මහාචාරිය කාලකන්ණින්ගේ මාකටින් වැඩ

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
එතකොට බං පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රීවරු, පළාත් සබා මන්ත්‍රීවරු, ප්‍රාදේශීය සබා මන්ත්‍රීවරු, ඇමතිවරු, අමාත්‍යංශ ලේකම්ලා, ජනාධිපති උපදේශකලා මොනා කරලද ඔච්චර පඩි ගන්නේ සැප විදින්නේ ?

පේරාදෙණියේ මහාචාර්යවරයා Z score එක දීපු ගමන් කිව්වා ඕක වැරදි කියලා.... ආණ්ඩුව එදාම එකට විසදුමක් ගත්ත නං අද ගොඩක් ප්‍රශ්න විසදිලා මස 6 ක් ගිහින් අධිකරණයේ නියෝගය එනකන් ඉදල ළමයින්ට යන එනමන් නැති කලා..... එතකොට කාලකන්නි කම කාගේද ?
උඹ ඔය කාලකන්නි කියන වචනේ තේරුම වත් දන්නේ නැ......

ලොකුම කාලකන්නි කම මේ උගත් මිනිස්සු ටික නුගත් පාලකයෝ යටත්තේ වැඩ කිරීමට වීම......
නැතන් විදුලිබලය පිරිමහන්න කියලා දවල්ට ලිය්ට් කපලා රැට ලිය්ට් දාන cricket ගහයි ද ?

මොකද මර්වින් සිල්වාගේ ලේකම් විදියට ඉන්න එයාගේ පුතාට අමාත්‍යංශයෙන් ගෙන්නලා දීපු Jaguar car එකේ වටිනාකම බැලුව නං ඒ ගානෙන් ලංකාවේම ඉන්න මහාචාර්යවරුන්ට මාසයක් පඩි දෙන්න තිබ්බා.

උඹ කට කඩේ ගියත් මට වැඩක් නැ... උගත් කමට ගරු කරපන් නැතන් එකෙන් පෙන්නේ උඹේ නුගත් කම තමා.......... :yes:

උගත් මිනිස්සු කවදද බන් දේශපාලනේට අතගහන්න කැමතිවුනේ?

උන් අවශ්‍ය වෙලාවට අවශ්‍ය මැදිහත් වීම කරන්නෙ නැතුව බකන්නිලාගෙන ඉන්නව. උගතුන්ගෙ නිවටකමත් රටේ විනාශයට හේතුවක්
 

Mal Baba

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    උබේ අමුතුවෙන් බලු වෙන්න දෙයක් තියෙනවද බන්..අර සිරසෙ ඔලිම්පික් වාරණ නියෝගය ගැන කියල "බලු උන හොනස්ට්-කිලර්" කියල ත්‍රෙඩ් එකක් දැන්මෙ උබ නේද? ඕකට කෙටියෙන් කියන්නෙ අඩු අධ්‍යාපනය හා මන්ද මානසිකත්වය කියලයි. :lol::lol:
    aIo sALLi
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    මේක ඇමෙරිකාව නෙමෙයි බන් අපිට කතාකරන්න වෙන්නෙ අනිත් අයගෙ පඩිත් එක්ක සන්සදනය කරල.:nerd:

    Anith ayage padi ekka baluwath okamane bun. Balapan oya electricity, water board, CTB wala inna unge padi. Un monada bun ratata karanne? Aduma gane labayak nathath alabe adu karannawath ratata dayaka wenna barida?

    CB eke wadata set wena ekakta 90,000 set wenawa. Nikan Chartered/CIMA Accountant kenekta 70,000 wage. Engineer kenekta 80,000 wage. Anika bun kisi sudusukamak nathi medical reps la pawa 120,000 wada hoyanawa masekata.
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    මේක ලියපු එකාට සහ මෙතන කොපි පේස්ට් කරපු කාළකන්නියට මට කියන්න තියෙන්නෙ මෙන්න මෙච්චරයි


    :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    Gayan88

    Well-known member
  • Feb 2, 2008
    2,585
    384
    83
    38
    Ane Manda....
    උගත් මිනිස්සු කවදද බන් දේශපාලනේට අතගහන්න කැමතිවුනේ?

    උන් අවශ්‍ය වෙලාවට අවශ්‍ය මැදිහත් වීම කරන්නෙ නැතුව බකන්නිලාගෙන ඉන්නව. උගතුන්ගෙ නිවටකමත් රටේ විනාශයට හේතුවක්

    එතකොට උඹ මොකටද උගත් මිනිසුන්ට මඩ ගහ ගහ නුගත් කාලකන්නින්ට කඩේ යන්නේ ? :oo:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    එතකොට උඹ මොකටද උගත් මිනිසුන්ට මඩ ගහ ගහ නුගත් කාලකන්නින්ට කඩේ යන්නේ ? :oo:

    හොට බිම ඇනිච්ච නාකි ගොබිලයොන්ගෙ පරම්පරාවෙන් පස්සෙවත් මේවා හැදෙන්න.:dull:
     

    C.I.D

    Member
    Dec 31, 2011
    2,523
    186
    0
    TOP SECRET
    Mun hinda ape final year project eka kela wela thiyenne ban.. ekata marks nathi vunoth ivaratama ivarai..
    me yakku strike karanna patan gaththe apita project eka karanna hamba wechcha month ekene...aye strike ivara vuna kiyala e month eka hamba wenneth ne...thava 1 semester ekai ban thiyenne... Peradeniya Uni eke un mokak hari luck ekak hinda strike ekata kalin passed out...apita thava bada gaaanna thiyenava... munta evva therenne ne..


    මොකද්ද උබේ කැම්පස් එක කියපන්කො ඊට කලින් ..
    කොහොමත් ස්ට්‍රයික් තිබ්බ මාස ටික අයෙත් ලැබෙනව (95%ගොඩක් කැම්පස් වල)
    ඕන්නම් සතියක් එකහමාරක් විතර එහෙ මෙහෙ වෙයි ..දැන් අඩන්නෙ නැතුව Literature search වත් කරපන්
    කැම්පස් පටන් ගත්ත ගමන්ම ප්‍රොජෙක්ට් එකට බැහැපන් :yes::yes:
     

    BURNING MAN

    Member
    Aug 13, 2012
    643
    68
    0
    දුන්නොත් කරන්නැද්ද කියලා බලහන්කො. අපිට බැරීවුනත් පිටින් හරි ගෙන්නලා ඩබල් පඩි ගෙවලා වැඩට දානව. එතකොටවත් ඕකුන්ගෙ ඌෂ්නෙ අඩු වෙයි.
    :angry::angry:
    :lol::lol::lol::lol:
    ඔව් ඔව් තොගේ අම්මව ගිහින් දීපන්කො
    SB ලොක්කටයි,,බන්දුල ලොක්කටයි
    හොදට උෂ්නේ අඩුවෙන්ඩ කරලා ගෙනත් දෙයි.......................
     

    supaa

    Active member
  • Jul 23, 2011
    521
    37
    28
    Kurunegala
    Mun hinda ape final year project eka kela wela thiyenne ban.. ekata marks nathi vunoth ivaratama ivarai..
    me yakku strike karanna patan gaththe apita project eka karanna hamba wechcha month ekene...aye strike ivara vuna kiyala e month eka hamba wenneth ne...thava 1 semester ekai ban thiyenne... Peradeniya Uni eke un mokak hari luck ekak hinda strike ekata kalin passed out...apita thava bada gaaanna thiyenava... munta evva therenne ne..


    Umba Mora neda...ithuru unu mase gena hithanda kalin ublata aurudu 4k wenakan ugannapuwa gena hithahan..thope samahara ewunta denatama job set welane thiyenne...
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,851
    2,683
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    ane manda ban...aththa katha karapu ekata ekekta hodatama wadila mage Rep tikath kapala...mama apita wela thiyena Asaadaaranaya gena kivvama uge pitipassa paththu wela..oya kaala kannige Walan Hodana ekek wenna athi...
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,851
    2,683
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Umba Mora neda...ithuru unu mase gena hithanda kalin ublata aurudu 4k wenakan ugannapuwa gena hithahan..thope samahara ewunta denatama job set welane thiyenne...
    mama nam Mora thamai...bt machn, meyaala mokatada apiva billata denne.. ape lectureres laa goda denek ekka kathaa kalaa eyaala oya kehelmal strike ekata kemathith ne...eyaala dannava api loku amaaruwaka watila inne kiyala..eyaalata mukuth karaganna deyak ne me kaalakanni pirisak hinda...
    apita Laboratory deela dan weda kara ganna.. bt eken wedak ne ape project ekata..field yanna Lab eken bene...
    Job set vunaata hari haman vidiyata karanne kohomada patan ganna davasak nathi vunaama...mata hoda course ekak karanna thibba mun mechchara kaalayak strike karanava kiyala dannava nam...ekath ne...
    mata strike ekata uda gedi dena eka lecture kenek vath mata ugannala ne...e hinda mage hithe kisima dukak ne oya kaalakanni pirisakata benna kiyala..e gollanta problem ekak apu gaman apiva billata denna unge nohakiyaavata...eken hoda lecturers la kee denek amaruwe watilada...ape contract basis inna lecturers la ada vunath lesthi lectures karanna... eth godak aya ehema nathi hinda lamai enne nathi hinda karanne naththe...
     
    Last edited:

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,851
    2,683
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    මොකද්ද උබේ කැම්පස් එක කියපන්කො ඊට කලින් ..
    කොහොමත් ස්ට්‍රයික් තිබ්බ මාස ටික අයෙත් ලැබෙනව (95%ගොඩක් කැම්පස් වල)
    ඕන්නම් සතියක් එකහමාරක් විතර එහෙ මෙහෙ වෙයි ..දැන් අඩන්නෙ නැතුව Literature search වත් කරපන්
    කැම්පස් පටන් ගත්ත ගමන්ම ප්‍රොජෙක්ට් එකට බැහැපන් :yes::yes:
    mama Moara ban...Lit survey ivarai...apita 1 month thibbane ban project eka karanna.. ekene me eka ekkena strike patan gaththe...apita mukuth karanna be field visit yanne nathuwa...ape project eka depend wenne field visit wala..ekata hire karala geniyanne be..e tharam chartr field visit tikak thiyenne...eth karanna puluwan aya kara gannava...api wage kotasak kara ganna deyak nathuwa nikan innava..academic pata gaththata passe field visit yanna amarui ban..weekend yanna staff eke aya kemthi ne...short semester avoth adanna thamai wenne...
     
    Last edited:

    sen10

    Member
    Jan 7, 2011
    1,641
    65
    0
    Matara
    Uba kiayana eka 100% True machan....munta me maha kakumak awilla dan adyapanaya gana ... kauru kauruth balanne thamange panguwa loku kara ganna ne ..