ඒවා දාන එක සදාචාර නැනේ බන්බොරු කියන්න එපා යකෝ. වීඩියෝ එකේ එකෙක්වත් නෑ.
ඒවා දාන එක සදාචාර නැනේ බන්බොරු කියන්න එපා යකෝ. වීඩියෝ එකේ එකෙක්වත් නෑ.
Ubath kiyanawa nam atta wenna athi mama hithuwe OP ge boruwak kiyla...Mata penne mada wagurak banEka paarak giya epa unaaa. Eka badu pot ekak wagene![]()
Boru nemai videos wela owa danna bari nisa damme na mama meke park eka gana video ekak ban dammeBoru noda idapan mata nam penne thanikara mada wagurak..time stamp kiyapan oya couple innnawa kiyana paththe...uro wage gewal wala yanawa atte
Ow ban bokaEka paarak giya epa unaaa. Eka badu pot ekak wagene![]()
Thanksbump
Mada nemai ban eka waguru bimak thama park ekak wage hadala tiyenneUbath kiyanawa nam atta wenna athi mama hithuwe OP ge boruwak kiyla...Mata penne mada wagurak ban
ow ban epa wenaw apita lajjai uun kerena ewata. Couples witarak 100 k witara dakka api.Mamath davasak giyaa. Mama, wife, mage yaaluwek and uge wife. Samahara couple love karanna sahenna jeewitha avadanamak gannava
Mage yaaluwa hena pissu pora. Uoo couple ekaka slippers pawaa ussala wena koheda manda damma
Uge weda hinda eka couple ekak bena bena giyaa. Passe dakka watch Tower eka. Api ekata nagina kotama couple bara gaanak eke idan bessa. Group scene ekakda manda echchara.Echchara innava penuneth ne udata naginakan
![]()
නඩේ ගුරා @shopwaiter
හරි යමන් ට්රිපක් මා එක්කඑලකිරි වාසීන් සියලූ දෙනාම බැද්දෙගනේට අධ්යාපන චාරිකාවක් යමුද? ජෛව විවිදත්වය ගැන ගොඩක් ඒවා ඉගෙන ගන්න පුළුවන් වෙයිනඩේ ගුරා @shopwaiter
![]()
ජෛව විවිදත්වය නේ බන්.. කැලේ ගස් තියනවා, තිරිසන් සත්තු ඉන්නවා.... උබල ඒවා හරියට රසවිදින්න ඕනේ...![]()

මේක නම් ඇත්ත කතාවCouple walata disturb kranna epaa bn.
Ubla disturb krothi ita passe okun nathara wenne room wala.
එත්කොට වක්ර ආකාරයෙන් උන්ව රූම් දැක්කීම සදහා උබලත් දායක වෙනවා
eth ban owa oka athule kerenne nathuwa eliye wena thanakata yanna kiyanna baida banoke gihin mata katha siddiyak una
kello dennek awilla ahanawa ayye kaleta yanna kohomada kiyala
mama kiwwa nangi kaleta me patten yanna kiyala mun denna baka baka gaga hina wewi diwwa kiyahanko
un ahala tiyenne ayye eliyata yanne kohenda kiyala
othana loku wada nam karanna ba
kukku tikak bonna puluwan shape eke godak badagini unoth
bene bn. ethakota paare yana kolloth kukku bonna illanawaneeth ban owa oka athule kerenne nathuwa eliye wena thanakata yanna kiyanna baida ban