මම කම්පියුටර් ගේම්ස් ගහන්න අරන් අවුරුදු 10&#35

rajitha2009

Well-known member
  • Dec 9, 2007
    1,377
    104
    63
    colombo-central||මැද කොළඹ
    මම කම්පියුටර් ගේම්ස් ගහන්න අරන් අවුරුදු 10&#35

    අදට මම කම්පියුටර් ගේම්ස් ගහන්න පටන් අරන් අවුරුදු 10යි
    :D :D :D :D :D :D
     

    DragonD

    Well-known member
  • Nov 26, 2008
    3,508
    1,540
    113
    37.235065, -115.811117
    අදට මම කම්පියුටර් ගේම්ස් ගහන්න පටන් අරන් අවුරුදු 10යි
    :D :D :D :D :D :D

    have you played a my game ?

    and for me , it is 6 !
    mama 6 wasaredi mata labune. with 16mb ram !

    mama issellaama gahwuwe DOOM !
    mata matakay , mage katu pc eke mama eeka load wenakam balaagena innawa
    eeta passe mama ekama mission eka aaye aaye aaye gahanawa
    eeka close karana widiha danne natuwa mama koy taram marunada ?

    eeta passe mama gahuwe flash game ekak wage ekak
    hime lissanna tiyenne
    eeka dinumak , paradumak naa. antimata yakek kanawa.

    hmm...... mea thread eka nisaa podi kaale matak karanna chance ekak aawa !
    :) thnx
     
    Last edited:

    JKSSSS

    Active member
  • May 12, 2007
    1,355
    10
    38
    33
    ane manda ban man avrude 4 nattan 5 mulinama game ekak gahuwe.....'hit' kiyala. avrudu 13k 14k vithara issara :D