ane manda me lankawe eunta monawa welada kiyala.. mata mathakai michel jackson maruna davase ape sindu kiyana p*nnayek(dushyanth) sirase anduwa..man dakala na kavadawath lankawe naluwek.niliyek.sindu kiyana ekek marunama e wage adana eun..mj ge sindu math ahanawa..eth man okunta p*ka denna yanna..u mala kiyala apita wena sethak nane..michel jakson marunama facebook profile wala uge pic eka dagena masa ganak hitapu eun hitiya..eth ape gretion ananda,joe abewickrama wage aya maruna wele nam e ekekawath thamange pic eka maru kale na..Akon nam video ekakin gon part ekak damme..mun lankawata avith gon part dala gihin..meva uda dagena karana euntai mevata uda dagena yana euntai degollotama allala buwalu walin thalanna one..kalakanni haththa