ඔව් බන්, දැන් ප්රාදේශිය මාධ්යවේදීන් කියලා කැමරාවක් අටවවගෙන හැම මගුලේම රින්ගනවා. මතකනේ කොරොනා මුල කාලේ එකෙක් අහුවුනොත් ගෙදරයි, එක්කන් යන හැටි හැම දේම පෙන්නනවා.කවරු මොනවා කිවත් දේශපාලත්න්යින් සහ මාධ්යවේදීන් කියන දෙගොල්ලම මහා සක්කිලි.මාධ්යවේදීන්නුත් මාධ්ය නිදහස ඉසරහට දාගෙන කරන්නෙම සක්කිලි වැඩ. උන්ගේ කිසි සදාචාරයක් නෑ. උන්ගේ චැනල් පත්තර ප්රොමෝට් වෙනවනම් ඕනි ජරා වැඩක් කරනවා.ලංකාව ඇතුලේ වැඩි තරමක් ප්රශ්න ඇතිකරන්නේ,ප්රශ්න අව්සන්නේ සහ ජාතිවාදය ඇතිකරන්නේ ඔය හොද මුණ පෙන්නගෙන ඉන්න මීඩියා කාරයෝමතමා
අපි දෑක්කා ඒ අයිතිය මොනතරම් සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට කරදරකාරී විදිහට පාවිච්චි කරනවද කියලා කොරොනා මුල් කාලේ.. දේශපාලකයන්ගේ පස්ස ලෙවකන එවුන්ට මාද්ය වේදීයෝ කියන්න පුලුවන්ද?මෙතන මාධ්යවේදීන්ට බනින අයට ප්රජාතන්ත්රවාදයේ යාන්ත්රණය ගැන අවබෝධයක් නෑ. මාධ්යවේදියෙක්ට ඕනම තැනක් ආවරණය කරන්න අයිතියක් තියෙනව. මාධ්යවේදීන්ගේ මාධ්ය නිදහස අහිමි වෙනවත් එක්ක රටේ ප්රජාතන්ත්රවාදය බිද වැටෙනව. එතනින් තමයි රාජ්ය මර්ධනය ආරම්භ වෙන්නෙ.
LOL dan madyawediyo da ubalage haturoCamera ekak ussagaththama hama ekama hithanne un madyawedeen kiyala. Honda wade oya sakkili haththata. Okun thamai hama labbama Social media dala amuthu rallak athi karanne. Registered media newei nam ekektawath media cover karanna denna narakai.
Curfew kale hadissiyakata eliyata yanna widihak na samanya minihekta. Camera ekak ussan mun hama labbema ringanawa.
මාධ්යවේදියෙක්ට ඕනම තැනක් ආවරණය කරන්න අයිතියක් තියෙනව.මෙතන මාධ්යවේදීන්ට බනින අයට ප්රජාතන්ත්රවාදයේ යාන්ත්රණය ගැන අවබෝධයක් නෑ. මාධ්යවේදියෙක්ට ඕනම තැනක් ආවරණය කරන්න අයිතියක් තියෙනව. මාධ්යවේදීන්ගේ මාධ්ය නිදහස අහිමි වෙනවත් එක්ක රටේ ප්රජාතන්ත්රවාදය බිද වැටෙනව. එතනින් තමයි රාජ්ය මර්ධනය ආරම්භ වෙන්නෙ.
ඉතින් එහෙම එකකට තමා චන්දෙ දීල පත් කරගත්තේ ... දැන් වැඩ දෙකක් හරි ... එලගට තියෙන්නේ හමුදා පාලනයක් ගෙන් එතකොට ඔක්කොම සම්පුර්ණයිමෙතන මාධ්යවේදීන්ට බනින අයට ප්රජාතන්ත්රවාදයේ යාන්ත්රණය ගැන අවබෝධයක් නෑ. මාධ්යවේදියෙක්ට ඕනම තැනක් ආවරණය කරන්න අයිතියක් තියෙනව. මාධ්යවේදීන්ගේ මාධ්ය නිදහස අහිමි වෙනවත් එක්ක රටේ ප්රජාතන්ත්රවාදය බිද වැටෙනව. එතනින් තමයි රාජ්ය මර්ධනය ආරම්භ වෙන්නෙ.

Me inne me baiyo set eka tama munta trenne ne dan Myanmar walata wela tiyana de. Mun hadanne rata etanata ganna. mun wage jatiyak janamahak nati eunt hamdama Rajapaksha saranag gachhcami tamaමම හොදටම අත්දැකපු දෙයක් තමයි පහුගිය කොවිඩ් දවස් වල මුන් හැසිරිච්ච හැටි...මිනිස්සුට එරෙහිව ක්රියාකරන්න පොලිසියට අයුතු බලයක් දුන්නා ආණ්ඩුව...දැක්කනේ කැරම් බෝඩ් සීන් එක? පාරේ යනකොට එහෙම කතා කරන්නෙත් හෙන බලු නොවටිනා ගානට මිනිස්සුන්ට...කාලකන්නි බල්ලෝ...
ඒ දීපු ආත්ම ශක්තිය තමයි මේ බුක්ති විදින්නේ..මුන් දැන් ඉහටත් උඩින් අරගෙන ඒවා..
ඕකුන්ට මිනිස්සු වට කරලා ගහන්න ඕනේ ඔය වගේ තැන් වල...
මට තේරුම් ගන්න බැරි මේකෙන් ආණ්ඩුවට විවේචනයක් එල්ල වෙන නිසා බයියෝ මේ ඔක්කොම සුද්ද කරන හැටි...මේ අනිත් කාලකන්නි සෙට් එක..![]()
කවරු මොනවා කිවත් දේශපාලත්න්යින් සහ මාධ්යවේදීන් කියන දෙගොල්ලම මහා සක්කිලි.මාධ්යවේදීන්නුත් මාධ්ය නිදහස ඉසරහට දාගෙන කරන්නෙම සක්කිලි වැඩ. උන්ගේ කිසි සදාචාරයක් නෑ. උන්ගේ චැනල් පත්තර ප්රොමෝට් වෙනවනම් ඕනි ජරා වැඩක් කරනවා.ලංකාව ඇතුලේ වැඩි තරමක් ප්රශ්න ඇතිකරන්නේ,ප්රශ්න අව්සන්නේ සහ ජාතිවාදය ඇතිකරන්නේ ඔය හොද මුණ පෙන්නගෙන ඉන්න මීඩියා කාරයෝමතමා
ponna madya wediyo. Asse laginna gihin atha wadinawa. Okunta rate wena horakam pennanna be. igena ganna TV eke air time wen karanna be. Gon athal denna enawa
Camera ekak ussagaththama hama ekama hithanne un madyawedeen kiyala. Honda wade oya sakkili haththata. Okun thamai hama labbama Social media dala amuthu rallak athi karanne. Registered media newei nam ekektawath media cover karanna denna narakai.
Curfew kale hadissiyakata eliyata yanna widihak na samanya minihekta. Camera ekak ussan mun hama labbema ringanawa.
කවුරු හරි කමක් නෑ කෑමරා උස්සන් එන මාධ්ය වේදීන්ට ගහනවා නම්
සම්පූර්ණ ඇත්ත. මාධ්යවේදීන්, දේශපාලුවෝ, බහුතරයක් වෘත්තිය සමිති කාරයෝ, අන්තරේ එවුන්, බහුතරයක් දොස්තරලා හිතන් ඉන්නේ උන් ඉන්නේ නීතියටත් උඩින් කියලා
පොලිසියට බාධා කරනවා නං නිරෝධායන නීති කඩාගෙන කැමරාව ඇඟේ ගහගෙන ලං වෙනවනං තල්ලු කරන එක නේන්නං කරන්නේ. මේකේ පහර දීමක් තියෙනවද? බොරුවක් මුන් කරන්නේ. මාධ්යවේදියෝ කියලා සෞඛ්ය නීති කඩන්න බැහැ. උන්ට ඕන නං ඈත ඉඳල වීඩියෝ කරන්න තිබුණනේ
මාධ්යවේදීන් හොදයි කියල මං කිවුවෙ නෑ. අනික දේශපාලකයන්ගෙ පස්ස ලෙවකන උන්ට කොහොමත් ප්රශ්නයක් වෙන්න විදිහක් නෑනෙ. මම කියන්නෙ ප්රජාතන්ත්රවාදය රැකෙන්න නන් නිදහස් මාධ්යය අත්යවශ්යයි.අපි දෑක්කා ඒ අයිතිය මොනතරම් සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට කරදරකාරී විදිහට පාවිච්චි කරනවද කියලා කොරොනා මුල් කාලේ.. දේශපාලකයන්ගේ පස්ස ලෙවකන එවුන්ට මාද්ය වේදීයෝ කියන්න පුලුවන්ද?
මම දන්නව බන්. ඒ විධි විධාන වලට යටත්ව තමයි. මාධ්යවේදියො කියන්නෙ විශේෂ හැදුනුම්පතක් තියෙන සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට ඇතුල් වෙන්න බැරි තැන් ආවරණය කරන්න අවසර ලැබෙන පිරිසක්. රාජ්යයක විනිවිදභාවය රැකෙන්න නන් මාධ්යවේදීන් අත්යවශ්යයි. රජය ජනතාවට අරින වෙලාවෙ ජනතාවත් මීඩියා වලට විරුද්ද වෙනව කියන්නෙ රජයට ජය මගුල්.මාධ්යවේදියෙක්ට ඕනම තැනක් ආවරණය කරන්න අයිතියක් තියෙනව.
meka sampurna waradi. madyawediyek uu pamanin uta hama ekk assema ringanna ba.
https://www.unodc.org/pdf/youthnet/media/ethics_code_sample.pdf
mama nam qwe menna mewa gana.
දැක්කෙ නැද්ද මෝඩයෝ මෙතන දේශපාලුවෝ ගැනත් කියලා තියෙනවා. ලංකාවෙ දැනට ඉන්න බහුතරය මාධ්ය ගනිකාවො. මුන් මාධ්ය නිදහස ගැන කතා කරනවා විතරයි තමන්ගේ යුතුකම්, සදාචාර ධර්ම ගැන මෙළෝ තැකීමක් නෑ. දැන් ඉන්න මාධ්යවේදීන් 99%ක් එක්කො ආණ්ඩුවට, විපක්ෂයට කඩේ යන එවුන්. නැත්නම් LTTE එකේ, NGO වල agenda ක්රියාත්මක කරන එවුන්. ප්රාදේශීය මාධ්යවේදීන් කියන හිගන හැත්ත article එකට ලැබෙන ගාන කපාගන්න මිනිස්සුන්ගෙ ලෙඩ රෝග, මරණ වගේ දේවල් කිසිම සදාචාරයක් නැතිව මිනිස්සුන්ගෙ පෞද්ගලිකත්වයට ගරු කිරීමක් කරන්නේ නැතිව නින්දිත හැසිරීමක යෙදෙනවා.Me inne me baiyo set eka tama munta trenne ne dan Myanmar walata wela tiyana de. Mun hadanne rata etanata ganna. mun wage jatiyak janamahak nati eunt hamdama Rajapaksha saranag gachhcami tama![]()