මහරගම ගමේ කෑම කන්න සුපිරිම ප්ලේස් ඵකක්..😍

mark12345678

Active member
  • Nov 18, 2014
    153
    64
    28
    මේ අර basement එකේ මීයො දුවන කඩේ නේද? ඇන්ටික් බඩු එහෙම තියල තියෙන්නෙ.. ඕකෙ කෑම සැර වැඩී. හැම වෑංජනේම එකම රසයි. තුනපහ, මිරිස් රස විතරයි එන්නෙ. තව චුට්ටක් බොරලැස්ගමුව පැත්තට යනකොට තියෙනව ලුණු මිරිස කියල කඩයක්. එකෙ නම් කෑම රසයි. හැබැයි service එක අවුල්. ඉල්ලන දේ නෙවෙයි දෙන්නෙ.. අනික කෑම පට්ට ගනන්. මස්, මාලු මුකුත් නැතුව එලෝලු කෑම small එකක් ගත්තත් රු 500ක් විතර වෙනව. දෙන්නෙක් බඩ පිරෙන්න කෑවොත් රු 4000/-ක් වත් යනව.
     

    rockmon

    Well-known member
  • Jul 31, 2017
    3,548
    3,993
    113
    මේ අර basement එකේ මීයො දුවන කඩේ නේද? ඇන්ටික් බඩු එහෙම තියල තියෙන්නෙ.. ඕකෙ කෑම සැර වැඩී. හැම වෑංජනේම එකම රසයි. තුනපහ, මිරිස් රස විතරයි එන්නෙ. තව චුට්ටක් බොරලැස්ගමුව පැත්තට යනකොට තියෙනව ලුණු මිරිස කියල කඩයක්. එකෙ නම් කෑම රසයි. හැබැයි service එක අවුල්. ඉල්ලන දේ නෙවෙයි දෙන්නෙ.. අනික කෑම පට්ට ගනන්. මස්, මාලු මුකුත් නැතුව එලෝලු කෑම small එකක් ගත්තත් රු 500ක් විතර වෙනව. දෙන්නෙක් බඩ පිරෙන්න කෑවොත් රු 4000/-ක් වත් යනව.
    ehema case 1k nam danne na

    lunumirisen nam kaala na, un galle branch ekakuth start karalu
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,464
    47,532
    113
    මේ අර basement එකේ මීයො දුවන කඩේ නේද? ඇන්ටික් බඩු එහෙම තියල තියෙන්නෙ.. ඕකෙ කෑම සැර වැඩී. හැම වෑංජනේම එකම රසයි. තුනපහ, මිරිස් රස විතරයි එන්නෙ. තව චුට්ටක් බොරලැස්ගමුව පැත්තට යනකොට තියෙනව ලුණු මිරිස කියල කඩයක්. එකෙ නම් කෑම රසයි. හැබැයි service එක අවුල්. ඉල්ලන දේ නෙවෙයි දෙන්නෙ.. අනික කෑම පට්ට ගනන්. මස්, මාලු මුකුත් නැතුව එලෝලු කෑම small එකක් ගත්තත් රු 500ක් විතර වෙනව. දෙන්නෙක් බඩ පිරෙන්න කෑවොත් රු 4000/-ක් වත් යනව.

    හම්බෝ ඔව් ඔතනටනම් අායේ යන්නෙ නෑ..පට්ටම සැරයි කෑම..අැති රහකුත් නෑ..හැම ඵකකටම මිරිස් දාලා නිසා වෙන රහක් ඵන්නේ නෑ ඉතිං සැර විතරයි..පිස්සුද මංද උන්ටටටට..ළමයි ඵහෙම ඉන්නවනම් ඔතනට මළාට ගෙනියන්න හොඳ නෑ..
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,355
    1,822
    113
    colombo
    ආරච්චි කියල එකක් තියෙනවා, ඒකෙ අපට තෝර ගන්න බත් වරග වල ඉඳලා, එළවළු මාළු පිනි වෙනකල් සෑහෙන ප්‍රමාණය්ක් තියෙනවා.. මස්, මාළු,වර්ග වලින් එකක්,අනික් එළවලු ජාති 4ක් මතක විදිහට එක කෑම එකකට එනවා.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    බොරු මරිසි නෙමෙයි.
    රයිස් & කරි එකකට ගහන්න නන් කෑමක් නෑ බන්. පට්ට රහක් තියෙන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,584
    3,997
    113
    Lanka
    maharagama inna kaale oken tama kanne issara. kema hodai awulak na.

    Ratthanapitiye Kesel Kole kiyala kadayak thiyanawa. Nelum wikara nathuwa ekata gihin kapan ban
    munge kaama ekathawulak na. kema sera scn ekak nam tiyenawa tama.

    tawa rathnapitiye kadayak tbba isssara uber dala genna gnwa. nama mathaka na. eke pork rice n curry eka ehama hodai.
    ------ Post added on Mar 12, 2025 at 8:30 PM
     
    Last edited: