Cash onlycash giniyanna oneda. naththanm card gannawada bn?
Cash onlycash giniyanna oneda. naththanm card gannawada bn?
bnew gattoth kelawena potential eka sahena aduine.මාත් ඕකයි මෙහෙන් ගන්නේ ගොඩක් වෙලාවට. නැතිම උනොත් හරි 50%ක්වත discount තිබ්බොත් ඇරෙන්න නැත්තං ගනෙන්ම නෑ ඔන්ලයින්.
හැබැයි මම අවුරුදු 6කට විතර කලින් ගත්තු හෙඩ් සෙට් එකක් තියෙනවා තාම වැඩ අවුලක් නැතුව.
කෙල වෙන එක depends මොනවා හරි උනොත් තමා අවුල.
මටත් එහෙම experience එකක් නෑ. ඔය මම කිව්වා හෙඩ් සෙට් එකත් එහෙමයි. ඒ උනාට දැන් පුරුද්දක් විධියට මෙහෙයි එහෙයි ප්රයිස් බලලා 50% ට වඩා ලබායක් නැත්තං මෙහෙන් ගන්නවා.bnew gattoth kelawena potential eka sahena aduine.
mama gattu ekakawath thaamath warranty yawala na.
ow loku ganaka dif ekak nattan mehen gattata padu na. koikatath hodaine.මටත් එහෙම experience එකක් නෑ. ඔය මම කිව්වා හෙඩ් සෙට් එකත් එහෙමයි. ඒ උනාට දැන් පුරුද්දක් විධියට මෙහෙයි එහෙයි ප්රයිස් බලලා 50% ට වඩා ලබායක් නැත්තං මෙහෙන් ගන්නවා.
Mata pennanne rs 19680I just found this on AliExpress:
LKR36,468.65 | Anker Soundcore Motion+ Bluetooth Speaker with Hi-Res 30W Audio Bluetooth Speakers Portable Speaker Sound Box
https://a.aliexpress.com/_oEsXMud
na ban choice nemei. SL postwath courier wath nemei kelinma nawaththagannawa api enakan.
------ Post added on Dec 2, 2024 at 11:51 AM
16,700+ටැක්ස් 1,220+ දුම්රිය ටිකට් 120+ කොටුවෙන් කෑවා 400+ ආපු බස් එකට 310+ දැන් දවල්ට කන්න බත් එකේ ගාන 300 + බයික් එක නවත්තපු තැනට 70යි. + ඒ අස්සෙ බයික්කෙ පැච් එකක්. ඒකටත් ගානක් යනවනෙ.Tax ekath ekkama keeyak giyada?
simplytek carry ganan kiyanneSimplytek eke 29
එල එල.
අපේ ගෙට අල්ලපු ගෙදර එකාට කවුරු හරි කියල උගේ සින්දු ලස්සනයි කියලා මළ වදයක් වෙලා දැන් ස්පීකරයක් අරගෙන වෙලාවක් අවෙලාවක් නෑ කතා කියනවා වගේ සින්දු කියනවා. ඔයත් ඒ වගේ නන් වෙන්න එපා හරිත.![]()
oke board eke podi case ekak enwa kiyla thiyna hinda oo review balala warrnty karana ungen aran thibbe.
oke battry dead wenakn use karanna epa board eka kela wei / light dim weleta charge krnnath epa
1000ට 2000ටත් ගිහිං තියෙනවා. පාර්සල් එක බලලා තියාගන්න සීන් එකක් තියෙන්නේ.කීයෙන් උඩ අයිටම් එකක් ගෙන්නුවොත් ද ඔය කට්ට කන්න වෙන්නේ ?