මම කැල්ල අරන් පලවෙනි පාරට film hall box එකට ගියා

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    යාළුවා;23350989 said:

    1. උඹ කොහොමද දන්නෙ ඒකිට ෆිල්ම් හෝල් එකක හබියා ඇඟිල්ල ගැහුවා කියල.
    2. උඹ කොහොමද කියන්නෙ පුටුවෙ ශුක්‍රාණු ගෑවිලා තිබ්බ කියල.
    3. උඹ කොහොමද කියන්නෙ පුටුවෙ ශුක්‍රාණු ගෑවිලා තිබ්බ ඒවායින් තමයි බබා හම්බුනේ කියල.
    ප්‍රධානම කේස් එක. මට උඹව සැකයි. වහාම උඹගෙයි බබාගෙයි dna test එකක් කරලා බලපන් :rofl::lol:


    උබ බය වෙලා වගේ. මට දැන් උබවත් සැකයි
     

    anchor14

    Well-known member
  • Oct 26, 2017
    2,030
    1,638
    113
    :yes: අපේ බාප්පා කෙනෙක් ගේ දුවෙක් ඉන්නවා, එයාට ළමයෙක් හම්බ උනා ඇගිල්ල ගහල ෆිල්ම් හෝල් එකක.


    පුටුවල තියෙන කැරි ඇගිල්ලේ ගෑවිලා ඒ ශුක්‍රානු ගිහින් ගර්භාශයේ හිටලා


    දැන් උන් ව බැඳලා දීල ළමයාගේ තාත්ත කවුද කියල හොයාගන්න විදිහක් නැතුව ඉන්නේ. උබලටත් ඕක තමයි වෙන්නේ.

    yako samahara evun badala avurudu ganan damagena gahuwath babek thiya hunu patiyek wath hadaganna ba mekita agillak gahuwath bade sattu palavelane :shocked:
     

    dilmadura

    Active member
  • Jun 29, 2016
    559
    49
    28
    යාළුවා;23350939 said:

    උඹ ඉපදිලා පළවෙනි මාසෙ ඉඳන්ද මොන්ටිසෝරි ගියෙ. :P
    පඩයක් ගියා කියන එක කියන්න හෙන හෑල්ලක් ගැහුවෙ :baffled:
    චතුර සේනාරත්නගෙ නෑදෑයොද :rofl:
    booruwo kellekta padayak giya kiyala kiyanna eke laliththayak thiyanwada?
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    උබ එකටත් එක්ක හරි යන්ට ඩරාස් ගලා පුන් එකක් යවපන් .

    උබ පුසා කියලා ඒකිගේ පුකට එහෙම අත අත දැම්මේ නැ නේ .
    අනික කළුවරේ උබ තන කියලා පුක එහෙම ඉරුවේ නැ නේ .


    :lol::lol::lol:
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    ෆිල්ම් හෝල් වලට ගිහින් කවදාවත් කෙල්ලගේ ඇඟිලි ගහන්න යන්න එපා.
    උඹල ගිහින් පුටුවලයි, පුටු ඇඳි වලයි අල්ල අල්ලලා ඇඟිල්ල ගහන්නේ පිහිදල නෙමේ නේ.
    ඔතන එන එවුන් බඩු යවල, උලන්නේ පුටු වල, පිහිදල අන්තිමට ඉටුරුවෙන ටිකත් අතුල්ලන්නේ පුටුවේ හරි පුටු කුෂන් එකේ. ඒවා අල්ලලා කෙල්ලගේ එකේ ගැහුවම ඒකිට ගොනෝරිය, සිෆ්ලියා මෙකි නොකී ඔක්කොම මගුල් හැදෙයි


    ආය යද්දී ගෙදරින් පුටුවක් අරන් යන්න ඕන :)
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    අඩෝ කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරිම කැරි ත්‍රෙඩ් එක......

    Rep++++
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    උබට පඩයක් කියන්න කොන්ද පණ නෑ මෙතන
    උබ අහනවා පඩයක් ගිය කෙල්ලව යතා තත්වෙට ගන්න විදිහක්.
    ඒක උබට කරන්න බෑ :lol:

    :lol::lol:
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    35971275_1714220025299871_7087995845827624960_n.jpg
     

    යාළුවා

    Well-known member
  • Jul 5, 2013
    18,587
    1,318
    113
    38
    මීගමුව
    උබ බය වෙලා වගේ. මට දැන් උබවත් සැකයි

    වරෙන් දෙන්නම යන් DNA ටෙස්ට් එකක් කරමු :angry::angry:


    booruwo kellekta padayak giya kiyala kiyanna eke laliththayak thiyanwada?

    ලාලිත්‍යයට පඩ අරින්න එහෙනං තෝ පොප්සියෙක් හොයාගනින් :angry::angry:
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    dilmadura

    Active member
  • Jun 29, 2016
    559
    49
    28
    යාළුවා;23356695 said:
    වරෙන් දෙන්නම යන් DNA ටෙස්ට් එකක් කරමු :angry::angry:




    ලාලිත්‍යයට පඩ අරින්න එහෙනං තෝ පොප්සියෙක් හොයාගනින් :angry::angry:
    තෝ පොඩි කලේ ගෙදර උන් කොල්ලෝ වරෙන් රීපන් , මෙන්න මේකා පඩි නවා ,මෙන්න මු හුජ්ජ ගහනව ,කොල්ලෝ ගු ගහපන් කියල එහෙමද කතා කරේ .
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,962
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    තෝ පොඩි කලේ ගෙදර උන් කොල්ලෝ වරෙන් රීපන් , මෙන්න මේකා පඩි නවා ,මෙන්න මු හුජ්ජ ගහනව ,කොල්ලෝ ගු ගහපන් කියල එහෙමද කතා කරේ .

    :P:P:rofl::rofl::rofl::confused::confused::confused::D:D:D

    හරි හරි බන්....

    පුන් එකක් ගියා කියල කියන්නේ පොෂ් සමාජේ....
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,962
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    :P:P:rofl::rofl::rofl::confused::confused::confused::D:D:D

    හරි හරි බන්....

    පුන් එකක් ගියා කියල කියන්නේ පොෂ් සමාජේ....


    ඔන්න බලපන් පහල.... :)

    එක් එක් පවුල් පසුබිම් අනුව බිරිඳට අධෝ වාතයක් පිටවුණු විට එය පිරිමියාට කියන අයුරු සහ පිරිමියාගේ ප්‍රතිචාරය ,

    * වැදි පවුලක නම්,

    බිරිඳ :- " පුක් පොඩ්ඩ මන්දු ගෑව ඔය ඇත්තෝ නහය පොජ්ජ අහක් කොරගත්ත නම්, "

    පිරිමියා :- " ගෑණියේ කැළෑ පොජ්ජට ඇන්න රීලා වරෙන්කෝ කළ පොජ්ජත් අරන්, "

    * ගැමි පවුලක නම්,

    බිරිඳ :- " පඩයක් ගියා කුණු බිත්තර ගඳයි පොඩ්ඩක් එහාට යන්න, "

    පිරිමියා ;- " කතා බලන්න තියෙන හදිස්සියට රෙන එක ගිහින් බාගෙට රෙන්නෙ නැතුව රීපන්කෝ ගෑණියේ හරියකට, "

    * බාගෙට පොස් බාගෙට ගැමි පවුලක නම්,

    බිරිඳ :- " චූස් එකක් ගියා වගේ ගඳ නම් නෑ, "

    පිරිමියා :- " ඔයා ටොයිලට් එකට යන්න මම වතුර එකක් අරන් එන්නම් රත්තරන්, "

    * පොස් පවුලක නම්,

    බිරිඳ :- " පූං එකක් ගියා අලේ, "

    පිරිමියා :- " සුවඳයි අලේ, "