මම අත ගහන ගහන වැඩේ මෙහෙම හරි යන්නෙ අ‍ැයි පොම්නයො 😍😍

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,744
    113
    ලොකුවට හෑලි ඕන නෑ, (එහෙම කිව්වට පොඩ්ඩක් විතර තියෙනවා) කරපු වැඩ කීපයක් ගැන කියන්නම්.

    1. 2016 Roar එකට යද්දි එ‍්ක අවුරුදු 2 ක් තිස්සෙ තිබ්බ online කඩ්ඩ පත්තරයක්. මාස තුනෙන් article 100 ට වඩා තනියම translate කරලා සිංහල සයිට් එකක් ගැහුවා. මුල් කාලෙ කියපු විදිහට කරලා 2018 වෙද්දි භාෂා ගාණකට expand වෙලා දකුණු අ‍ාසියාවෙ ලොකුම content platform එක වුණා. (වීඩියෝ පැත්තට හැරෙමු කිව්වට අ‍ැහුවෙම නෑ. Creative differences නිසා මම එළියට බැස්සා. එදා ඉඳන් Roar එක ඉවරයි. දැන් හිටපු උන් සේරම කැපිලා. අදාළම නැති metaverse එකක් අල්ලන් advertising ගේමක් යනවා)

    2. කැම්පස් එකට ටටා බායි කියලා, විශ්ම ලෝකය බැහැලා වැඩ පටන් ගත්තෙ 2019 අගෝස්තුවල. (කලින් gf එක්ක සම්බන්ධය කතා වෙලා නැවැත්තුවාට පස්සෙ.) එතකොට subs 300k. මාස 20 න් gold button, තව 15 කින් 2M. කොපි කැට්ලට සද්දෙ දැම්මෙ නෑ. උනුත් අනුකරණය කරන තැනට පත් කරා. අදටත් ඕපාදූප නොහොයා, හෙළුව නොවිකුණා, සරලවම පොන්න නොවී වැදගත් දෙයක් ගේන එකම චැනල් එක. එ‍්කෙන් හම්බුණ අ‍ාර්ථික මට්ටමත් එක්ක අ‍ාපහු ගිහින් දැන් degree එකත් complete කරන ගමන්. 90s මුලම ඉපදිලා එ‍් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන එකේ සැප තොපි දන් නෑනෙ ඉතින්. 🤣

    3. මෑතක පටන් ගත්ත side අ‍ාතල් එක stripchat shows sell කරන එක. කැම්පස් එකෙන් දුන්න email එකෙන් free 1TB OneDrive එකක් හම්බුණා. Youtube promotion එකකින් linode $100 credit එකක් ගත්තා. Coding මෙලෝ හුත්තක් නොදැන වුණත් හොයාගෙන හැදුවා cloud recorder එකක්. (ඔව් ඔව් ai කෑලි තමයි ඉතින්. හැබැයි ChatGPT නෙවෙයි perplexity. එ‍්කෙ coding මරු.) දැන් දාන දාන අයගෙ ටික බෑවෙනවා. මම දොයි. ඉඳලා හිටලා චැනල් එකේ හොඳවැයින් sample ටිකක්‍ කපලා දානවා. දැන් එහෙම ඕනෙත් නෑ එන එන එක ඉල්ල ගන්න fan ලා සෙට් එකක් ඉන්නවා. අද පොඩ්ඩකට කලින් 400 වෙනි camshow recording එක sell කරා.

    Camshow වැඩේ තමයි නිකන් ඉඳලා සල්ලි එන පට්ටම අ‍ාතල් වැඩේ. මෙච්චර කාලෙකට එකක් අඩුම දීලා තියෙන්නෙ 1000 ට. 😊

    ලොකුම අ‍ාතල් එක : මම මට ඕන විදිහට ඉන්නවා. මේකෙ මොන බයිලා ගැහුවත් එකෙක් වචනයක් කියන් නෑ. Cockzilla සීන් එක අ‍ාතල් එකකටත් එක්ක ගහපු ගේමක් වුණාට මට බලන්න ඕන වුණේ එහෙම එකකින්වත් මට කෙළවෙයිද කියලා. නෑ බං. මගෙ calculations හරි. එහා පැත්තට වැටෙන් නැතිව අග්ගිස්සෙ ගහන්න පුළුවන් කැරිම ගේමක්. කොහොම හරි ඔය රෙද්දවල් අස්සෙ 3.82 SGPA එකකුත් ගැහුවනෙ.

    මේක දාන්න හිතුණෙ අර 40,000 ද කොහෙද ගන්න කඹුරන nolimit අසරණයො ගැන දැකලා.
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,612
    100,845
    113
    ඔය තිකේ උබ හරියට ඔඩියන්ස් එක බලලා උන්ට ඕනි දේ දෙනවා කැපවීමෙන් ඒ නිසා තමා හරි යන්නේ.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,744
    113
    අනේ මන්දා ඉන්ද්‍රසිරි මේවට මොනව කියන්නද කියලා හිතාගන්න බෑ :no:
    මොනවත් කියන්න එපා ඉතින්. මම මේ කියන්නෙ බං පක වගේම ලොකු මොළේකුත් තියෙන එකේ වටිනාකම. උඹලා නිකමට හිතපන්කො semester exam කටේ තියාගෙන, කොටින්ම exam එක කරන අතරෙ හවසට හවසට පවා cockzilla යි, වැලක් sell කරන එකකුයි අල්ලගෙන මේකෙයි, Twitter එකෙයි ගහපු ගේම් එක.

    එහෙම නොකර පාඩම්ම කරා නම් සමහරවිට තව ටිකක් GPA වැඩි වෙයි. හැබැයි අ‍ාතල් අඩුයි. හොඳම සීන් එක එ‍් results අ‍ාවෙ ඕක ටික ටික කාටත් පත්තු වෙන්න ගත්ත කාලෙ. ඉතින් කටවල් වැහිලාම ගියා. Deans list යන්න පුළුවන් ගාණට GPA ගන්න එකෙක්ගෙ life choices ගැන වචනයක් කියන්න පුළුවන්ද? බෑනෙ.

    දැන් මේකෙ ඉන්න උන්ට තාම අ‍ාතල් දෙනවා එ‍් දවස්වල එකෙක් කියපු දෙයක් අල්ලගෙන. එ‍් තමයි හිඟන act එක. වට්ටක්කා කෑල්ලෙ, බෙලෙක් පිඟානෙ ඉඳන් කට්ට්ය ඔය කියවන්නෙ. එ‍්ක මරු. කැම්පස් යනවා නම් බෝඩිම් අ‍ාතල් එකත් ගන්නම ඕන. නැතිව බෑනෙ.

    එළකිරියෙම වළි දාගන්න අ‍ාපු ඩයල් පවා shape කරගත්ත හැටි දැක්කානෙ උඹලා. කාත් එක්කවත් මම වළි දා ගත්තෙ නෑ, උන්ටම එපා කරා විතරයි. ඕකත් high IQ එකේ ලක්ෂණයක්. සෑහෙන දුර දකින්න පුළුවන්. හරියට Chess moves 100 ක් විතර අනාගතය දකින්න පුළුවන් වගේ. තාම මගෙ thread අස්සෙ හැමනෙන ignore ඩයල් ටික බලහන්කො පොඩ්ඩක්. උන්ටම දැන් අ‍ැති වෙලා තියෙන්නෙ. හැබැයි යන්ඩත් අමාරුයි.

    මම අවංකවම දැන් නම් කරන්නෙ මොළේ හොඳට පාවිච්චි කරන්න පුළුවන් නම් පැටලෙන් නැතිව මේක කොච්චර push කරන්න පුළුවන්ද කියල ප්‍රදර්ශනය කරන එක. Limit කියලා හිතෙන තැනට සෑහෙන එහාටත් යන්න පුළුවන්. 😊
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක

    ලංකාවේ වැඩ්ඩන්ට තැනක් නෑ බන්... බලපන් මෙච්චර වැඩ්ඩෙක් වෙලත් උඹ බොඩිමක ඉඳගෙන මියෙක් කාපු වට්ටක්කා කෑල්ලටත් හූල්ලනවා.... ඒකයි කියන්නේ සමාජය යට සිට උඩට උඩ සිට යටට ප්‍රතිශෝධනය කරන්න කාලේ හරි.... නැද්ද මන් අහන්නේ​

     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,744
    113

    ලංකාවේ වැඩ්ඩන්ට තැනක් නෑ බන්... බලපන් මෙච්චර වැඩ්ඩෙක් වෙලත් උඹ බොඩිමක ඉඳගෙන මියෙක් කාපු වට්ටක්කා කෑල්ලටත් හූල්ලනවා.... ඒකයි කියන්නේ සමාජය යට සිට උඩට උඩ සිට යටට ප්‍රතිශෝධනය කරන්න කාලේ හරි.... නැද්ද මන් අහන්නේ​

    මම මේ‍ කල්පනා කරන්නෙ බං මේකෙ අ‍ාදායමත් පැත්තකින් තියනවාද කියලා. මම හිතා ගත්තෙ කැම්පස් යනවා නම් කැම්පස් උන් කරන වැඩක් කරලා, මටම පොඩි stipend එකක් දාගෙන එ‍්කෙන් කට්ට කාලා ඉන්නවා කියල. දැන් ඉතින් සති තුන හතරකට එහෙම මේ අවුරුද්දම ඉන්න හම්බෙලා ඉවරයි. මේකෙ ගාණෙන් ටිකක් සැපේ ඉන්නත් හිතෙනවා. බලමුකො ඉස්සරහට.
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    මම මේ‍ කල්පනා කරන්නෙ බං මේකෙ අ‍ාදායමත් පැත්තකින් තියනවාද කියලා. මම හිතා ගත්තෙ කැම්පස් යනවා නම් කැම්පස් උන් කරන වැඩක් කරලා, මටම පොඩි stipend එකක් දාගෙන එ‍්කෙන් කට්ට කාලා ඉන්නවා කියල. දැන් ඉතින් සති තුන හතරකට එහෙම මේ අවුරුද්දම ඉන්න හම්බෙලා ඉවරයි. මේකෙ ගාණෙන් ටිකක් සැපේ ඉන්නත් හිතෙනවා. බලමුකො ඉස්සරහට.

    ඔය අදායමෙන් මී උගුලක් අරන් මියව අල්ලපන් අල්ලලා මියට පුපේ ඇරපන්​

     
    • Haha
    Reactions: lankalk

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,652
    75,710
    113
    ලොකුවට හෑලි ඕන නෑ, (එහෙම කිව්වට පොඩ්ඩක් විතර තියෙනවා) කරපු වැඩ කීපයක් ගැන කියන්නම්.

    1. 2016 Roar එකට යද්දි එ‍්ක අවුරුදු 2 ක් තිස්සෙ තිබ්බ online කඩ්ඩ පත්තරයක්. මාස තුනෙන් article 100 ට වඩා තනියම translate කරලා සිංහල සයිට් එකක් ගැහුවා. මුල් කාලෙ කියපු විදිහට කරලා 2018 වෙද්දි භාෂා ගාණකට expand වෙලා දකුණු අ‍ාසියාවෙ ලොකුම content platform එක වුණා. (වීඩියෝ පැත්තට හැරෙමු කිව්වට අ‍ැහුවෙම නෑ. Creative differences නිසා මම එළියට බැස්සා. එදා ඉඳන් Roar එක ඉවරයි. දැන් හිටපු උන් සේරම කැපිලා. අදාළම නැති metaverse එකක් අල්ලන් advertising ගේමක් යනවා)

    2. කැම්පස් එකට ටටා බායි කියලා, විශ්ම ලෝකය බැහැලා වැඩ පටන් ගත්තෙ 2019 අගෝස්තුවල. (කලින් gf එක්ක සම්බන්ධය කතා වෙලා නැවැත්තුවාට පස්සෙ.) එතකොට subs 300k. මාස 20 න් gold button, තව 15 කින් 2M. කොපි කැට්ලට සද්දෙ දැම්මෙ නෑ. උනුත් අනුකරණය කරන තැනට පත් කරා. අදටත් ඕපාදූප නොහොයා, හෙළුව නොවිකුණා, සරලවම පොන්න නොවී වැදගත් දෙයක් ගේන එකම චැනල් එක. එ‍්කෙන් හම්බුණ අ‍ාර්ථික මට්ටමත් එක්ක අ‍ාපහු ගිහින් දැන් degree එකත් complete කරන ගමන්. 90s මුලම ඉපදිලා එ‍් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන එකේ සැප තොපි දන් නෑනෙ ඉතින්. 🤣

    3. මෑතක පටන් ගත්ත side අ‍ාතල් එක stripchat shows sell කරන එක. කැම්පස් එකෙන් දුන්න email එකෙන් free 1TB OneDrive එකක් හම්බුණා. Youtube promotion එකකින් linode $100 credit එකක් ගත්තා. Coding මෙලෝ හුත්තක් නොදැන වුණත් හොයාගෙන හැදුවා cloud recorder එකක්. (ඔව් ඔව් ai කෑලි තමයි ඉතින්. හැබැයි ChatGPT නෙවෙයි perplexity. එ‍්කෙ coding මරු.) දැන් දාන දාන අයගෙ ටික බෑවෙනවා. මම දොයි. ඉඳලා හිටලා චැනල් එකේ හොඳවැයින් sample ටිකක්‍ කපලා දානවා. දැන් එහෙම ඕනෙත් නෑ එන එන එක ඉල්ල ගන්න fan ලා සෙට් එකක් ඉන්නවා. අද පොඩ්ඩකට කලින් 400 වෙනි camshow recording එක sell කරා.

    Camshow වැඩේ තමයි නිකන් ඉඳලා සල්ලි එන පට්ටම අ‍ාතල් වැඩේ. මෙච්චර කාලෙකට එකක් අඩුම දීලා තියෙන්නෙ 1000 ට. 😊

    ලොකුම අ‍ාතල් එක : මම මට ඕන විදිහට ඉන්නවා. මේකෙ මොන බයිලා ගැහුවත් එකෙක් වචනයක් කියන් නෑ. Cockzilla සීන් එක අ‍ාතල් එකකටත් එක්ක ගහපු ගේමක් වුණාට මට බලන්න ඕන වුණේ එහෙම එකකින්වත් මට කෙළවෙයිද කියලා. නෑ බං. මගෙ calculations හරි. එහා පැත්තට වැටෙන් නැතිව අග්ගිස්සෙ ගහන්න පුළුවන් කැරිම ගේමක්. කොහොම හරි ඔය රෙද්දවල් අස්සෙ 3.82 SGPA එකකුත් ගැහුවනෙ.

    මේක දාන්න හිතුණෙ අර 40,000 ද කොහෙද ගන්න කඹුරන nolimit අසරණයො ගැන දැකලා.
    Uma thread daagena u saarthakai kiyala kiyawanawa,
    Hariyata kaamak ne. Hariyata inna thanak ne eth hithin u millionaire.
    Umbath fail ponnayek ban

    mathak karala umbey ammawa geta ganin nathan ballo gahala umba wage tawa bettak kaanuwaka daala yai 🤭
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    ලොකුවට හෑලි ඕන නෑ, (එහෙම කිව්වට පොඩ්ඩක් විතර තියෙනවා) කරපු වැඩ කීපයක් ගැන කියන්නම්.

    1. 2016 Roar එකට යද්දි එ‍්ක අවුරුදු 2 ක් තිස්සෙ තිබ්බ online කඩ්ඩ පත්තරයක්. මාස තුනෙන් article 100 ට වඩා තනියම translate කරලා සිංහල සයිට් එකක් ගැහුවා. මුල් කාලෙ කියපු විදිහට කරලා 2018 වෙද්දි භාෂා ගාණකට expand වෙලා දකුණු අ‍ාසියාවෙ ලොකුම content platform එක වුණා. (වීඩියෝ පැත්තට හැරෙමු කිව්වට අ‍ැහුවෙම නෑ. Creative differences නිසා මම එළියට බැස්සා. එදා ඉඳන් Roar එක ඉවරයි. දැන් හිටපු උන් සේරම කැපිලා. අදාළම නැති metaverse එකක් අල්ලන් advertising ගේමක් යනවා)

    2. කැම්පස් එකට ටටා බායි කියලා, විශ්ම ලෝකය බැහැලා වැඩ පටන් ගත්තෙ 2019 අගෝස්තුවල. (කලින් gf එක්ක සම්බන්ධය කතා වෙලා නැවැත්තුවාට පස්සෙ.) එතකොට subs 300k. මාස 20 න් gold button, තව 15 කින් 2M. කොපි කැට්ලට සද්දෙ දැම්මෙ නෑ. උනුත් අනුකරණය කරන තැනට පත් කරා. අදටත් ඕපාදූප නොහොයා, හෙළුව නොවිකුණා, සරලවම පොන්න නොවී වැදගත් දෙයක් ගේන එකම චැනල් එක. එ‍්කෙන් හම්බුණ අ‍ාර්ථික මට්ටමත් එක්ක අ‍ාපහු ගිහින් දැන් degree එකත් complete කරන ගමන්. 90s මුලම ඉපදිලා එ‍් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන එකේ සැප තොපි දන් නෑනෙ ඉතින්. 🤣

    3. මෑතක පටන් ගත්ත side අ‍ාතල් එක stripchat shows sell කරන එක. කැම්පස් එකෙන් දුන්න email එකෙන් free 1TB OneDrive එකක් හම්බුණා. Youtube promotion එකකින් linode $100 credit එකක් ගත්තා. Coding මෙලෝ හුත්තක් නොදැන වුණත් හොයාගෙන හැදුවා cloud recorder එකක්. (ඔව් ඔව් ai කෑලි තමයි ඉතින්. හැබැයි ChatGPT නෙවෙයි perplexity. එ‍්කෙ coding මරු.) දැන් දාන දාන අයගෙ ටික බෑවෙනවා. මම දොයි. ඉඳලා හිටලා චැනල් එකේ හොඳවැයින් sample ටිකක්‍ කපලා දානවා. දැන් එහෙම ඕනෙත් නෑ එන එන එක ඉල්ල ගන්න fan ලා සෙට් එකක් ඉන්නවා. අද පොඩ්ඩකට කලින් 400 වෙනි camshow recording එක sell කරා.

    Camshow වැඩේ තමයි නිකන් ඉඳලා සල්ලි එන පට්ටම අ‍ාතල් වැඩේ. මෙච්චර කාලෙකට එකක් අඩුම දීලා තියෙන්නෙ 1000 ට. 😊

    ලොකුම අ‍ාතල් එක : මම මට ඕන විදිහට ඉන්නවා. මේකෙ මොන බයිලා ගැහුවත් එකෙක් වචනයක් කියන් නෑ. Cockzilla සීන් එක අ‍ාතල් එකකටත් එක්ක ගහපු ගේමක් වුණාට මට බලන්න ඕන වුණේ එහෙම එකකින්වත් මට කෙළවෙයිද කියලා. නෑ බං. මගෙ calculations හරි. එහා පැත්තට වැටෙන් නැතිව අග්ගිස්සෙ ගහන්න පුළුවන් කැරිම ගේමක්. කොහොම හරි ඔය රෙද්දවල් අස්සෙ 3.82 SGPA එකකුත් ගැහුවනෙ.

    මේක දාන්න හිතුණෙ අර 40,000 ද කොහෙද ගන්න කඹුරන nolimit අසරණයො ගැන දැකලා.
    Ape gewal gawa kasippu karayatah puke betta baanna lat ekakk thiyenwa
     
    • Love
    Reactions: Naughty_kiththa

    wpmanoj

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    2,679
    6,459
    113
    බොරු කියන්න ඒපා බං. මිනිස්සු ආධායම ඒක්ක පට්ට වෙනස් වෙනවා. ඒ්ක නොහිතාම වෙන දෙයක්. අධායම ඒක්ක අපි ඇසුරු කරන මිනිස්සු අප්ඩේට් වෙනවා. අපි ඒ් මිනිස්සුන්ගෙ ලෙවල් ඒකට අප් වෙනවා. මාසයකට ලක්ෂයට වඩා අධායමක් තියන මිනිහෙක් ජීවත් වෙන විදියයි මිලියනයක් ලැබෙන මිනිහයි මිලියන 50 ක් උපයන මිනිහයි සම්පූර්ණ වෙනස් ජීවන රටා. උබේ තියෙන්නෙ මාසයක කාලය ජීවිතය ගැට ගහ ගන්න දගලන නිකමෙක්ගෙ ජීවිතයක්.

    හරියටම කිව්වොත් උබ අත ගහන ගහන මෙලෝ මගුලක් හරි නොයන නිකමෙක්.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,652
    75,710
    113
    බොරු කියන්න ඒපා බං. මිනිස්සු ආධායම ඒක්ක පට්ට වෙනස් වෙනවා. ඒ්ක නොහිතාම වෙන දෙයක්. අධායම ඒක්ක අපි ඇසුරු කරන මිනිස්සු අප්ඩේට් වෙනවා. අපි ඒ් මිනිස්සුන්ගෙ ලෙවල් ඒකට අප් වෙනවා. මාසයකට ලක්ෂයට වඩා අධායමක් තියන මිනිහෙක් ජීවත් වෙන විදියයි මිලියනයක් ලැබෙන මිනිහයි මිලියන 50 ක් උපයන මිනිහයි සම්පූර්ණ වෙනස් ජීවන රටා. උබේ තියෙන්නෙ මාසයක කාලය ජීවිතය ගැට ගහ ගන්න දගලන නිකමෙක්ගෙ ජීවිතයක්.

    හරියටම කිව්වොත් උබ අත ගහන ගහන මෙලෝ මගුලක් හරි නොයන නිකමෙක්.
    Oi Oi ohoma kalisama galawanna epa, sorry ponnayage joka galawanna epa ban 🤭 🤭
     

    hita makuna

    Well-known member
  • Nov 3, 2012
    3,071
    3,307
    113
    යූ ටියුබ් එක උබ කියන තරම් සාර්තකනම් ඒක සිරා. අනිත්වනං ඉතිං බලද්දි උබ අවයව ජාවාරම්කාරයෙකුට සමානයි :lol:
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    බොරු කියන්න ඒපා බං. මිනිස්සු ආධායම ඒක්ක පට්ට වෙනස් වෙනවා. ඒ්ක නොහිතාම වෙන දෙයක්. අධායම ඒක්ක අපි ඇසුරු කරන මිනිස්සු අප්ඩේට් වෙනවා. අපි ඒ් මිනිස්සුන්ගෙ ලෙවල් ඒකට අප් වෙනවා. මාසයකට ලක්ෂයට වඩා අධායමක් තියන මිනිහෙක් ජීවත් වෙන විදියයි මිලියනයක් ලැබෙන මිනිහයි මිලියන 50 ක් උපයන මිනිහයි සම්පූර්ණ වෙනස් ජීවන රටා. උබේ තියෙන්නෙ මාසයක කාලය ජීවිතය ගැට ගහ ගන්න දගලන නිකමෙක්ගෙ ජීවිතයක්.

    හරියටම කිව්වොත් උබ අත ගහන ගහන මෙලෝ මගුලක් හරි නොයන නිකමෙක්.
    Me scene eka aththa issara mage salary eka 20k wage mama ithn 5k wage ithur karagannwa mama balaporoththu weno ekale mata 30k thibbanam patta kyala dn mata e wage thun gunayak wage hambelath mata ithuruwak na lokuuwata ithn dn ara wage podi salary ekak aran jeewath wennath ba mage wiyadama athi unath mata dn ehema.htya kyala wiswasa karannath ba ba wage 🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: icewiz and banda065

    tenet

    Junior member
  • Apr 12, 2023
    33
    45
    18
    90s මුලම ඉපදිලා එ‍් experience එක්ක gen Z වගේ ජීවත් වෙන
    Sweet Dreams Running GIF by For Better or for Worse
     

    Similar threads