මම බොහොම බය වුනා...කපල් එක්ක බෑ බන් කරන්න

shopwaiter

Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    මචන් මම පොඩ්ඩක් බැද්ද්ගාන පාක් එකට ගියා. ගෙදෙර කට්ටියත් එක්ක. අපෝ එකේ පට්ට හොල්මන් බන් ( කපල්) පදුරු අස්සේ ඉදන් හොල්මන් කරනවා බන් එපා වෙනවා. එකියෙක්ගෙ ජන්ගිය නෑ අර ටයිඩ් ජීන්ස් එකක් ඇදලා තිබ්බේ පුකේ ශේප් එක හොදටම පේනවා. පොඩිවුන් එක්ක යන්න බෑ. හැබැයි පට්ට පාක් එක. කොලඔ ඔයවගේ එකක් තියන එකත් පුදුමයි.ටිකට් එක 100/= ඒ ගානට වටිනවා.....



     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    බැද්දගාන.. අම්මෝහ්... බැල්මට්කාරයොත් ඉන්නවා වැහිවැහැලාඅ... ගල් පිළිම වගේ ගස් අස්සට වෙලා බලන් ඉන්නවා.. කට්ටිය රෙදි ගලෝගෙන වැඩ අරුන් බලන් ඉන්නවා ඇහි පිය නොගහා... මට හිතාගන්න බෑ උන් කොහොමද එහෙම ඉන්නේ කියල... මම නම් මොන ලොකේ ගියත් වටේ පිට බලල තම සේෆ් නම් තමා වැඩ පටන් ගන්නේ...
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    බැද්දගාන.. අම්මෝහ්... බැල්මට්කාරයොත් ඉන්නවා වැහිවැහැලාඅ... ගල් පිළිම වගේ ගස් අස්සට වෙලා බලන් ඉන්නවා.. කට්ටිය රෙදි ගලෝගෙන වැඩ අරුන් බලන් ඉන්නවා ඇහි පිය නොගහා... මට හිතාගන්න බෑ උන් කොහොමද එහෙම ඉන්නේ කියල... මම නම් මොන ලොකේ ගියත් වටේ පිට බලල තම සේෆ් නම් තමා වැඩ පටන් ගන්නේ...
    කෙල්ලරට කීවා ණෙද
    ඊලගපාර යද්දි මාව එක්කන් පලයන්, මන් ආරක්ෂාව සපයන්නම්
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    කෙල්ලරට කීවා ණෙද
    ඊලගපාර යද්දි මාව එක්කන් පලයන්, මන් ආරක්ෂාව සපයන්නම්
    යන්න කලින් මචං.... දැන් නම් අපේ රහස් ඇත සැගවීලා... :sorry:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    " එකියෙක්ගෙ ජන්ගිය නෑ අර ටයිඩ් ජීන්ස් එකක් ඇදලා තිබ්බේ පුකේ ශේප් එක හොදටම පේනවා"

    මේ සිද්දිය මේ වීඩියෝ එකේ තියෙනව අපිට බලන්න කියලද කියන්නේ :P
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    පාක් එකේ ගස් වලට කතා කරන්න පුලුවන් නම් අම්මෝහ්... උඹල ඕකෙ ගියාම ගහකටවත් හේත්තු වෙන්න එපා, ගස් වල පවා බඩු ගොලු බෙල්ලෝ ගිහින් වගේ දිලිසුම් පාරවල් ගස් කදන් වල පවා...
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    බැද්දගාන.. අම්මෝහ්... බැල්මට්කාරයොත් ඉන්නවා වැහිවැහැලාඅ... ගල් පිළිම වගේ ගස් අස්සට වෙලා බලන් ඉන්නවා.. කට්ටිය රෙදි ගලෝගෙන වැඩ අරුන් බලන් ඉන්නවා ඇහි පිය නොගහා... මට හිතාගන්න බෑ උන් කොහොමද එහෙම ඉන්නේ කියල... මම නම් මොන ලොකේ ගියත් වටේ පිට බලල තම සේෆ් නම් තමා වැඩ පටන් ගන්නේ...

    බලන උන් නම් දැක්කේ නෑ බන් අම්බානක කපල් බන් මුන්ට යන්න තැනක් නැද්ද බන්. මේක නියාමනය කරලා දාන්න ඕන. නැත්තම් zoo එකට වෙච්ච දේ වෙන්නේ. මේක ලොකු ගානක් යට කරලා හදඖ project එකක්. කලින් ආන්ඩුව මේක repair කරලවත් නෑ
    තෑන්ක්ස්
    Koheda me park eka thiyenne?
    සිරිකොත පැත්ත පාස් කරල යද්දි දකුනට හැරිලා පොඩ්ඩ දුරයි. කෝට්ටේ හරියෙ. Football ෆෙඩරේශන් එක ලග
    Kohomada bn paduru asse karanne.gada nedda.wash ekak danawath tanak nane
    ාහලා බලන්න ඕන බන් ලොල්
    " එකියෙක්ගෙ ජන්ගිය නෑ අර ටයිඩ් ජීන්ස් එකක් ඇදලා තිබ්බේ පුකේ ශේප් එක හොදටම පේනවා"

    මේ සිද්දිය මේ වීඩියෝ එකේ තියෙනව අපිට බලන්න කියලද කියන්නේ :P
    ඒවා දාන එක හරි නෑ නේද?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    බලන උන් නම් දැක්කේ නෑ බන් අම්බානක කපල් බන් මුන්ට යන්න තැනක් නැද්ද බන්. මේක නියාමනය කරලා දාන්න ඕන. නැත්තම් zoo එකට වෙච්ච දේ වෙන්නේ. මේක ලොකු ගානක් යට කරලා හදඖ project එකක්. කලින් ආන්ඩුව මේක repair කරලවත් නෑ

    තෑන්ක්ස්

    සිරිකොත පැත්ත පාස් කරල යද්දි දකුනට හැරිලා පොඩ්ඩ දුරයි. කෝට්ටේ හරියෙ. Football ෆෙඩරේශන් එක ලග

    ාහලා බලන්න ඕන බන් ලොල්

    ඒවා දාන එක හරි නෑ නේද?
    ඉතින් බං රූම්1ට above 2000 neh, මේතන ටිකට්1 100යි නේහ්. කිසි ඖලකුත් නෑ.. අනිකා මේතන පොට්1 හොද නිසා කොල්ලො/කෙල්ලො එනවා.. ඔය ෆ්‍රීඩම්1 නිසා ඔය ප්‍රොජෙක්1ඒ කොස්ට්1ත් කවර් වෙලා ඇති.. නැත්නම් ඔතෙන්ට එන්නෙ ෆැමිලීස් නෙහ්.
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    thanns
    පාක් එකේ ගස් වලට කතා කරන්න පුලුවන් නම් අම්මෝහ්... උඹල ඕකෙ ගියාම ගහකටවත් හේත්තු වෙන්න එපා, ගස් වල පවා බඩු ගොලු බෙල්ලෝ ගිහින් වගේ දිලිසුම් පාරවල් ගස් කදන් වල පවා...
    Eeya ban umba owath baluwada. Meka nikan dan wiharamahadewi eka gaawa wage
    Ela
    Ela
    ඉතින් බං රූම්1ට above 2000 neh, මේතන ටිකට්1 100යි නේහ්. කිසි ඖලකුත් නෑ.. අනිකා මේතන පොට්1 හොද නිසා කොල්ලො/කෙල්ලො එනවා.. ඔය ෆ්‍රීඩම්1 නිසා ඔය ප්‍රොජෙක්1ඒ කොස්ට්1ත් කවර් වෙලා ඇති.. නැත්නම් ඔතෙන්ට එන්නෙ ෆැමිලීස් නෙහ්.
    Na ban samaharu wahana welin awilla bahinnee yako unta car eke indan athal gattahaki diyatha patte park karagena mekata ringanne nathuwa
    Ela
    muge boru, pukak tiya pakak wath me video eke naa. puluwan nam timestamp ewapan mama subscribe karannam.
    pukawal na ban oke park eke ewa damme
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Eeya ban umba owath baluwada. Meka nikan dan wiharamahadewi eka gaawa wage

    බලන් නෑ පේන්වනේ බන්හ්

    Na ban samaharu wahana welin awilla bahinnee yako unta car eke indan athal gattahaki diyatha patte park karagena mekata ringanne nathuwa

    වාහන ඇතුළේ වගේද ගහක් යට සැපක් ගද්දි... ඕවා DNA වලින් එන ඒවනේ බං කැලේ ජීවත් වෙච්ච උන් නේහ්..
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    Thanks
    Kohomada ban couple made bahagenada inne?? Watema wagurane ban path eken depatte
    Un innawa ban gas uda gas asse ehema hama thanama
    Wagura nane ban. Video
    Eke
    Balapan
    sirikotha langa ne oka thiyenn ehenam kolu karaoth wahi wahala athi.
    Ekatanam hotuth panna
    ජෛව විවිදත්වය නේ බන්.. කැලේ ගස් තියනවා, තිරිසන් සත්තු ඉන්නවා.... උබල ඒවා හරියට රසවිදින්න ඕනේ... :lol:
    ammoo ban hahahahah
     
    • Like
    Reactions: asylum