බයික් කාරයො නන් සාපයක් වොල්ටි කාරයෝ 🤪🙊
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,339 26,875 113 Kandy Apr 21, 2023 #21 Solo Rider said: බයික් කාරයො නන් සාපයක් Click to expand... වොල්ටි කාරයෝ Reactions: Solo Rider and NRTG
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,116 198,654 113 Colombo, Sri Lanka Apr 21, 2023 #22 @Solo Rider මාමිගේ මාය්යා... Reactions: Solo Rider
earthling Well-known member Jun 15, 2006 5,873 5,132 113 Apr 21, 2023 #23 tharakaf said: Motobike kaarayo in general gobba wesige puthala. dha paarak witara horn karanna ona unta ayin weyan kiyala. nathan loku waahan wage paara mada yanne ponnayo tika. Click to expand... Oya gani jeppek Reactions: Solo Rider
tharakaf said: Motobike kaarayo in general gobba wesige puthala. dha paarak witara horn karanna ona unta ayin weyan kiyala. nathan loku waahan wage paara mada yanne ponnayo tika. Click to expand... Oya gani jeppek
BadAlucard Well-known member Dec 8, 2022 1,131 2,099 113 Apr 22, 2023 #24 hasithayad said: අවුලක් නෑ. බලන්න පුලුවන්. ඒත් Mandalorian ලගෙ background එක, ඒ එක එක චරිතෙට අදාල දේවල් දැනගන්න ඕනෙ නම් මේව බලල ඉන්න ඕනෙ (ඉන්ටනෙට් එකෙන් හොයාගත්තෙ. මම පිලිවෙලකට බලන කෙනෙක් නෙවෙයි) Click to expand... හරි, thank you bro Reactions: hasithayad
hasithayad said: අවුලක් නෑ. බලන්න පුලුවන්. ඒත් Mandalorian ලගෙ background එක, ඒ එක එක චරිතෙට අදාල දේවල් දැනගන්න ඕනෙ නම් මේව බලල ඉන්න ඕනෙ (ඉන්ටනෙට් එකෙන් හොයාගත්තෙ. මම පිලිවෙලකට බලන කෙනෙක් නෙවෙයි) Click to expand... හරි, thank you bro