අදට මම කම්පියුටර් ගේම්ස් ගහන්න පටන් අරන් අවුරුදු 10යි
have you played a my game ?
and for me , it is 6 !
mama 6 wasaredi mata labune. with 16mb ram !
mama issellaama gahwuwe DOOM !
mata matakay , mage katu pc eke mama eeka load wenakam balaagena innawa
eeta passe mama ekama mission eka aaye aaye aaye gahanawa
eeka close karana widiha danne natuwa mama koy taram marunada ?
eeta passe mama gahuwe flash game ekak wage ekak
hime lissanna tiyenne
eeka dinumak , paradumak naa. antimata yakek kanawa.
hmm...... mea thread eka nisaa podi kaale matak karanna chance ekak aawa !

thnx