මම කැමතී නෑනට...නෑනත් කැමතී මට..ඒත්..

supaa

Active member
  • Jul 23, 2011
    521
    37
    28
    Kurunegala
    මම කැමතී නෑනට...නෑනත් කැමතී මට..ඒත්..

    මචන්ලා මම එලකිරි එකට අලුත් එකෙක් හොඳේ...මේක fb වගේ නෙවේ බන්..මරු..:D.
    හා හා පුරා කියලා මට post කරන්ඩ උනේ නම් ටිකක් බරපතල ප්‍රශ්නයක්:baffled:...උඹල පුලුවන්නම් help එකක් දීපල්ල මචන්ලා...අලුත් එකා කියල බලන්ඩ එපා..
    මේකයි scene එක..මම මචන් මගෙ නෑනට කැමති:love::P:eek:...නෑනත් මට කැමතී...ඇවැස්ස නෑනා මචන්ලා...අම්මගේ මල්ලිගෙ දුව....කෙල්ලත් හොඳයි...ඔක්කොම හරි..එත් මචන් ලේ නෑකම අවුලක් නේද....කරන්න කලින් අපිට අවුලක් නැද්ද කියලා බලාගන්ඩ මුකුත් test තියෙනවද?...මගෙ යාලුවෙක්ගෙ අය්යෙක්ගෙන් අහුවා..ඌ ඩොකෙක්..එයානම් කිවේ වෙන රටවල තැලිසීමියා test එක විතරයි කරන්නෙ කියලා...ඌ කිවට මදිනෙ කොල්ලනේ....මගෙ අනාගතේනෙ බන්...ඉතින් උඹලා හරි දන්නවද මේක ගැන...කෙරෙන්ඩ ඕන විදිහක් ගැන..අනේ දන්නවනම් මට help එකක් දීපල්ල කොල්ලනේ...:(:(:(
     

    charith_nim

    Member
    Apr 29, 2010
    233
    8
    0
    39
    Thalassemia test eka karanna machan a wagema ubala awassa nana massina kiwwama doctorsla ubala dennage blood groups matching da kiyala balanawa. harigiyoth hodai machan beri wela hari doctor kiwwoth match wenne ne kiyala hitha hadaganna eka thamai karanna wenne. Those what my sister and bro-in-law did machan. Doctor said blood groups are matching and her daughter is perfect.
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    මුලින් පලයන් දෙන්නාම ඩොක්ටර් කෙනෙක් ලගට.ගිහින් සීන් එක කියපන්.
    මිනිහා එතකොට උබට දෙයි ටෙස්ට් වගයක් කරන් එක්ක කියලා.ඒවා කරලා ටෙස්ට් රිපොර්ට් අරන් පලයන් ඩොක්ටර් ලගට මුලින් ගිය.
    එයා කියයි මෙහෙමයි සින් එක මේකට මේක කරොත් හරි කියලා.
    ලැජ්ජා වෙන්න දෙයක් නෑ.පලයන් දොස්තර කෙනෙක් ලගට.
     

    supaa

    Active member
  • Jul 23, 2011
    521
    37
    28
    Kurunegala
    Thalassemia test eka karanna machan a wagema ubala awassa nana massina kiwwama doctorsla ubala dennage blood groups matching da kiyala balanawa. harigiyoth hodai machan beri wela hari doctor kiwwoth match wenne ne kiyala hitha hadaganna eka thamai karanna wenne. Those what my sister and bro-in-law did machan. Doctor said blood groups are matching and her daughter is perfect.

    thanxx machooo..thanx a lot..:)
     

    supaa

    Active member
  • Jul 23, 2011
    521
    37
    28
    Kurunegala
    මුලින් පලයන් දෙන්නාම ඩොක්ටර් කෙනෙක් ලගට.ගිහින් සීන් එක කියපන්.
    මිනිහා එතකොට උබට දෙයි ටෙස්ට් වගයක් කරන් එක්ක කියලා.ඒවා කරලා ටෙස්ට් රිපොර්ට් අරන් පලයන් ඩොක්ටර් ලගට මුලින් ගිය.
    එයා කියයි මෙහෙමයි සින් එක මේකට මේක කරොත් හරි කියලා.
    ලැජ්ජා වෙන්න දෙයක් නෑ.පලයන් දොස්තර කෙනෙක් ලගට.

    thanx kollo..lajjawaknam ne...elazzz.....:)
     

    ilanganthilaka

    Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    මුලින් පලයන් දෙන්නාම ඩොක්ටර් කෙනෙක් ලගට.ගිහින් සීන් එක කියපන්.
    මිනිහා එතකොට උබට දෙයි ටෙස්ට් වගයක් කරන් එක්ක කියලා.ඒවා කරලා ටෙස්ට් රිපොර්ට් අරන් පලයන් ඩොක්ටර් ලගට මුලින් ගිය.
    එයා කියයි මෙහෙමයි සින් එක මේකට මේක කරොත් හරි කියලා.
    ලැජ්ජා වෙන්න දෙයක් නෑ.පලයන් දොස්තර කෙනෙක් ලගට.

    :yes::yes::yes: