මම බොහොම බය වුනා...කපල් එක්ක බෑ බන් කරන්න

_HeRo_

Well-known member
  • Jun 25, 2009
    2,551
    2,053
    113
    Rockers Island
    Boru noda idapan mata nam penne thanikara mada wagurak..time stamp kiyapan oya couple innnawa kiyana paththe...uro wage gewal wala yanawa atte
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,857
    2,694
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Mamath davasak giyaa. Mama, wife, mage yaaluwek and uge wife. Samahara couple love karanna sahenna jeewitha avadanamak gannava 😂
    Mage yaaluwa hena pissu pora. Uoo couple ekaka slippers pawaa ussala wena koheda manda damma 😂
    Uge weda hinda eka couple ekak bena bena giyaa. Passe dakka watch Tower eka. Api ekata nagina kotama couple bara gaanak eke idan bessa. Group scene ekakda manda echchara. 😂 Echchara innava penuneth ne udata naginakan 🤣
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    Boru noda idapan mata nam penne thanikara mada wagurak..time stamp kiyapan oya couple innnawa kiyana paththe...uro wage gewal wala yanawa atte
    Boru nemai videos wela owa danna bari nisa damme na mama meke park eka gana video ekak ban damme
    Eka paarak giya epa unaaa. Eka badu pot ekak wagene 🙄
    Ow ban boka
    Thanks
    Ubath kiyanawa nam atta wenna athi mama hithuwe OP ge boruwak kiyla...Mata penne mada wagurak ban
    Mada nemai ban eka waguru bimak thama park ekak wage hadala tiyenne
    Mamath davasak giyaa. Mama, wife, mage yaaluwek and uge wife. Samahara couple love karanna sahenna jeewitha avadanamak gannava 😂
    Mage yaaluwa hena pissu pora. Uoo couple ekaka slippers pawaa ussala wena koheda manda damma 😂
    Uge weda hinda eka couple ekak bena bena giyaa. Passe dakka watch Tower eka. Api ekata nagina kotama couple bara gaanak eke idan bessa. Group scene ekakda manda echchara. 😂 Echchara innava penuneth ne udata naginakan 🤣
    ow ban epa wenaw apita lajjai uun kerena ewata. Couples witarak 100 k witara dakka api.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    එලකිරි වාසීන් සියලූ දෙනාම බැද්දෙගනේට අධ්‍යාපන චාරිකාවක් යමුද? ජෛව විවිදත්වය ගැන ගොඩක් ඒවා ඉගෙන ගන්න පුළුවන් වෙයි :lol: නඩේ ගුරා @shopwaiter :yes:
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    එලකිරි වාසීන් සියලූ දෙනාම බැද්දෙගනේට අධ්‍යාපන චාරිකාවක් යමුද? ජෛව විවිදත්වය ගැන ගොඩක් ඒවා ඉගෙන ගන්න පුළුවන් වෙයි :lol: නඩේ ගුරා @shopwaiter :yes:
    හරි යමන් ට්‍රිපක් මා එක්ක
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    ජෛව විවිදත්වය නේ බන්.. කැලේ ගස් තියනවා, තිරිසන් සත්තු ඉන්නවා.... උබල ඒවා හරියට රසවිදින්න ඕනේ... :lol:

    Para*a... Uba kata ariyoth iwarai.
    Yako hinawa nawaththa ganna ba.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,030
    35,964
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    oke gihin mata katha siddiyak una

    kello dennek awilla ahanawa ayye kaleta yanna kohomada kiyala

    mama kiwwa nangi kaleta me patten yanna kiyala mun denna baka baka gaga hina wewi diwwa kiyahanko

    un ahala tiyenne ayye eliyata yanne kohenda kiyala :(


    othana loku wada nam karanna ba
    kukku tikak bonna puluwan shape eke godak badagini unoth
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    Couple walata disturb kranna epaa bn.
    Ubla disturb krothi ita passe okun nathara wenne room wala.
    එත්කොට වක්‍ර ආකාරයෙන් උන්ව රූම් දැක්කීම සදහා උබලත් දායක වෙනවා
     

    _HeRo_

    Well-known member
  • Jun 25, 2009
    2,551
    2,053
    113
    Rockers Island
    Couple walata disturb kranna epaa bn.
    Ubla disturb krothi ita passe okun nathara wenne room wala.
    එත්කොට වක්‍ර ආකාරයෙන් උන්ව රූම් දැක්කීම සදහා උබලත් දායක වෙනවා
    මේක නම් ඇත්ත කතාව
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    oke gihin mata katha siddiyak una

    kello dennek awilla ahanawa ayye kaleta yanna kohomada kiyala

    mama kiwwa nangi kaleta me patten yanna kiyala mun denna baka baka gaga hina wewi diwwa kiyahanko

    un ahala tiyenne ayye eliyata yanne kohenda kiyala :(


    othana loku wada nam karanna ba
    kukku tikak bonna puluwan shape eke godak badagini unoth
    eth ban owa oka athule kerenne nathuwa eliye wena thanakata yanna kiyanna baida ban
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    මමත් ගියා අන්තිමට ගිය අවුරුද්දේ. මම නම් ඔය මෙලෝ හසරක් දැක්කෙ නැහැ බන්. කපල් නම් ඉන්නවා. වැඩිම උනොත් කිස් එකක් දෙනවා. ඊට එහා ගිය මොනවත් දැක්කේ නැහැ. උඹල වෙන කොහේ හරි ගිහින් ඇති.