මහින්ද රාජපක්ෂ , බන් කීන් මූන් හා අපි .....!!!!!

surabada

Member
Jul 6, 2007
4,631
62
0
42
Sri Lanka
උඹ වගේ ගොන් නාම්බෙක් උම්බෑ කිව්වට කවුද ගනන් ගන්නේ.2500 ත් නෑ.දීපු පොරොන්දුත් නෑ.උඹ දෙන තරමක් මහින්දට දීපන් නවල.අර විශාල සේවයක් කරපු ජෙනරල්ට විරුද්දව ගොන් පාට් දන්නෙ නැතුව.

ඇයි මේ තරහ ගිහින්.....

ඉතින් බන් මම දැන් පොන්සේකට බැන්නද??? උඹ වළිගේ පාග ගෙන නේ....

ඇත්තම තමයි පොන්සේකා කරපු තරම මහින්ද රටට කරලා නෑනේ.... මටත් දැන් තමයි තේරෙන්නේ.....

ටිල්විනුයි , අනුර කුමරයි, විජිතයි තමයි ලංකාව බේර ගත්තේ....අපේ එවුන්ට ඕවා මතක නැහැ බන්... ගණන් ගන්න එපා....

පොන්සේකා නැත්නම් අද ලංකාව තිබ්බ තැනක්වත් හොයා ගන්න නෑ නේද???
 

UNDERTAKERR

Member
Mar 11, 2010
1,342
67
0
ඇයි මේ තරහ ගිහින්.....

ඉතින් බන් මම දැන් පොන්සේකට බැන්නද??? උඹ වළිගේ පාග ගෙන නේ....

ඇත්තම තමයි පොන්සේකා කරපු තරම මහින්ද රටට කරලා නෑනේ.... මටත් දැන් තමයි තේරෙන්නේ.....

ටිල්විනුයි , අනුර කුමරයි, විජිතයි තමයි ලංකාව බේර ගත්තේ....අපේ එවුන්ට ඕවා මතක නැහැ බන්... ගණන් ගන්න එපා....

පොන්සේකා නැත්නම් අද ලංකාව තිබ්බ තැනක්වත් හොයා ගන්න නෑ නේද???

උඹ මැට්ටෙක් වුනාට කමක් නෑ.මැටි කම හෝල් සේල් දාන්ඩ එපා.......
 

snoop_ug

Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    ranil ge government 1a tibuna kale ai sf wa army commander nokale....?????
    kelehi guna nodanna weddo...:yes::yes:....SF ta tibune mamai lokka,mamai okkoma kale kiyana manasikathwaya......SF kiyana widiyata nam SF tamai pitaratin weapons genalla , koti paradala tiyenne....Air Force 1a & Navy nikan balan idala......:P:P:P:P pitaratin satana natara karanna kiuwama ewatath kata karala tiyenne SF.....:P:P matakada muhamale wecha seen 1a.....airforce 1a help 1a gannae natuwa sf taniyama satana karanna gihin army kollo kiyak marunada.....?????

    machan gon talk danna epa ranil ge goverment ekak tibunata chandrika tamai Janadiathi vela hitiye........ nikan go talk danna epa
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    උඹ මැට්ටෙක් වුනාට කමක් නෑ.මැටි කම හෝල් සේල් දාන්ඩ එපා.......

    ඇයි බන් තරහ ගන්නේ.... මම පොන්සේකට බැන්නද???? ඇත්ත කිව්වාමත් උබලා කියනවා බොරුලූ....

    උබලා අහන්න ආස විදිහට මම කථාව ලිව්වේ.....
    :rofl::P
     

    surabada

    Member
    Jul 6, 2007
    4,631
    62
    0
    42
    Sri Lanka
    machan gon talk danna epa ranil ge goverment ekak tibunata chandrika tamai Janadiathi vela hitiye........ nikan go talk danna epa

    මචන් උබනේ ගොන් ටෝක් දාන්නේ....

    රනිල්ට 2002 දි සාම ගිවිසුම ගහලා හමුදාව පාලනය කරන්න බලය තිබ්බා....එහෙනම් යුද්ද කරන්නත් අවසර දෙන්න පුලුවනේ...
     

    snoop_ug

    Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    මචන් උබනේ ගොන් ටෝක් දාන්නේ....

    රනිල්ට 2002 දි සාම ගිවිසුම ගහලා හමුදාව පාලනය කරන්න බලය තිබ්බා....එහෙනම් යුද්ද කරන්නත් අවසර දෙන්න පුලුවනේ...

    machan uba e kale vechcha deval danne natuva ගොන් ටෝක් danna epa
     

    MCLINER

    Member
    Aug 9, 2006
    11,314
    9
    0
    UNDERGROUND
    උඹ වගේ ගොන් නාම්බෙක් උම්බෑ කිව්වට කවුද ගනන් ගන්නේ.2500 ත් නෑ.දීපු පොරොන්දුත් නෑ.උඹ දෙන තරමක් මහින්දට දීපන් නවල.අර විශාල සේවයක් කරපු ජෙනරල්ට විරුද්දව ගොන් පාට් දන්නෙ නැතුව.
    hehe hari wisaala ethi neda