මම අත ගහන ගහන වැඩේ මෙහෙම හරි යන්නෙ අ‍ැයි පොම්නයො 😍😍

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,742
    113
    උබට සල්ලි ටියේ නම් , ගනින්කෝ ගෙයක් වහනයක් , උබ 90ට කලින් ඉපදුනානම් මේ වෙනකොට උබේ වයස එක්ක හොද වහනයක් ගෙදයක් හදාගෙන ඉන්න ඕනි වයස දැන් , ඕව කරන්න ඉන්නේ කොයි කාලෙකට උබ ?
    උඹල හරි මෝඩයි බං. ගෙවල් / වාහන කොච්චර මෝඩ විදිහට ගණන් ගියත් එ‍්වා හදාගෙන / අරගෙන නඩත්තු කරන්න නහින්න ඕන කියන ගුඩු මානසිකත්වයෙ තාම ඉන්නෙ. 😂 හැම දෙයක්ම rent කරන්න පුළුවන් කම තියෙද්දි මොන පයිසෙකට නඩත්තු කරන්න නහිනවද බං? මම දන්නවා ඔහොම කිව්වට උඹලගෙ අඩු IQ මොළේට ඕවා Set නෑ කියල. එ‍්ක ඉතින් ප්‍රශ්නයක් නෑ, තමන්ට කැමති විදිහට ජීවත් වෙයන්. ❤️
     
    • Like
    Reactions: Naughty_kiththa

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,776
    113
    @IndrajithGamage me wassa kaale excessive water walin karanna project ekak design karanna bada ubata?

    How about a project called "Rainwater Renaissance"? This project aims to creatively utilize excess rainwater collected during storms for various innovative purposes:

    1. **Community Art Installations**: Collect rainwater in large, aesthetically designed containers and use it to create temporary art installations. The water could be used to fill transparent sculptures or fountains, adding a unique touch to public spaces during and after rainy seasons.

    2. **Urban Micro-Farming**: Set up vertical hydroponic or aquaponic systems in urban areas that are watered by excess rainwater. This sustainable farming method could be used to grow fresh produce locally, reducing the carbon footprint of food transportation.

    3. **Rainwater-Powered Microbrewery**: Use collected rainwater to brew unique, rainwater-themed beers. Not only would this be an exciting concept for beer enthusiasts, but it would also promote sustainable water practices in the brewing industry.

    4. **Rainwater Filtration Stations**: Create community rainwater filtration stations where residents can bring their collected rainwater to be filtered and purified. This purified water could then be used for various household purposes, reducing the demand on the municipal water supply.

    5. **Rainwater-Powered Electric Bikes**: Develop electric bicycles with a rainwater harvesting system built into the frame. The collected rainwater could charge the bike's battery, promoting eco-friendly transportation.

    6. **Rainwater Artisanal Soap Production**: Use rainwater in the production of artisanal soaps and skincare products. This not only ensures a unique selling point but also supports sustainable practices in the beauty industry.

    7. **Rainwater-Based Dyeing Studio**: Establish a textile dyeing studio that uses rainwater to create unique, eco-friendly fabric dyes. This project would attract environmentally conscious fashion designers and consumers.

    8. **Rainwater-Powered Music Fountain**: Create a public fountain that uses excess rainwater to produce musical tones and patterns when it rains. This interactive installation could bring joy to the community and celebrate the beauty of rain.

    9. **Rainwater Research Center**: Build a research facility dedicated to studying rainwater's potential in various applications, from agriculture to renewable energy. This center could collaborate with universities and institutions to explore new frontiers.

    These ideas leverage the abundance of rainwater to foster creativity, sustainability, and community engagement, making "Rainwater Renaissance" a groundbreaking and impactful project.
    එකෙක් අහනව කරන විඩියක් උට හිතෙන්නෙ කොහොමද කියල. ඌ chat gpt ට හිතෙන විදිය දානව ඌගෙ අදහසක් වගේ. අනේ අනේ හුත්තෝ.. 😂😂😂
     

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    965
    1,155
    93
    හැම දෙයක්ම rent කරන්න පුළුවන් කම තියෙද්දි මොන පයිසෙකට නඩත්තු කරන්න නහිනවද බං?
    පකය වගේ ටෝක්ස් දෙන්නේ නිකන් penthouse එකකුයි BMW C Series එකකුයි රෙන්ට් එකට අරන් ජීවත් වෙන එකෙක් වගේ. උඹ දැනට රෙන්ට් කරලා තියනවා ටකරන් වලින් ගහපු බෝඩිම කියන ගූ මඩුවකුයි කුණු බඩු දෙක තුනකුයි . what else හිගන්නෝ ?
     
    • Haha
    Reactions: negombokollo

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    මූ මෙච්චර අහස උසට ටෝක් දෙන ඒව ඇත්ත නම් මුගේ fb ,twitter posts වලට ලයික්ස් 10ට වඩා එන්න එපැයි බන්. මිනිස්සුත් මූව දන්නවනෙ, හෙන ප්රසිද්දයි, සුපිරි ගේම් කාරයෙක් ,කූබියෝ එකේ ජෙහාන් වගේ
    කූඹියෝ එකේ ජෙහාන් ඉන්නෙත් අමු හිඟන්න වගේ නෙ බං.

    උඹල හරි මෝඩයි බං. ගෙවල් / වාහන කොච්චර මෝඩ විදිහට ගණන් ගියත් එ‍්වා හදාගෙන / අරගෙන නඩත්තු කරන්න නහින්න ඕන කියන ගුඩු මානසිකත්වයෙ තාම ඉන්නෙ. 😂 හැම දෙයක්ම rent කරන්න පුළුවන් කම තියෙද්දි මොන පයිසෙකට නඩත්තු කරන්න නහිනවද බං? මම දන්නවා ඔහොම කිව්වට උඹලගෙ අඩු IQ මොළේට ඕවා Set නෑ කියල. එ‍්ක ඉතින් ප්‍රශ්නයක් නෑ, තමන්ට කැමති විදිහට ජීවත් වෙයන්. ❤️
    මේක සිරා කතාවක්. මං හිතන්නෙ කොල්ලොන්ට මේ Mentality එක Naturally තිබ්බට කසාද බැන්ද ගමන් ගෑනිට Settle වෙන්න ඕනේ නිසා තමයි ගෙවල් වාහන ඔක්කොම වගේ ගන්නේ.

    මොකද විසි කරන්න සල්ලි තියනවනම් Rented Apartment, හැම Transport එකටම Uber දාගෙන ඔක්කොම ටික බැලන්ස් කරන්න පුලුඅන්

    Screenshot 2025-04-26 at 11.37.56.png

    ------ Post added on Apr 26, 2025 at 11:38 AM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,742
    113
    පකය වගේ ටෝක්ස් දෙන්නේ නිකන් penthouse එකකුයි BMW C Series එකකුයි රෙන්ට් එකට අරන් ජීවත් වෙන එකෙක් වගේ. උඹ දැනට රෙන්ට් කරලා තියනවා ටකරන් වලින් ගහපු බෝඩිම කියන ගූ මඩුවකුයි කුණු බඩු දෙක තුනකුයි . what else හිගන්නෝ ?

    BMW C series එකක් ගැන අහල නැති නිසා නිකමට ChatGPT එකෙන් අහල බැලුවා. උ‍ෟ දන්නෙත් නෑ. 🤣

     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    BMW C series එකක් ගැන අහල නැති නිසා නිකමට ChatGPT එකෙන් අහල බැලුවා. උ‍ෟ දන්නෙත් නෑ. 🤣

    BMW wala neme neda Mercedes Benz lage ne C Series thiyenne,

    kohoma wunath uba ube thani kamaththata uba asa widiyata jiwath wena eka (awata lokayata eka kochchara prashnayak wunath)
    e attitude eka watinwa,

    mokada eken enne oluwata maarama hithe nidhasak,
    dan kale minissunta naththeth ekayi,

    hithata empty feeling ekak nam enwa. namuth kalayak yaddi ekatath hitha hadagehenwa,
     

    codeforme

    Well-known member
  • Sep 22, 2017
    965
    1,155
    93
    BMW C series එකක් ගැන අහල නැති නිසා නිකමට ChatGPT එකෙන් අහල බැලුවා. උ‍ෟ දන්නෙත් නෑ. 🤣
    ආහ් නැද්ද ? අපරාදේ ඕක තිබ්බනම් රෙන්ට් කරන්න තිබ්බ නේද ?

    අනේ නිකන් පලයන් පකෝ යන්න. ඕක තිබ්බ නැතා මගේ point එක වැලිඩ්. බොරු හිල බොරු හිලමයි. :lol: :lol:
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,941
    11,377
    113
    මට බය උම්බෙ ඇස්වහා උම්බටම වැදෙයිද කියලා
     

    Similar threads