මම ටැක්ස් ගෙවලා ස්පීකරේ ගත්ත හැටි මෙන්න!

rukshrulz

Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,959
    16,990
    113
    Colombo
    මාත් ඕකයි මෙහෙන් ගන්නේ ගොඩක් වෙලාවට. නැතිම උනොත් හරි 50%ක්වත discount තිබ්බොත් ඇරෙන්න නැත්තං ගනෙන්ම නෑ ඔන්ලයින්.

    හැබැයි මම අවුරුදු 6කට විතර කලින් ගත්තු හෙඩ් සෙට් එකක් තියෙනවා තාම වැඩ අවුලක් නැතුව.

    කෙල වෙන එක depends මොනවා හරි උනොත් තමා අවුල.
    bnew gattoth kelawena potential eka sahena aduine.
    mama gattu ekakawath thaamath warranty yawala na.
     
    • Love
    Reactions: Heshan Daminda

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    bnew gattoth kelawena potential eka sahena aduine.
    mama gattu ekakawath thaamath warranty yawala na.
    මටත් එහෙම experience එකක් නෑ. ඔය මම කිව්වා හෙඩ් සෙට් එකත් එහෙමයි. ඒ උනාට දැන් පුරුද්දක් විධියට මෙහෙයි එහෙයි ප්‍රයිස් බලලා 50% ට වඩා ලබායක් නැත්තං මෙහෙන් ගන්නවා.
     

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,959
    16,990
    113
    Colombo
    මටත් එහෙම experience එකක් නෑ. ඔය මම කිව්වා හෙඩ් සෙට් එකත් එහෙමයි. ඒ උනාට දැන් පුරුද්දක් විධියට මෙහෙයි එහෙයි ප්‍රයිස් බලලා 50% ට වඩා ලබායක් නැත්තං මෙහෙන් ගන්නවා.
    ow loku ganaka dif ekak nattan mehen gattata padu na. koikatath hodaine.
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    I just found this on AliExpress:
    LKR36,468.65 | Anker Soundcore Motion+ Bluetooth Speaker with Hi-Res 30W Audio Bluetooth Speakers Portable Speaker Sound Box
    https://a.aliexpress.com/_oEsXMud


    na ban choice nemei. SL postwath courier wath nemei kelinma nawaththagannawa api enakan.
    ------ Post added on Dec 2, 2024 at 11:51 AM
    Mata pennanne rs 19680
    Mkd oka ochara ganan sound hodada
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    Tax ekath ekkama keeyak giyada?
    16,700+ටැක්ස් 1,220+ දුම්‍රිය ටිකට් 120+ කොටුවෙන් කෑවා 400+ ආපු බස් එකට 310+ දැන් දවල්ට කන්න බත් එකේ ගාන 300 + බයික් එක නවත්තපු තැනට 70යි. + ඒ අස්සෙ බයික්කෙ පැච් එකක්. ඒකටත් ගානක් යනවනෙ.
     

    techhelpme

    Well-known member
  • Mar 20, 2019
    2,554
    3,214
    113
    කීයෙන් උඩ අයිටම් එකක් ගෙන්නුවොත් ද ඔය කට්ට කන්න වෙන්නේ ?
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,885
    113
    🤍
    mama mekak ganna hithagena innawa aliexpress eken

    mama oya tax magul dnne na

    mata kiyanna puluwanda meka ta tax gahaida kiyala ?

    mekata gahuwot kiyak wage gahaida ?

    https://www.aliexpress.com/item/1005007498743413.html?spm=a2g0o.cart.0.0.497438daYBKA3i&mp=1

    q625hkT.png
     

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,130
    5,440
    113
    10K tax for 16K??
    For real? Its more than 62% tax. Dude someone explain who has experience about this, එහෙම නැත්තන් මූව අන්දන්නද ගිහින් තියෙන්නෙ ඒකෙ හිටපු උන්. අඩු ගාණක් දාල දුන්න කියල මූට ගුලිය දීල ඒ සතුටට මූ කීයක් හරි දෙයි කියල හිතාගෙන. එහෙමද?
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    එල එල. ♥️

    අපේ ගෙට අල්ලපු ගෙදර එකාට කවුරු හරි කියල උගේ සින්දු ලස්සනයි කියලා මළ වදයක් වෙලා දැන් ස්පීකරයක් අරගෙන වෙලාවක් අවෙලාවක් නෑ කතා කියනවා වගේ සින්දු කියනවා. ඔයත් ඒ වගේ නන් වෙන්න එපා හරිත. 😐
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    ado oka B/N 18000i 1Y warrnty ekka. mage yaluwek gatta...

    uba oka 16kata aran 1200kuth gewala colomboth gihin... 🥴 🥴

    oke board eke podi case ekak enwa kiyla thiyna hinda oo review balala warrnty karana ungen aran thibbe.

    oke battry dead wenakn use karanna epa board eka kela wei / light dim weleta charge krnnath epa


    heta anidda marenna hadan thread dnna epa. mee thread eka witharak thiya ganin ube Anker Soundcore eke prasna walata :ROFLMAO::ROFLMAO:🤦‍♀️
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    කීයෙන් උඩ අයිටම් එකක් ගෙන්නුවොත් ද ඔය කට්ට කන්න වෙන්නේ ?
    1000ට 2000ටත් ගිහිං තියෙනවා. පාර්සල් එක බලලා තියාගන්න සීන් එකක් තියෙන්නේ.