මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක යන්න තැනක්

IMUNA

Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පෑය 2 විතර සෙට් වෙන්න ඩීසන් place එකක් නැද්ද .
    සේෆ් තැනක් ඔනේ.
    දන්න උන කියපල්ල ආනාන්තරීය පුන්නකර්මයක්
     
    • Like
    Reactions: Rankira

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පෑය 2 විතර සෙට් වෙන්න ඩීසන් place එකක් නැද්ද .
    සේෆ් තැනක් ඔනේ.
    දන්න උන කියපල්ල ආනාන්තරීය පුන්නකර්මයක්
    Room එකක්ද නැත්තම් open තැනක්ද ?

    Open තැනක් නම් කෙලින්ම යමන් bellanwila track එකට.
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    pigeon cctv GIF by sheepfilms
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    Pora gahannada ? Nathnam katha kara kara innada ?
    Budget keeyada ?
    Room නම් shape

    Pora gahannada ? Nathnam katha kara kara innada ?
    Budget keeyada ?
    Room ekak nam hodai low budget
    ------ Post added on Jun 7, 2022 at 1:41 PM

    මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් නම් ඉතින් ඒ අහල පහල නැතුවෙ වෙන දිහාක යන්න.
    පැය 2 ය් ඉන්න පුලුවන්
    ------ Post added on Jun 7, 2022 at 1:42 PM

    maharagamanm solid eka thama matanam. homagama pathata waren amalya ekath safe pot eka.
    තැන කොහොමද rooms ද
    ------ Post added on Jun 7, 2022 at 1:43 PM
     
    • Like
    Reactions: Rankira

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    mama inne maharagama. ape gedara waren
    එක පාර කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි බෑ මං මට අප්පිරියා හිතෙනවා

    Room එකක්ද නැත්තම් open තැනක්ද ?

    Open තැනක් නම් කෙලින්ම යමන් bellanwila track එකට.
    Room
    ------ Post added on Jun 7, 2022 at 1:49 PM
     
    • Like
    Reactions: FCB

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    මහරගම පැත්තෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පෑය 2 විතර සෙට් වෙන්න ඩීසන් place එකක් නැද්ද .
    සේෆ් තැනක් ඔනේ.
    දන්න උන කියපල්ල ආනාන්තරීය පුන්නකර්මයක්
    මේ යක්ක ෆක්කුන්ට උකන එකමයි ඔනෙ .අපි මේ රට පනින්න බලනවා මුන් බිජ්ජ ලොවනවා😅
     
    • Like
    Reactions: HKavinda

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    මොරකැටියෙ හෝකන්දර පාරේ ටිකක් දුර යනකොට ඕකට නම් දරාපු pot එකක් තියෙනවා.
    නම මතක නෑ ...
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    Waren waren kella ekkan mage room1ta. Dennatama sapak dennan
    එක පාර කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි බෑ මටනම් . මට අප්පිරියා හිතෙනවා
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    Na na umbata sapa denne mama neme. Man enne kellata sapa denna. Umbata sapa denna @tupac97 enawa
    වරෙන් කොල්ලො දෙන්නෙක් නම් මට ආසයි .
    විකාර නැතිව මම කියපු එක හොයලා දීපල්ල
     
    • Haha
    Reactions: todd2231048

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,814
    17,031
    113
    වරෙන් කොල්ලො දෙන්නෙක් නම් මට ආසයි .
    විකාර නැතිව මම කියපු එක හොයලා දීපල්ල
    Ade danne na kollo. Nattan support1k denawa