උබ කරදර වන්න එපා අපි එක්ක හදල තියෙන්නෙ දැනටමමම අදාළ පොස්ට්ව් එකේ බ්ලොග් ලින්ක් එකක් සදහන් කළා බන් එහෙම දෙයක් උනොත් එක බලන්න කියලා සතියකට පස්සේෙ
උබ කරදර වන්න එපා අපි එක්ක හදල තියෙන්නෙ දැනටමමම අදාළ පොස්ට්ව් එකේ බ්ලොග් ලින්ක් එකක් සදහන් කළා බන් එහෙම දෙයක් උනොත් එක බලන්න කියලා සතියකට පස්සේෙ
උඹට ඇඩ් දෙනවට වඩා හොඳයි ඇඩ්මින් කොටුවෙ බෝ ගහ යට රුපියල් 100ට පුක විකුනනවාමම අදාළ පොස්ට්ව් එකේ බ්ලොග් ලින්ක් එකක් සදහන් කළා බන් එහෙම දෙයක් උනොත් එක බලන්න කියලා සතියකට පස්සේ
මම ඇහුවා කැමති නැහැ බන්
------ Post added on Jul 30, 2025 at 8:26 PM
gon hukanno. thoge huththak damma kiyala eka elakiri wenawada?
minissu enne elakiri ekata. thoge gubbayam asse ringanna minissunta psycho kiyala hithuwada thota wage?
udaw karanna wath hamogenama hithala danawalu.. ane ban thiyala indaganin.
tho api mokku kiyala hithan da inne?
![]()

Muuta apiwa penneplann naduno ynda.boradiye malu banda hadanawa![]()
තෝ එලකිර් වගේ එකක් හැදුවොත් අපි ඔක්කොම ban.. තොට ටනියම ඉන්න වෙන්නේ එකේ.. එක නිසා දැන්ම හදන එකේ හිටපන්.
පිස්සුද බන්. ඔය පොඩි අව්ලක් ඇති. උන් බිසී නැති උනාම හදාවි.දැන් මේක නවත්තනව කියන එක confirm ද?
Sira bro Patta awl una adaඅපි අතල් ගත්තට මම නම් කිරිය හැර කිසිම සයිට් එකකට යන් නෑ..මේක නැතිවෙන් නෑ නැති උනත් වෙන ඒවා හොයන් යන් නෑ..පාඩුව් ඉන්නවා
yako e kiyanne admintala anik jara thread penne neddaමම ඊයේ පොස්ට් එකක් දැම්මා එළකිරි එකේ කවදා හරි නැති උනොත් එදාට forum එකක් හදනවා කියලා අදහස් දැනගන්න. https://elakiri.com/threads/කවදා-හරි-elakiri-නැති-උනොත්-අපි-forum-එකක්-හදමු.2219298/
එළකිරි එක වැඩ නැති වුන දවසක හදනවා මිසක් දැන් හදලා තියෙනවා කියල නමේ මම අදහස් කරේ. දැන් හදනවා කියලා කිව්වත් නමේ,
ඇඩ්මින් පොස්ට් එක මකලා තිබුණා මගේ අද බලනකොට.
එළකිරි එක හැමදාම තියෙනවා නම් කමක් නැහැ
මේක නැති උනොත් අය මෙහෙම තැනක් නැති වෙන නිසා මම එහෙම කිව්වේ
මේක නැති වෙනකම් බලන් ඉන්නවා නමේ එකක් පටන් ගන්න ඊයේ ගොඩක් අය පොස්ට් දාලා තිබුණා එහෙම මගේ හිතට දුකක් ආවා එළකිරි එක නැති වුනොත් අය මේකේ අය හම්බෙන්න විදියක් නැති වෙන නිසා.
මට තේරුණා මම හිතුවේ එලකිරි එක නැති වුන දවසක Members ලට එකතු වෙන්න තැනක් හදන්න. එත් ඉස්සර ඉදලා අමාරුවෙන් සල්ලි වියදම් කරලා හොයා ගත්ත Members ලා, එළකිරි එක වැහුවත් වෙන කෙනක් ගන්න එක සාදාරන නැහැ කියලා හිතෙන්න ඇති එයාගේ පැත්තෙන් එක සදාරණයි මට එක හිතුනේ නැහැ මම හිතුවේ Members ලා ගැනයි අපිට තැනක් නැති වෙන එක ගැන විතරයි.
මම ඒ අදහස අත ඇරියා ඒ කියන්නේ එළකිරි නැති උනත් Forum එකක් හදන්නේ නැහැ
බොහෝ විට මාව Ban කරයි දෝ කියලා මට හිතෙනවා කවදා හෝ මම ඒ දාපු පොස්ට් එක නිසා අවුලක් නැහැ එහෙම උනත්.

ගියොත් ගියාම තමයිනේ බන්.. අහන්නවත් එකෙක් නැහැනේඅපි අතල් ගත්තට මම නම් කිරිය හැර කිසිම සයිට් එකකට යන් නෑ..මේක නැතිවෙන් නෑ නැති උනත් වෙන ඒවා හොයන් යන් නෑ..පාඩුව් ඉන්නවා

උඹට ADHD da ?
අපෙ ගමෙත් හිටියා මාමා කෙනෙක්.
ගෙදර ටෝච් එක කැඩුනොත් කියල තව ටෝච් එකකුයි බැටරියි තියන් ඉඳලා ඒකත් කැඩුනොත් කියලා තව ටෝච් එකක් ගත්තා,
මේකත් ඒ වගේ තමා.


අඩේ ඒ ADHD ද. මමත් කැඩුනොත් කියල Extra Hard Disk/ Extra Pen drive වගේ එව තියන් ඉන්නවාඋඹට ADHD da ?
අපෙ ගමෙත් හිටියා මාමා කෙනෙක්.
ගෙදර ටෝච් එක කැඩුනොත් කියල තව ටෝච් එකකුයි බැටරියි තියන් ඉඳලා ඒකත් කැඩුනොත් කියලා තව ටෝච් එකක් ගත්තා,
මේකත් ඒ වගේ තමා.

e ADHD neme ban, it is a good practice, keeping a backup plan. during a zombie apocalypse, I'd join your team.අඩේ ඒ ADHD ද. මමත් කැඩුනොත් කියල Extra Hard Disk/ Extra Pen drive වගේ එව තියන් ඉන්නවාපොත් / පෑන් එහෙමත් ගන්නව බන්.
Ow eka hariDDOS? eka wennath ba, ddos nam hosting services eken block karanawa ddos attacks and then temporarily down karanawa.
මන් හිතන්නේ High RAM/CPU Usage එකක් යනවා ඇති සර්වර් එකේ ඒ වගේ වෙලාවට Resource මදි වෙනවා එක්කම Slow වෙනවා. High Traffic නිසා , Malware නිසා , Plugin , Script වල අවුල් නිසා තව නොයෙකුත් හේතු නිසා High Usage එකක් යන්න පුළුවන්.Really curious to know!
------ Post added on Jul 31, 2025 at 5:17 AM