ලොකුවට හෑලි ඕන නෑ, (එහෙම කිව්වට පොඩ්ඩක් විතර තියෙනවා) කරපු වැඩ කීපයක් ගැන කියන්නම්.
1. 2016 Roar එකට යද්දි එ්ක අවුරුදු 2 ක් තිස්සෙ තිබ්බ online කඩ්ඩ පත්තරයක්. මාස තුනෙන් article 100 ට වඩා තනියම translate කරලා සිංහල සයිට් එකක් ගැහුවා. මුල් කාලෙ කියපු විදිහට කරලා 2018 වෙද්දි භාෂා ගාණකට expand වෙලා දකුණු අාසියාවෙ ලොකුම content platform එක වුණා. (වීඩියෝ පැත්තට හැරෙමු කිව්වට අැහුවෙම නෑ. Creative differences නිසා මම එළියට බැස්සා. එදා ඉඳන් Roar එක ඉවරයි. දැන් හිටපු උන් සේරම කැපිලා. අදාළම නැති metaverse එකක් අල්ලන් advertising ගේමක් යනවා)
2. කැම්පස් එකට ටටා බායි කියලා, විශ්ම ලෝකය බැහැලා වැඩ පටන් ගත්තෙ 2019 අගෝස්තුවල. (කලින් gf එක්ක සම්බන්ධය කතා වෙලා නැවැත්තුවාට පස්සෙ.) එතකොට subs 300k. මාස 20 න් gold button, තව 15 කින් 2M. කොපි කැට්ලට සද්දෙ දැම්මෙ නෑ. උනුත් අනුකරණය කරන තැනට පත් කරා. අදටත් ඕපාදූප නොහොයා, හෙළුව නොවිකුණා, සරලවම පොන්න නොවී වැදගත් දෙයක් ගේන එකම චැනල් එක. එ්කෙන් හම්බුණ අාර්ථික මට්ටමත් එක්ක අාපහු ගිහින් දැන් degree එකත් complete කරන ගමන්. 90s මුලම ඉපදිලා එ් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන එකේ සැප තොපි දන් නෑනෙ ඉතින්.
3. මෑතක පටන් ගත්ත side අාතල් එක stripchat shows sell කරන එක. කැම්පස් එකෙන් දුන්න email එකෙන් free 1TB OneDrive එකක් හම්බුණා. Youtube promotion එකකින් linode $100 credit එකක් ගත්තා. Coding මෙලෝ හුත්තක් නොදැන වුණත් හොයාගෙන හැදුවා cloud recorder එකක්. (ඔව් ඔව් ai කෑලි තමයි ඉතින්. හැබැයි ChatGPT නෙවෙයි perplexity. එ්කෙ coding මරු.) දැන් දාන දාන අයගෙ ටික බෑවෙනවා. මම දොයි. ඉඳලා හිටලා චැනල් එකේ හොඳවැයින් sample ටිකක් කපලා දානවා. දැන් එහෙම ඕනෙත් නෑ එන එන එක ඉල්ල ගන්න fan ලා සෙට් එකක් ඉන්නවා. අද පොඩ්ඩකට කලින් 400 වෙනි camshow recording එක sell කරා.
Camshow වැඩේ තමයි නිකන් ඉඳලා සල්ලි එන පට්ටම අාතල් වැඩේ. මෙච්චර කාලෙකට එකක් අඩුම දීලා තියෙන්නෙ 1000 ට.
ලොකුම අාතල් එක : මම මට ඕන විදිහට ඉන්නවා. මේකෙ මොන බයිලා ගැහුවත් එකෙක් වචනයක් කියන් නෑ. Cockzilla සීන් එක අාතල් එකකටත් එක්ක ගහපු ගේමක් වුණාට මට බලන්න ඕන වුණේ එහෙම එකකින්වත් මට කෙළවෙයිද කියලා. නෑ බං. මගෙ calculations හරි. එහා පැත්තට වැටෙන් නැතිව අග්ගිස්සෙ ගහන්න පුළුවන් කැරිම ගේමක්. කොහොම හරි ඔය රෙද්දවල් අස්සෙ 3.82 SGPA එකකුත් ගැහුවනෙ.
මේක දාන්න හිතුණෙ අර 40,000 ද කොහෙද ගන්න කඹුරන nolimit අසරණයො ගැන දැකලා.
1. 2016 Roar එකට යද්දි එ්ක අවුරුදු 2 ක් තිස්සෙ තිබ්බ online කඩ්ඩ පත්තරයක්. මාස තුනෙන් article 100 ට වඩා තනියම translate කරලා සිංහල සයිට් එකක් ගැහුවා. මුල් කාලෙ කියපු විදිහට කරලා 2018 වෙද්දි භාෂා ගාණකට expand වෙලා දකුණු අාසියාවෙ ලොකුම content platform එක වුණා. (වීඩියෝ පැත්තට හැරෙමු කිව්වට අැහුවෙම නෑ. Creative differences නිසා මම එළියට බැස්සා. එදා ඉඳන් Roar එක ඉවරයි. දැන් හිටපු උන් සේරම කැපිලා. අදාළම නැති metaverse එකක් අල්ලන් advertising ගේමක් යනවා)
2. කැම්පස් එකට ටටා බායි කියලා, විශ්ම ලෝකය බැහැලා වැඩ පටන් ගත්තෙ 2019 අගෝස්තුවල. (කලින් gf එක්ක සම්බන්ධය කතා වෙලා නැවැත්තුවාට පස්සෙ.) එතකොට subs 300k. මාස 20 න් gold button, තව 15 කින් 2M. කොපි කැට්ලට සද්දෙ දැම්මෙ නෑ. උනුත් අනුකරණය කරන තැනට පත් කරා. අදටත් ඕපාදූප නොහොයා, හෙළුව නොවිකුණා, සරලවම පොන්න නොවී වැදගත් දෙයක් ගේන එකම චැනල් එක. එ්කෙන් හම්බුණ අාර්ථික මට්ටමත් එක්ක අාපහු ගිහින් දැන් degree එකත් complete කරන ගමන්. 90s මුලම ඉපදිලා එ් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන එකේ සැප තොපි දන් නෑනෙ ඉතින්.
3. මෑතක පටන් ගත්ත side අාතල් එක stripchat shows sell කරන එක. කැම්පස් එකෙන් දුන්න email එකෙන් free 1TB OneDrive එකක් හම්බුණා. Youtube promotion එකකින් linode $100 credit එකක් ගත්තා. Coding මෙලෝ හුත්තක් නොදැන වුණත් හොයාගෙන හැදුවා cloud recorder එකක්. (ඔව් ඔව් ai කෑලි තමයි ඉතින්. හැබැයි ChatGPT නෙවෙයි perplexity. එ්කෙ coding මරු.) දැන් දාන දාන අයගෙ ටික බෑවෙනවා. මම දොයි. ඉඳලා හිටලා චැනල් එකේ හොඳවැයින් sample ටිකක් කපලා දානවා. දැන් එහෙම ඕනෙත් නෑ එන එන එක ඉල්ල ගන්න fan ලා සෙට් එකක් ඉන්නවා. අද පොඩ්ඩකට කලින් 400 වෙනි camshow recording එක sell කරා.
Camshow වැඩේ තමයි නිකන් ඉඳලා සල්ලි එන පට්ටම අාතල් වැඩේ. මෙච්චර කාලෙකට එකක් අඩුම දීලා තියෙන්නෙ 1000 ට.
ලොකුම අාතල් එක : මම මට ඕන විදිහට ඉන්නවා. මේකෙ මොන බයිලා ගැහුවත් එකෙක් වචනයක් කියන් නෑ. Cockzilla සීන් එක අාතල් එකකටත් එක්ක ගහපු ගේමක් වුණාට මට බලන්න ඕන වුණේ එහෙම එකකින්වත් මට කෙළවෙයිද කියලා. නෑ බං. මගෙ calculations හරි. එහා පැත්තට වැටෙන් නැතිව අග්ගිස්සෙ ගහන්න පුළුවන් කැරිම ගේමක්. කොහොම හරි ඔය රෙද්දවල් අස්සෙ 3.82 SGPA එකකුත් ගැහුවනෙ.
මේක දාන්න හිතුණෙ අර 40,000 ද කොහෙද ගන්න කඹුරන nolimit අසරණයො ගැන දැකලා.
Last edited:


