මම හැමෝම ගැන හිතලා දාපු පොස්ට් එක ඇඩ්මින් මකලා.

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මම ඊයේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එළකිරි එකේ කවදා හරි නැති උනොත් එදාට forum එකක් හදනවා කියලා අදහස් දැනගන්න. https://elakiri.com/threads/කවදා-හරි-elakiri-නැති-උනොත්-අපි-forum-එකක්-හදමු.2219298/

    එළකිරි එක වැඩ නැති වුන දවසක හදනවා මිසක් දැන් හදලා තියෙනවා කියල නමේ මම අදහස් කරේ. දැන් හදනවා කියලා කිව්වත් නමේ,

    ඇඩ්මින් පොස්ට් එක මකලා තිබුණා මගේ අද බලනකොට.

    එළකිරි එක හැමදාම තියෙනවා නම් කමක් නැහැ
    මේක නැති උනොත් අය මෙහෙම තැනක් නැති වෙන නිසා මම එහෙම කිව්වේ
    මේක නැති වෙනකම් බලන් ඉන්නවා නමේ එකක් පටන් ගන්න ඊයේ ගොඩක් අය පොස්ට් දාලා තිබුණා එහෙම මගේ හිතට දුකක් ආවා එළකිරි එක නැති වුනොත් අය මේකේ අය හම්බෙන්න විදියක් නැති වෙන නිසා.

    මට තේරුණා මම හිතුවේ එලකිරි එක නැති වුන දවසක Members ලට එකතු වෙන්න තැනක් හදන්න. එත් ඉස්සර ඉදලා අමාරුවෙන් සල්ලි වියදම් කරලා හොයා ගත්ත Members ලා, එළකිරි එක වැහුවත් වෙන කෙනක් ගන්න එක සාදාරන නැහැ කියලා හිතෙන්න ඇති එයාගේ පැත්තෙන් එක සදාරණයි මට එක හිතුනේ නැහැ මම හිතුවේ Members ලා ගැනයි අපිට තැනක් නැති වෙන එක ගැන විතරයි.

    මම ඒ අදහස අත ඇරියා ඒ කියන්නේ එළකිරි නැති උනත් Forum එකක් හදන්නේ නැහැ

    බොහෝ විට මාව Ban කරයි දෝ කියලා මට හිතෙනවා කවදා හෝ මම ඒ දාපු පොස්ට් එක නිසා අවුලක් නැහැ එහෙම උනත්.
     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    බලෙන් උක දෙන්න ගිහින් තමයි උබ ගොඩක් තැන්වල කෙලවගන්නෙ
    කඩේ මුදලාලි උබට බැනලා එලවගත්තෙත් නීතිය උගන්නන්න ගිහින්නෙ
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඇයි උබ එක පාරකුත් ගේම ඉල්ලුවෙ එලකිරි එක ඩවුන් කරල උබේ ෆොරම් එකක ඔපන් කරනව කියල..
    මම කිව්වේ කවදා හරි මේක නැති උනොත් කට්ටියට එකතු වෙන්න තැනක් හදනවා කියලා විතරයි
    එත් එක කරන්නේ නැහැ ඇඩ්මින් පොස්ට් එක මකපු එකෙන් මම තේරුම් ගත්තා එයා අකමැති කියල ඉතින් එක කරන්නේ නැහැ
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    මම කිව්වේ කවදා හරි මේක නැති උනොත් කට්ටියට එකතු වෙන්න තැනක් හදනවා කියලා විතරයි
    එත් එක කරන්නේ නැහැ ඇඩ්මින් පොස්ට් එක මකපු එකෙන් මම තේරුම් ගත්තා එයා අකමැති කියල ඉතින් එක කරන්නේ නැහැ
    ආස ඇති නේ
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    ඊට වඩා හොන්දයි, මෙක වැහෙන්න යනවා නම් අපි ඇඩ්මින් ට සප් එක දෙමු වගෙ එකක් දැම්මා නම් , පෙයිඩ් මෙම්බර්ශිප් හදනවා නම් සෙකියුර් පෙමන්ට් ගේට්වෙ වෙන්න ඔනෙ, නැත්නම් ගෙවන්නෙ ඇපල් කාර්ඩ්, ගුගල් කාර්ඩ් වලින් ( එක්ස්පොස් වෙන්නෙත් නැ )
     
    • Like
    Reactions: Lahiru120

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    ඔය කතව ඇත්ත මට හිතෙනවා එහෙම වෙයි කියලා දැන් තිඩ් එකකට Reply කරන කට්ටිය ගොඩක් අඩුයි නේ
    ඇඩ්මින් මේකෙට මොකක් හරි කරන්නේ නැතිනම් අපි එකතු වෙලා එලකිරිය වගේ තැනක් හදන්න බැරිද ?
     

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,072
    113
    On a Cloud
    Oya me wage forum ekak haduwoth mokak hari case ekkadi oyage gedaratama awith katha baha karala ea case eka wisadaganna puluwan nisa hodakuth thiyee habai... :D :D :D :D
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ඊට වඩා හොන්දයි, මෙක වැහෙන්න යනවා නම් අපි ඇඩ්මින් ට සප් එක දෙමු වගෙ එකක් දැම්මා නම් ,
    මම කලින් අහලා තියෙනවා සල්ලි දෙන්න එහෙම ගන්නේ නැහැ කියල කිව්වේ උබ කිව්වට පස්සේ හිතුනේ එක ගැන මම ඇඩ්මින් ට P.M එකක් දැම්ම හෙල්ප් කරන්න අහලා එල බන්.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Lahiru120

    ShiranthaG

    Well-known member
  • Apr 12, 2023
    1,001
    1,281
    113
    හෆෝ තෝද ඇඩ්මින් එතකොට ? විනාසයි සයිට් එකට එන එවුන් . ඩිප්රේෂන් ඩොට් කොම් කියල නම දාපන් . :)
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    මම කලින් අහලා තියෙනවා සල්ලි දෙන්න එහෙම ගන්නේ නැහැ කියල කිව්වේ උබ කිව්වට පස්සේ හිතුනේ එක ගැන මම ඇඩ්මින් ට P.M එකක් දැම්ම හෙල්ප් කරන්න අහලා එල බන්.
    kawuda meke Admin? @NRTG ?
     
    • Love
    • Haha
    Reactions: NRTG and clumsyhulk

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    එළකිරි එක වැඩ නැති වුන දවසක හදනවා මිසක් දැන් හදලා තියෙනවා කියල නමේ මම අදහස් කරේ. දැන් හදනවා කියලා කිව්වත් නමේ
    එතකොට හුත්තො අපි කොහොමද දන්නෙ උබ form එකක් හැදුව කියල
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ඊබ්‍රහීම් ලා වැඩ පෙන්නපු කාලේ නම් අපිව බෑන් කලානේ.ඒ දවස්වල කට්ටිය Discord සර්වර් එකක් අටවගත්තා වගේ මතකයි. එහෙම තැනක් වත් තියෙනව නම් හොඳයි ,නැත්නම් මේක උඹ කියනවා වගේ හොක් ගාලා ගියොත් ,මේකේ ඉන්න සෙට් එක ආයේ හම්බවෙයි කියලා මම නම් හිතන්නේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: vito and Amith0424

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,318
    10,631
    113
    අපි අතල් ගත්තට මම නම් කිරිය හැර කිසිම සයිට් එකකට යන් නෑ..මේක නැතිවෙන් නෑ නැති උනත් වෙන ඒවා හොයන් යන් නෑ..පාඩුව් ඉන්නවා
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    ඊට වඩා හොන්දයි, මෙක වැහෙන්න යනවා නම් අපි ඇඩ්මින් ට සප් එක දෙමු වගෙ එකක් දැම්මා නම් , පෙයිඩ් මෙම්බර්ශිප් හදනවා නම් සෙකියුර් පෙමන්ට් ගේට්වෙ වෙන්න ඔනෙ, නැත්නම් ගෙවන්නෙ ඇපල් කාර්ඩ්, ගුගල් කාර්ඩ් වලින් ( එක්ස්පොස් වෙන්නෙත් නැ )
    sponsor ads දාන්න දෙනව නම් සයිඩ් එකෙන් මාසෙට 50,000 ක් වගේ දෙනව මම GTRS ට. :rolleyes:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    එතකොට හුත්තො අපි කොහොමද දන්නෙ උබ form එකක් හැදුව කියල
    මම අදාළ පොස්ට්ව් එකේ බ්ලොග් ලින්ක් එකක් සදහන් කළා බන් එහෙම දෙයක් උනොත් එක බලන්න කියලා සතියකට පස්සේ

    sponsor ads දාන්න දෙනව නම් සයිඩ් එකෙන් මාසෙට 50,000 ක් වගේ දෙනව මම GTRS ට. :rolleyes:
    මම ඇහුවා කැමති නැහැ බන්
    ------ Post added on Jul 30, 2025 at 8:26 PM