mona magulakda bn eka eka laga hotu peranna yanne uta hukaganna kyla game iskolekata dammanam wade iwarai ne. mahaloku pake loku iskola wala damma kyla mannakkara kamata lamaya igenaganna eka nemei watapitawe unta kiyannai rudawa tiyenne,
dan koheda bn iskola wala ugannanne. clz gihin tama godak un goda daganne![]()

අනේ මන්දා දැන් ඉන්න උන්.ටයිටල් එක බලලා ඇවිත් ඔහේ කියවනවා.
pora wifegen divorce wela ara panala giyapu teacher ekka dan inne
pora wifegen divorce wela ara panala giyapu teacher ekka dan inne

එහෙනම් ඒ ටීචර් දැන් සැප දෙන්නේ නැතුව ඇති.මූ ලොකු මානසික ආතතියකින් ඉන්නවා කියලා පේනවා.![]()
කොට්ටාව ධර්මපාලේ කොහෙද යකෝ ලොකු ඉස්කෝලයක් වෙන්නේ.ආටිකල් එක හරියට කියවපන්.අනේ මන්දා දැන් ඉන්න උන්.ටයිටල් එක බලලා ඇවිත් ඔහේ කියවනවා.
![]()
ඇය එම දෝෂය පෙන්වාදීමට අවස්ථා ගණනාවකදී පාසලට ගියත් හැමවිටම රස්තියාදු කර තිබෙන අතර
දේශපාලනඥයෙකු ලවාද විදුහල්පතිවරයාට දැනුම්දීමක් කර



mona magulakda bn eka eka laga hotu peranna yanne uta hukaganna kyla game iskolekata dammanam wade iwarai ne. mahaloku pake loku iskola wala damma kyla mannakkara kamata lamaya igenaganna eka nemei watapitawe unta kiyannai rudawa tiyenne,
dan koheda bn iskola wala ugannanne. clz gihin tama godak un goda daganne![]()
උබ වගේ ගමේ ගොඩේ පොන්නයෝන්ට ඉතින් ඕවත් ලොකු ඉස්කෝල තමයි

සැමට එක හා සමාන නිදහස් අධ්යාපනය නම් තියෙන්නේ ලොකු පොඩි ඉස්කෝල කියලා බේදයක් තියෙන්න බෑනේ. ගමේ ඉස්කොලෙයි රෝයල් එකෙයි අධ්යාපනයේ එකම ප්රමිතියක් තිබිය යුතුයි. නිදහසින් අවුරුදු 70ක් ගිහිල්ලත් හරියට අධ්යාපන ප්රමිතියක් හදාගන්න බැරි උනානේ අපිට. දැන් වත් නිවැරදි තීරණයක් ගමු!
මේ ගැම්මට මිනිස්සු බය නොවී කතා කරන්න ඉස්සරහට එන රැල්ලක් ආවනම් හරි.. එතකොට වැරදි කරන්න බය වෙයි






ඇත්තටම මචං මම හිතන්නෙත් ඕකයි..
මිනිස්සු බයයි ගොඩක්ම...
බය නැතුව කතා කරන්න ඕන වැරැද්දට...
පිනා නෙවෙයි මොකා උනත් කමක් නෑ
This woman has no patience.



මේ මනුස්සය දවස් කීයක් රස්තියාදු කරලද ? බබ ලැබෙන්නත් තව සති දෙකයි... මේ වීඩියෝ එකේ පලවෙනි විනාඩිය ම ඇති මූව රස්සාවෙන් දොට්ට දාන්න. කෙලින් ම නඩු දාන්න පුළුවන්.
Lokuyi kiya ganna wedi hariyak iskola wela inne puduma hari hetthak. Minissunge badu walin Padi aran minissuntama kelinna ena relak
mona magulakda bn eka eka laga hotu peranna yanne uta hukaganna kyla game iskolekata dammanam wade iwarai ne. mahaloku pake loku iskola wala damma kyla mannakkara kamata lamaya igenaganna eka nemei watapitawe unta kiyannai rudawa tiyenne,
dan koheda bn iskola wala ugannanne. clz gihin tama godak un goda daganne![]()
pora wifegen divorce wela ara panala giyapu teacher ekka dan inne


victor 2

kalin mahaname pinath ammala,teachersla room adala mattu wela job ekath nathi una
lagadima mutath e tikama thama wenne
lamayata monawa hiten adda...???

ඇත්තටම මචං මම හිතන්නෙත් ඕකයි..
මිනිස්සු බයයි ගොඩක්ම...
බය නැතුව කතා කරන්න ඕන වැරැද්දට...
පිනා නෙවෙයි මොකා උනත් කමක් නෑ
we are not living in a communist country! they live out of our tax money! public servants should give us a good serviceසර් සහ මේ අම්මා තකට තක. දෙන්නම ගේම ඉල්ලනවා. දෙන්නම එකයි.