්සෙ කියයි දුන්නෙ නෑ කියල. දෙනව නම් පොලීසියෙදි දෙන්න. එක එක මිනිස්සු එක්ක තර්ක කරන්න පැටලෙන්න යන්නත් එපා.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    පොලිසියට ගිහිල්ල සල්ලි දීල හෝ නැතුව එතනින් සමාදාන වෙනවා නම් සමාදාන වෙන්න. නිකං සල්ලි දෙන්න යන්න එපා. පොලිසියෙන් අහයි සමාදාන වෙන්න කැමතිද කියල, කැමතියි කිව්වොත් 25000 දුන්නට කමක් නෑ - කැමති නැත්නම් නඩු දාල ඔයාගේ ඉන්ෂුවරන්ස් එකෙන් ඉල්ලගන්න වෙන්නේ. එච්චර කට්ට කන්න කැමති නෑ නෙ කවුරුවත්. පොලිසිය මැදිහත් කරගන්නේ නැතුව නිකං සල්ලි දෙන්න යන්න එපා.


    පොලිසිය මොන පැත්ත ගත්තත් වැඩක් නෑ වන්දි ඉල්ලගන්න නම් නඩු දාන්නම වෙනවා.

    :yes:
     

    ManjuT

    Well-known member
  • Mar 22, 2016
    1,205
    343
    83
    සනෝජ්_තරංග;23764103 said:
    මන් පොලිසියට ගියා, දැන් අවේ. මන් කිව්වා ගිහින් මෙහෙම සිද්දියක් වුනා කියලා. උන් හෙට එක විභාග කරනවා කිව්වා. මොකද වුනේ කියල කියන්නම්හෙට

    අද මොකෝ වුනේ පොලිසියේදි.
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    වාහනයක් ඇක්සිඩන්ට් උනාම මුලින්ම කරන්න ඕනා පොලීසියේ ඇන්ට්‍රි එකක් දාන එක , කවුරු යන්න බෑ කිව්වත් ඒ වැඩේ කරපන්. ඊට පස්සේ උබට ඕන්නම් සල්ලි දියන්
     
    Oct 17, 2018
    264
    28
    0
    අද මොකෝ වුනේ පොලිසියේදි.

    මිනිහව ලොකප් කරල බන් දවස් 4කට. මට කෝල් එකක් දුන්නා. අනතුරක් සිදුකර පලා යෑම කියලා අරුන් මූට ඉස්සෙල්ලා පොලිසි ගිහින්. වැානේ නම්බර් එක අරුන් ටික ලියාගෙන motor registry එකට කතා කරලා. එතනින් පොලිස් ඇන්ට්‍රි නම්බර් එක යවලා ඇඩ්‍රස් අරන්. ජිප් එක ගෙදෙට්ටම ගිහින් කුදලන් ඇවිත්. පව් කොල්ලා. අම්මා ඇප දීලා දවස් දෙකකට අඩු කරගෙන. අහිංසක පොරක් බන් පව්. :sorry:
     

    සනෝජ්_තරංග

    Well-known member
  • Dec 29, 2012
    1,920
    883
    113
    Colombo
    මගේ වැරැද්ද මම පිළිගෙන, මම අලාබය වෙනුවෙන් රුපියල් 20000 දුන්නා. ඒ මිනිස්සු ඉස්සෙලා පොලිසියට එන්න බැහැ කියල, පස්සේ ඇවිල්ලා සල්ලි ටික ගත්තා.වැඩේ හරි දැන් :yes: :D
     

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37

    මිනිහව ලොකප් කරල බන් දවස් 4කට. මට කෝල් එකක් දුන්නා. අනතුරක් සිදුකර පලා යෑම කියලා අරුන් මූට ඉස්සෙල්ලා පොලිසි ගිහින්. වැානේ නම්බර් එක අරුන් ටික ලියාගෙන motor registry එකට කතා කරලා. එතනින් පොලිස් ඇන්ට්‍රි නම්බර් එක යවලා ඇඩ්‍රස් අරන්. ජිප් එක ගෙදෙට්ටම ගිහින් කුදලන් ඇවිත්. පව් කොල්ලා. අම්මා ඇප දීලා දවස් දෙකකට අඩු කරගෙන. අහිංසක පොරක් බන් පව්. :sorry:


    පොලීසියේ ඉදන්ද ඌ ඔන්ලයින් එන්නේ :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    anton_malli

    Member
    Sep 16, 2018
    2,685
    281
    0
    සනෝජ්_තරංග;23767896 said:
    මගේ වැරැද්ද මම පිළිගෙන, මම අලාබය වෙනුවෙන් රුපියල් 20000 දුන්නා. ඒ මිනිස්සු ඉස්සෙලා පොලිසියට එන්න බැහැ කියල, පස්සේ ඇවිල්ලා සල්ලි ටික ගත්තා.වැඩේ හරි දැන් :yes: :D

    පරිස්සමින් වාහන පදවපන් ආතේ
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    ගොන් වැඩ නොකර පොලිස්සියේ ඇන්ට්‍රියක් දාපන් උබෙන් සල්ලි ගරාගන්න යන්නේ ඔය
     

    Rosswell

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    1,003
    99
    48
    Lanka we ung wiswasa keranna baa bang.. awastha waadee... police yata gihin game eka close kerela daanna.. ubai amaruwe watenne nattan.. oonawata wada hitha hoda wenna gihin kelawa ganna hadanne uba.. mama nan owwa ona tharan experience aran thiyenewa hoda wenna gihin..