මම අද ඉදන් යන්නේ මුස්ලිම් කඩ වලට විතරයි...
මේ තියෙන්නේ මම බිස්නස් අයිඩියාස් ටිකක් දැනගන්න දාපු ත්රෙඩ් වලට ආපු රිප්ලයි සහ ටැග්....
tags - දඬුමොනර spare parts, pacha gana marketing, ravana spare parts
මේ කිසිම කෙනෙක් අතරේ මුස්ලිම්වරු හිටියේ නෑ ..ඒකයි ඒ ජාතියේ තියන ශ්රේශ්ඨකම...
දැක්කා නෙද දියුණු වෙන්න හදන සිoහලයෙක්ට සිoහලු සලකන හැටි...
ඒක නිසා තමයි මේ රට බoගලාදේශයටත් අද පැරදිලා ඉන්නේ...
හේතුව මේ කාලකණ්නි ජාතිය...මේ හැත්තට මේ රටේ ඇත්ත ඉතිහාසය එළිවෙනකොට ඉන්න බෑ.. දූපතක් නිසා ගොඩක් උන් කවලම්...ඒකයි මේ විකෘති හැසිරීමට හේතුව...
මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා..ඌ සිoහල ජාතිය අතහැරලා මුස්ලිම් උනා.එහෙම උනේ ඌ යාලු වෙලා හිටියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක.. කෙල්ලගේ නෑදෑයෝ උදව් කලා දියුණු වෙන්න. දැන් මූ France vala බිස්නස් කරනවා...
දැන් ඔප්පු උනා නේද සිoහලු කියන්නේ මොක්කුද කියලා. කවුරුත් අත දෙන්නේ නැත්තම් කරන්න තියෙන්නේ මුස්ලිම් වෙන එක.... තව එකෙක් දියුණු වෙනවා බලන එක මේ කාලකණ්නිට ඉවසන්න බෑ...
සිoහල බිස්නස් වලින් තමන්ගේ ජාතියට සලකන්නේ නෑ. පන්සලුත් එහෙමයි.සල්ලි පොදි ගහගෙන ලැම්බෝගිනි ගන්නයි දගලන්නේ...
මේ රටේ දෙමල මුස්ලිම්වරුන්ට බනින්න එපා...
මුස්ලිම් බිස්නස් වැජබේවා..

මම අද ඉදන් යන්නේ මුස්ලිම් කඩ වලට විතරයි...



මම මොකටද සිoහල කඩවල උද්දච්චකම් බලන්නේ..
ධර්මපාල අනාවැකි ඇත්ත වෙනවාමයි...



ධර්මපාලත් අන්තිමට පැතුවේ ඉන්දියාවේ ඉපදෙන්න.....
පල්ලෙහයින් තියෙන්නේ මේ දැන් මට ආපු PM එකක්. කොහොමද බෞද්දයන්ගේ වැඩ
...තර්ජනය කරනවා...
මේ තියෙන්නේ මම බිස්නස් අයිඩියාස් ටිකක් දැනගන්න දාපු ත්රෙඩ් වලට ආපු රිප්ලයි සහ ටැග්....

tags - දඬුමොනර spare parts, pacha gana marketing, ravana spare parts
Anatha welane inne?
ඔව් ඔව්....deliver කරන්නේ කොහොමද ඕනේ කියන තැනට දඬු මොනරේ කියල select කරපන්...free delivery
එක තමා හොදම වැඩේ . මූත් එක්ක බිස්සන් කරන්න බැහැ
අරින්නමයි බලන්නේ![]()
ayeth UNP anduwak enakan uta oya business eka karanna wena nisa loku ganakata gattata uta paduwakuth naha![]()
අන්තිමට උඹට කල්ලතෝනි සුද්දොත් ඕන උනා එහෙමනං
සිම්පල් නෙ මෙයා... තට්ට ගයාන්ට කතාකරල අබිරහස් ගල් දෙබොක්කාව අස්සෙ හංගල තියන දඬුමොනරෙ යතුර ඉල්ලගන්නව..උඩින් ගියා ගත්ත ආව... ඌ යතුර දෙන්න බෑ කිවුවොත් මීවනපලානෙ ලොක්කට අහසින් ගිහින් අරගෙන එන්න කියනව...
patta comment tika yako.![]()
මේ කිසිම කෙනෙක් අතරේ මුස්ලිම්වරු හිටියේ නෑ ..ඒකයි ඒ ජාතියේ තියන ශ්රේශ්ඨකම...
දැක්කා නෙද දියුණු වෙන්න හදන සිoහලයෙක්ට සිoහලු සලකන හැටි...
ඒක නිසා තමයි මේ රට බoගලාදේශයටත් අද පැරදිලා ඉන්නේ...හේතුව මේ කාලකණ්නි ජාතිය...මේ හැත්තට මේ රටේ ඇත්ත ඉතිහාසය එළිවෙනකොට ඉන්න බෑ.. දූපතක් නිසා ගොඩක් උන් කවලම්...ඒකයි මේ විකෘති හැසිරීමට හේතුව...

මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා..ඌ සිoහල ජාතිය අතහැරලා මුස්ලිම් උනා.එහෙම උනේ ඌ යාලු වෙලා හිටියේ මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක.. කෙල්ලගේ නෑදෑයෝ උදව් කලා දියුණු වෙන්න. දැන් මූ France vala බිස්නස් කරනවා...
දැන් ඔප්පු උනා නේද සිoහලු කියන්නේ මොක්කුද කියලා. කවුරුත් අත දෙන්නේ නැත්තම් කරන්න තියෙන්නේ මුස්ලිම් වෙන එක.... තව එකෙක් දියුණු වෙනවා බලන එක මේ කාලකණ්නිට ඉවසන්න බෑ...
සිoහල බිස්නස් වලින් තමන්ගේ ජාතියට සලකන්නේ නෑ. පන්සලුත් එහෙමයි.සල්ලි පොදි ගහගෙන ලැම්බෝගිනි ගන්නයි දගලන්නේ...
මේ රටේ දෙමල මුස්ලිම්වරුන්ට බනින්න එපා...

මුස්ලිම් බිස්නස් වැජබේවා..


මම අද ඉදන් යන්නේ මුස්ලිම් කඩ වලට විතරයි...



මම මොකටද සිoහල කඩවල උද්දච්චකම් බලන්නේ..
ධර්මපාල අනාවැකි ඇත්ත වෙනවාමයි...




ධර්මපාලත් අන්තිමට පැතුවේ ඉන්දියාවේ ඉපදෙන්න.....
පල්ලෙහයින් තියෙන්නේ මේ දැන් මට ආපු PM එකක්. කොහොමද බෞද්දයන්ගේ වැඩ
...තර්ජනය කරනවා...
FrogBreeder said:muslim kada walata gihin hukaganna lasthi wenna epa ok
Last edited:


