අලුත් එකක් හදමු නදුන් උබ ඇඩ්මින් වෙලා @AnuradhaRa @IndrajithGamage මොඩ්ල කරමු.Ow eka hari
මන් හිතන්නේ High RAM/CPU Usage එකක් යනවා ඇති සර්වර් එකේ ඒ වගේ වෙලාවට Resource මදි වෙනවා එක්කම Slow වෙනවා. High Traffic නිසා , Malware නිසා , Plugin , Script වල අවුල් නිසා තව නොයෙකුත් හේතු නිසා High Usage එකක් යන්න පුළුවන්.