Room එකක්ද නැත්තම් open තැනක්ද ?මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පෑය 2 විතර සෙට් වෙන්න ඩීසන් place එකක් නැද්ද .
සේෆ් තැනක් ඔනේ.
දන්න උන කියපල්ල ආනාන්තරීය පුන්නකර්මයක්
Room නම් shapePora gahannada ? Nathnam katha kara kara innada ?
Budget keeyada ?
Room ekak nam hodai low budgetPora gahannada ? Nathnam katha kara kara innada ?
Budget keeyada ?
පැය 2 ය් ඉන්න පුලුවන්මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් නම් ඉතින් ඒ අහල පහල නැතුවෙ වෙන දිහාක යන්න.
තැන කොහොමද rooms දmaharagamanm solid eka thama matanam. homagama pathata waren amalya ekath safe pot eka.
එක පාර කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි බෑ මං මට අප්පිරියා හිතෙනවාmama inne maharagama. ape gedara waren
RoomRoom එකක්ද නැත්තම් open තැනක්ද ?
Open තැනක් නම් කෙලින්ම යමන් bellanwila track එකට.
මේ යක්ක ෆක්කුන්ට උකන එකමයි ඔනෙ .අපි මේ රට පනින්න බලනවා මුන් බිජ්ජ ලොවනවාමහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පෑය 2 විතර සෙට් වෙන්න ඩීසන් place එකක් නැද්ද .
සේෆ් තැනක් ඔනේ.
දන්න උන කියපල්ල ආනාන්තරීය පුන්නකර්මයක්
මොරකැටියෙ හෝකන්දර පාරේ ටිකක් දුර යනකොට ඕකට නම් දරාපු pot එකක් තියෙනවා.Room
නම මතක නෑ ...මොරකැටියෙ හෝකන්දර පාරේ ටිකක් දුර යනකොට ඕකට නම් දරාපු pot එකක් තියෙනවා.
එක පාර කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි බෑ මටනම් . මට අප්පිරියා හිතෙනවාWaren waren kella ekkan mage room1ta. Dennatama sapak dennan
Na na umbata sapa denne mama neme. Man enne kellata sapa denna. Umbata sapa denna @tupac97 enawaඑක පාර කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි බෑ මටනම් . මට අප්පිරියා හිතෙනවා
වරෙන් කොල්ලො දෙන්නෙක් නම් මට ආසයි .Na na umbata sapa denne mama neme. Man enne kellata sapa denna. Umbata sapa denna @tupac97 enawa
Ade danne na kollo. Nattan support1k denawaවරෙන් කොල්ලො දෙන්නෙක් නම් මට ආසයි .
විකාර නැතිව මම කියපු එක හොයලා දීපල්ල