Film ekata kalin kellawa toilet ekkan yanna epayi ooyi. Ube kella excite wenakota pada arinawa ethi.

ow machan Ibbo inawa neda unuth oya wage baya una gaman pada arinawa palathe inna beri wenna....Hapooooooi..![]()


ammoo eekaපඩේට පඩේ කියල කියාගන්න බැරි එකක්ද බන් මේ කෙල්ලෙක්ව Box එකට එක්කන් ගියේ
![]()




නැත්නම් දාපන්, මට මතක නෑ,මට දැනුනේ නෑ..මට ඇහුනේ නෑ කියලා පඩේට පඩේ කියන්ඩ කොන්දක් නෑ...කෙල්ලගෙ හිත හදන්ඩ තනියක කොන්දක් නෑ,මුගෙ කොන්ද පන නැති කේස් එක නිසා ශුවර් ඒකි හිතලම පඩේ යවලා මුගෙන් ගැලවෙන්ඩ හදන්ඩ ඇත්තෙ.
කෙල්ල තැනට උචිත ලෙස පඩේ යවලා...ආඩම්බරයි
පව් හින්දා උදව්වක් කරන්නම්...
කෑල්ලට මැසේජ් එකක් දාපන් අවුලක් නෑ ගඳ නෑ වස්තු කියලානැත්නම් දාපන්, මට මතක නෑ,මට දැනුනේ නෑ..මට ඇහුනේ නෑ කියලා
thota oya oya uge gon answer eka mahaloku amazing the hukanno.......ammoo eeka![]()
Kellage rattan thiyenne koheda bijjo??? Kakka kallak angille gawunan thama therenne brum eka...
කෙල්ලට කෝල් එකක් අරන් බ්රම්බ් ගාලා උඹත් ෆෝන් එකෙන් පූප් එකක් ඇරහං........


