මයින්ඩ් යුවර් ඕව්න් බිස්නස් ඇන්ඩ් ශට් ද *ක&#35

achalar

Well-known member
  • Feb 27, 2009
    1,865
    149
    63
    Sri Lanka
    ane manda me lankawe eunta monawa welada kiyala.. mata mathakai michel jackson maruna davase ape sindu kiyana p*nnayek(dushyanth) sirase anduwa..man dakala na kavadawath lankawe naluwek.niliyek.sindu kiyana ekek marunama e wage adana eun..mj ge sindu math ahanawa..eth man okunta p*ka denna yanna..u mala kiyala apita wena sethak nane..michel jakson marunama facebook profile wala uge pic eka dagena masa ganak hitapu eun hitiya..eth ape gretion ananda,joe abewickrama wage aya maruna wele nam e ekekawath thamange pic eka maru kale na..Akon nam video ekakin gon part ekak damme..mun lankawata avith gon part dala gihin..meva uda dagena karana euntai mevata uda dagena yana euntai degollotama allala buwalu walin thalanna one..kalakanni haththa
     

    amiya

    Well-known member
  • Nov 14, 2007
    4,937
    330
    83
    Achchige Redda Asse..(̅̅(̅_̅_̅()ڪے
    රටක අපේ කම වෙනුවෙන් කතා කිරීමට එකෙක් නැති වීම තමයි දුක . ආන්ඩුව වෙනින් රටවල් වලට බයේ අපෙ පොන්නයෝ සුද්දොන්ට දෙන්න යනවා එලකිරියෙ ඉන්න සමහරක් නන්ගිලා අයිය්ලා ජාතක වෙලා තියෙන්නෙ ඔය පිටරට ගායකයන්ට දාව නේ මෙහෙ අප්පගෙ නම විතරයි උප්පැන්නේ අප්පට බැන්නත් දුක නෑ සුද්දට බැන්නම දුකයි ඉන්නෙ ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්නෙ එමිනම් එක්ක විලි ලැජ්ජාවෙ සන්තෝසෙ බෑ .. අයියෝ සල්ලි


    පට්ට සීනියර් කියන මේ වගේ කට්ටියත් කියනවනෙ මෙව හොදයි කියල.. ඉතින් කුමන කතාද :baffled: :baffled: :oo: :oo: :dull: :dull:

    Originally Posted by ||~R_girl~|| View Post
    ithin bainawa... wtf!!! things change live with it... or stfu!
    :confused: :confused: :confused:

    අපිත් කැමතී මචන් මෙහෙම ඉන්ටනැශනල් ආර්ටිස්ට්ල ඇවිල්ල කොන්සර්ට් කරනවට.. හැබැයි එහෙමයි කියල අපේ ආගමට සන්ස්කෘතියට අගවුරවයක් කරන්න දෙන්න බෑ..
    :no: :frown: :frown: :frown: :frown:
     
    Last edited: